Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Kraft og ynde

Andreplatesyndromet pregar ikkje trioen i det heile.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1614
20190531
1614
20190531

Jazz

Eivind Austad Trio:

Northbound

Eivind Austad, piano; Magne Thormodsæter, bass; Håkon Mjåset Johansen, trommer.
LOSEN RECORDS LOS 211-2

Den bergensbaserte pianisten Eivind Austad er ute med den andre trioplata si, også denne gongen med god hjelp frå Magne Thormodsæter og Håkon Mjåset Johansen. Her har han funne to musikarar som kler uttrykket, og som også har eit heilt spesielt forhold seg imellom. Plata er tvers igjennom krydra med små samspelsdetaljar mellom bass og trommer.

Bowie

Austad har skrive sju av dei åtte låtane, men som på forgjengaren Moving (2015) har han funne plass til ein David Bowie-låt, «Space Oddity», det som etter kvart blei tittellåten på den andre plata til Bowie. Komposisjonane er meir varierte enn sist, og trioen har jobba fram ei form på låtane som vitnar om ein særs lyttande og utforskande arbeidsmåte. Tittellåten «Northbound» er eit strålande døme på dette, og er eitt av høgdepunkta. Musikken er spelt inn for 13 månader sidan i Gunnar Sævigs sal på Griegakademiet i Bergen. Pianoklangen er både mektig, nær og sprudlande.

Klokketru

Northbound knyter seg sterkare til ein moderne europeisk pianotriotradisjon der klang og dynamikk spelar ei sentral rolle. Også det kontemplative eller meditative i denne tradisjonen dreg trioen vekslar på, men framleis har Austad klokketru på den velformulerte melodilinja i improvisasjonane sine. Nett det er truleg den sterkaste sida ved ei elles mangfaldig og solid utgjeving.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Eivind Austad Trio:

Northbound

Eivind Austad, piano; Magne Thormodsæter, bass; Håkon Mjåset Johansen, trommer.
LOSEN RECORDS LOS 211-2

Den bergensbaserte pianisten Eivind Austad er ute med den andre trioplata si, også denne gongen med god hjelp frå Magne Thormodsæter og Håkon Mjåset Johansen. Her har han funne to musikarar som kler uttrykket, og som også har eit heilt spesielt forhold seg imellom. Plata er tvers igjennom krydra med små samspelsdetaljar mellom bass og trommer.

Bowie

Austad har skrive sju av dei åtte låtane, men som på forgjengaren Moving (2015) har han funne plass til ein David Bowie-låt, «Space Oddity», det som etter kvart blei tittellåten på den andre plata til Bowie. Komposisjonane er meir varierte enn sist, og trioen har jobba fram ei form på låtane som vitnar om ein særs lyttande og utforskande arbeidsmåte. Tittellåten «Northbound» er eit strålande døme på dette, og er eitt av høgdepunkta. Musikken er spelt inn for 13 månader sidan i Gunnar Sævigs sal på Griegakademiet i Bergen. Pianoklangen er både mektig, nær og sprudlande.

Klokketru

Northbound knyter seg sterkare til ein moderne europeisk pianotriotradisjon der klang og dynamikk spelar ei sentral rolle. Også det kontemplative eller meditative i denne tradisjonen dreg trioen vekslar på, men framleis har Austad klokketru på den velformulerte melodilinja i improvisasjonane sine. Nett det er truleg den sterkaste sida ved ei elles mangfaldig og solid utgjeving.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis