Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Ny vår for Scofield

Gamle vener finn tonen.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1665
20200703
1665
20200703

Jazz

John
Scofield:

Swallow Tales

John Scofield, gitar; Steve Swallow, bass; Bill Stewart, trommer. ECM 2679

John Scofield og Steve Swallow spelte saman for første gong i 1971. Bill Stewart blei ein del av trioen då han ein gong i 80-åra tok over for Adam Nussbaum. Seinare har desse to dukka opp saman eller kvar for seg med ujamne mellomrom på platene til Scofield. På ECM-debuten hans (som orkesterleiar) hyllar han den gamle bassisten, komponisten og mentoren med ni låtar frå den omfattande Swallow-katalogen. Her er perler som «Falling Grace», «Hullo Bolinas», «Eiderdown» og «She Was Young».

Det har vore både variert og variabelt, det Scofield har gjeve ut dei siste 20 åra. Her er han attende i omgjevnader han trivst godt i, og med eit spanande repertoar som trioen kjenner til minste detalj. Det er eit overskot og ein kommunikasjon i musiseringa som ein finn i gjensynsgleda hjå gamle kjende, noko som blir dokumentert til overmål i den mest fire minuttar lange kodaen på opningssporet, valsen «She Was Young».

 Sjølv om dei innimellom strekkjer ut, har dei fleste låtane ei stram form. Denne balansen er tvillaust ein vesentleg kvalitet ved plata. I både «Awful Coffee» og «Eiderdown» gjev trioen seg mykje improvisasjonsrom, og spesielt i sistnemnde vartar både Stewart og Scofield opp med særs kreative sekvensar. Swallow tek sitt mon att i den vakre valsen «Hullo Bolinas» og balladen «Away». Høgdepunktet er likevel platas kortaste kutt «Portsmouth Figurations». Her er Scofield på sitt mest inspirerte og poengterte.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

John
Scofield:

Swallow Tales

John Scofield, gitar; Steve Swallow, bass; Bill Stewart, trommer. ECM 2679

John Scofield og Steve Swallow spelte saman for første gong i 1971. Bill Stewart blei ein del av trioen då han ein gong i 80-åra tok over for Adam Nussbaum. Seinare har desse to dukka opp saman eller kvar for seg med ujamne mellomrom på platene til Scofield. På ECM-debuten hans (som orkesterleiar) hyllar han den gamle bassisten, komponisten og mentoren med ni låtar frå den omfattande Swallow-katalogen. Her er perler som «Falling Grace», «Hullo Bolinas», «Eiderdown» og «She Was Young».

Det har vore både variert og variabelt, det Scofield har gjeve ut dei siste 20 åra. Her er han attende i omgjevnader han trivst godt i, og med eit spanande repertoar som trioen kjenner til minste detalj. Det er eit overskot og ein kommunikasjon i musiseringa som ein finn i gjensynsgleda hjå gamle kjende, noko som blir dokumentert til overmål i den mest fire minuttar lange kodaen på opningssporet, valsen «She Was Young».

 Sjølv om dei innimellom strekkjer ut, har dei fleste låtane ei stram form. Denne balansen er tvillaust ein vesentleg kvalitet ved plata. I både «Awful Coffee» og «Eiderdown» gjev trioen seg mykje improvisasjonsrom, og spesielt i sistnemnde vartar både Stewart og Scofield opp med særs kreative sekvensar. Swallow tek sitt mon att i den vakre valsen «Hullo Bolinas» og balladen «Away». Høgdepunktet er likevel platas kortaste kutt «Portsmouth Figurations». Her er Scofield på sitt mest inspirerte og poengterte.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis