Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Lettbeint og fengjande

Thomas Fonnesbæk og Morten Lund bidreg sterkt til eit vellukka album frå Nicolai Majland.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1656
20210611
1656
20210611

Jazz

Nicolai Majland Trio:

Welcome

Nicolai Majland, piano; Thomas Fonnesbæk, bass; Morten Lund, trommer.
AMP Music & Records

Easy listening kling odiøst i jazzkrinsar, like odiøst som trekkspeljazz og Kenny G, men det er ikkje til å koma forbi at mykje jazz som har eit udiskutabelt kvalitetsstempel, er lett å lika frå byrjinga.

Dette var det enkle resonnementet som melde seg ved første gjennomhøyring av den danske pianisten Nicolai Majlands ferske utgjeving Welcome.

Musikken kan kategoriserast som melodiøs mainstream med Bill Evans og Keith Jarrett som tydelege inspirasjonskjelder. Av aktive nordiske jazztrioar kan dei minna om Espen Eriksen Trio, spesielt når dei er på det mest lyriske og melodiøse, men i raskare tempo, mellom anna i «Off Road Blues», er den amerikanske slektskapen tydelegare.

Majland, som gav ut den førre plata si, Leaving and Believing, i 2015 med popsongar som «Alfie» og «Fool on the Hill», serverer her ti originalkomposisjonar. Det gjer det heile meir interessant. Fleirtalet av låtane er melodiøse, harmonisk enkle og i medium tempo. Trioen har kome skikkeleg på innsida av komposisjonane og har jobba mykje med arrangementa.

Fonnesbæk og Lund er heller ikkje kva som helst slags komp. Dei fyller komprolla med glitrande fargelegging, diskré sving og drivande groove. Dei improviserte partia er sterkt avgrensa, men Fonnesbæk og Lund skin også her – dei få gongene dei får sjansen. Vakkert, men langt frå banebrytande.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Nicolai Majland Trio:

Welcome

Nicolai Majland, piano; Thomas Fonnesbæk, bass; Morten Lund, trommer.
AMP Music & Records

Easy listening kling odiøst i jazzkrinsar, like odiøst som trekkspeljazz og Kenny G, men det er ikkje til å koma forbi at mykje jazz som har eit udiskutabelt kvalitetsstempel, er lett å lika frå byrjinga.

Dette var det enkle resonnementet som melde seg ved første gjennomhøyring av den danske pianisten Nicolai Majlands ferske utgjeving Welcome.

Musikken kan kategoriserast som melodiøs mainstream med Bill Evans og Keith Jarrett som tydelege inspirasjonskjelder. Av aktive nordiske jazztrioar kan dei minna om Espen Eriksen Trio, spesielt når dei er på det mest lyriske og melodiøse, men i raskare tempo, mellom anna i «Off Road Blues», er den amerikanske slektskapen tydelegare.

Majland, som gav ut den førre plata si, Leaving and Believing, i 2015 med popsongar som «Alfie» og «Fool on the Hill», serverer her ti originalkomposisjonar. Det gjer det heile meir interessant. Fleirtalet av låtane er melodiøse, harmonisk enkle og i medium tempo. Trioen har kome skikkeleg på innsida av komposisjonane og har jobba mykje med arrangementa.

Fonnesbæk og Lund er heller ikkje kva som helst slags komp. Dei fyller komprolla med glitrande fargelegging, diskré sving og drivande groove. Dei improviserte partia er sterkt avgrensa, men Fonnesbæk og Lund skin også her – dei få gongene dei får sjansen. Vakkert, men langt frå banebrytande.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis