Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Triomagi

Roligheten, Eldh og Nilssen har alt som skal til.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1701
20190628
1701
20190628

Jazz

Gard Nilssen’s Acoustic Unity:

To Whom Who Buys A Record

André Roligheten, saksofonar og bassklarinett; Petter Eldh, bass; Gard Nilssen, trommer. ODIN ODINCD9570

Dei fleste leiande saksofonistar har gjennom karrieren vore innom det gjennomsiktige og avslørande trioformatet. Fråværet av akkordinstrument gjev fridom, men då er det heller ingen stad å gøyma seg. Gard Nilssen, som om nokre veker skal vera residerande artist i Molde, tok initiativet til denne trioen for fem år sidan. Dei har hausta lovord for båe dei to føregåande platene, Firehouse og Live in Europe, men To Whom Who Buys A Record går dei to første ein høg gang.

Telepatisk samspel

Med denne trioen har Gard Nilssen knekt koden. Ikkje berre er dei tolv låtane svært varierte og nokre av dei små perler, men suksessoppskrifta ligg i samspelet. Saksofonisten André Roligheten har det oppkome av idear som trengst, og han og Eldh har den instrumentkontrollen og rytmiske og harmoniske fleksibiliteten som skal til. Det same kan sjølvsagt seiast om Nilssen. Trass i all individuell virtuositet, ligg nøkkelen i det telepatiske samspelet. Det er tvers i gjennom leikent og tilbakelent, men likevel osar det full kontroll.

Live-innspeling

Gard Nilssen’s Acoustic Unity har valt å spela inn akustisk live i studio. Dette har sine opptakstekniske utfordringar, men det gjev samspelsmoglegheiter som trioen har visst å utnytta til fulle. Ein høyrer det i dei stillferdige balladane «Broken Beauty» og «Elastic Circle», men òg i den raske og intrikate «Masakråke». Dette er unik musisering.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Gard Nilssen’s Acoustic Unity:

To Whom Who Buys A Record

André Roligheten, saksofonar og bassklarinett; Petter Eldh, bass; Gard Nilssen, trommer. ODIN ODINCD9570

Dei fleste leiande saksofonistar har gjennom karrieren vore innom det gjennomsiktige og avslørande trioformatet. Fråværet av akkordinstrument gjev fridom, men då er det heller ingen stad å gøyma seg. Gard Nilssen, som om nokre veker skal vera residerande artist i Molde, tok initiativet til denne trioen for fem år sidan. Dei har hausta lovord for båe dei to føregåande platene, Firehouse og Live in Europe, men To Whom Who Buys A Record går dei to første ein høg gang.

Telepatisk samspel

Med denne trioen har Gard Nilssen knekt koden. Ikkje berre er dei tolv låtane svært varierte og nokre av dei små perler, men suksessoppskrifta ligg i samspelet. Saksofonisten André Roligheten har det oppkome av idear som trengst, og han og Eldh har den instrumentkontrollen og rytmiske og harmoniske fleksibiliteten som skal til. Det same kan sjølvsagt seiast om Nilssen. Trass i all individuell virtuositet, ligg nøkkelen i det telepatiske samspelet. Det er tvers i gjennom leikent og tilbakelent, men likevel osar det full kontroll.

Live-innspeling

Gard Nilssen’s Acoustic Unity har valt å spela inn akustisk live i studio. Dette har sine opptakstekniske utfordringar, men det gjev samspelsmoglegheiter som trioen har visst å utnytta til fulle. Ein høyrer det i dei stillferdige balladane «Broken Beauty» og «Elastic Circle», men òg i den raske og intrikate «Masakråke». Dette er unik musisering.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis