Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Hegge gjer det igjen

Revitalisert 60-talsjazz spekka med solistiske godbitar.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1707
20200515
1707
20200515

Jazz

Hegge

Feeling 

Jonas Kullhammar, tenorsaks; Martin Myhre Olsen, alt- og sopransaks; Vigleik Storaas, piano; Bjørn Marius Hegge, bass; Håkon Mjåset Johansen, trommer. PARTICULAR RECORDINGS COLLECTIVE p!26

Debuten til kvintetten Hegge, Vi är ledsna men du får inte längre vara barn (2017), vekte oppsikt. Utgjevinga vann Spellemannprisen det året. Oppfølgjaren er ute no, og oppskrifta er som sist: seks komposisjonar av bassist og bandleiar Bjørn Marius Hegge som hentar inspirasjon frå både souljazzen og Ornette Coleman på 60-talet, Keith Jarretts kvartettar på 70-talet og Louis Moholo og andre sørafrikanarar frå det legendariske bandet The Blue Notes. I tillegg har dei med ein ballade av både Storaas og Kullhammar. Det er godt med kvilepuls innimellom.

Humoren er aldri langt unna hjå Hegge, enten det er snakk om ein liten vri på tema, arrangementsdetaljar, plateomslag eller låttitlar, men det er med stort alvor dei går laus på materialet, og her er vidt rom for improvisasjon. Dei leverer så det gneistrar ved kvart høve. Dei to saksofonistane er oftast i elden, naturlegvis. Båe saksofonistane briljerer på «New Bromance» og «Bouncing With Myself», og Storaas har fleire gylne augneblinkar, men er på sitt aller mest overtydande i tittelkuttet og ikkje minst «Changes No Time». Hegge har eit fint kor på «9-16» og «Changes No Time», men elles utgjer han eit perfekt komp saman med Mjåset Johansen. Ingen svingar så elegant og uanstrengt som Mjåset Johansen, og det gjer han også her.

Ein blir i godt humør av å høyra på Hegge.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Hegge

Feeling 

Jonas Kullhammar, tenorsaks; Martin Myhre Olsen, alt- og sopransaks; Vigleik Storaas, piano; Bjørn Marius Hegge, bass; Håkon Mjåset Johansen, trommer. PARTICULAR RECORDINGS COLLECTIVE p!26

Debuten til kvintetten Hegge, Vi är ledsna men du får inte längre vara barn (2017), vekte oppsikt. Utgjevinga vann Spellemannprisen det året. Oppfølgjaren er ute no, og oppskrifta er som sist: seks komposisjonar av bassist og bandleiar Bjørn Marius Hegge som hentar inspirasjon frå både souljazzen og Ornette Coleman på 60-talet, Keith Jarretts kvartettar på 70-talet og Louis Moholo og andre sørafrikanarar frå det legendariske bandet The Blue Notes. I tillegg har dei med ein ballade av både Storaas og Kullhammar. Det er godt med kvilepuls innimellom.

Humoren er aldri langt unna hjå Hegge, enten det er snakk om ein liten vri på tema, arrangementsdetaljar, plateomslag eller låttitlar, men det er med stort alvor dei går laus på materialet, og her er vidt rom for improvisasjon. Dei leverer så det gneistrar ved kvart høve. Dei to saksofonistane er oftast i elden, naturlegvis. Båe saksofonistane briljerer på «New Bromance» og «Bouncing With Myself», og Storaas har fleire gylne augneblinkar, men er på sitt aller mest overtydande i tittelkuttet og ikkje minst «Changes No Time». Hegge har eit fint kor på «9-16» og «Changes No Time», men elles utgjer han eit perfekt komp saman med Mjåset Johansen. Ingen svingar så elegant og uanstrengt som Mjåset Johansen, og det gjer han også her.

Ein blir i godt humør av å høyra på Hegge.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis