JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Ønskjer du å delta i debatten? Då kan du sende innlegget ditt til ordskifte@dagogtid.no

« 1 ... 17 18 19 20
Steinhovudet er ein kopi av ein skulptur av Magnus Lagabøte, som heng i Stavanger domkyrkje. Fotografiet høyrer til utstillinga  «Med lova i hand: Magnus Lagabøtes landslov, 1274–2024» på Nasjonalbiblioteket. Foto: Gorm K. Gaare/Nasjonalbiblioteket

Steinhovudet er ein kopi av ein skulptur av Magnus Lagabøte, som heng i Stavanger domkyrkje. Fotografiet høyrer til utstillinga «Med lova i hand: Magnus Lagabøtes landslov, 1274–2024» på Nasjonalbiblioteket. Foto: Gorm K. Gaare/Nasjonalbiblioteket

Steinhovudet er ein kopi av ein skulptur av Magnus Lagabøte, som heng i Stavanger domkyrkje. Fotografiet høyrer til utstillinga  «Med lova i hand: Magnus Lagabøtes landslov, 1274–2024» på Nasjonalbiblioteket. Foto: Gorm K. Gaare/Nasjonalbiblioteket

Steinhovudet er ein kopi av ein skulptur av Magnus Lagabøte, som heng i Stavanger domkyrkje. Fotografiet høyrer til utstillinga «Med lova i hand: Magnus Lagabøtes landslov, 1274–2024» på Nasjonalbiblioteket. Foto: Gorm K. Gaare/Nasjonalbiblioteket

Steinhovudet er ein kopi av ein skulptur av Magnus Lagabøte, som heng i Stavanger domkyrkje. Fotografiet høyrer til utstillinga  «Med lova i hand: Magnus Lagabøtes landslov, 1274–2024» på Nasjonalbiblioteket. Foto: Gorm K. Gaare/Nasjonalbiblioteket

Steinhovudet er ein kopi av ein skulptur av Magnus Lagabøte, som heng i Stavanger domkyrkje. Fotografiet høyrer til utstillinga «Med lova i hand: Magnus Lagabøtes landslov, 1274–2024» på Nasjonalbiblioteket. Foto: Gorm K. Gaare/Nasjonalbiblioteket

Når hemnen er i gang, som i Israel akkurat no, er metaforane med på å rettferdiggjere drap på uskuldige, skriv Norunn Askeland og Magdalena Agdestein-Wagner.

Når hemnen er i gang, som i Israel akkurat no, er metaforane med på å rettferdiggjere drap på uskuldige, skriv Norunn Askeland og Magdalena Agdestein-Wagner.

Abir Sultan / AP / NTB

Når hemnen er i gang, som i Israel akkurat no, er metaforane med på å rettferdiggjere drap på uskuldige, skriv Norunn Askeland og Magdalena Agdestein-Wagner.

Når hemnen er i gang, som i Israel akkurat no, er metaforane med på å rettferdiggjere drap på uskuldige, skriv Norunn Askeland og Magdalena Agdestein-Wagner.

Abir Sultan / AP / NTB

Når hemnen er i gang, som i Israel akkurat no, er metaforane med på å rettferdiggjere drap på uskuldige, skriv Norunn Askeland og Magdalena Agdestein-Wagner.

Når hemnen er i gang, som i Israel akkurat no, er metaforane med på å rettferdiggjere drap på uskuldige, skriv Norunn Askeland og Magdalena Agdestein-Wagner.

Abir Sultan / AP / NTB

Med inntoget til fru Clemet og hennar hær fekk vi lærarane erfare at vår lange erfaring og vår fagkunnskap hadde null verdi, skriv den pensjonerte læraren Kirsten Evjen.

Med inntoget til fru Clemet og hennar hær fekk vi lærarane erfare at vår lange erfaring og vår fagkunnskap hadde null verdi, skriv den pensjonerte læraren Kirsten Evjen.

Foto: Berit Roald / NTB

Med inntoget til fru Clemet og hennar hær fekk vi lærarane erfare at vår lange erfaring og vår fagkunnskap hadde null verdi, skriv den pensjonerte læraren Kirsten Evjen.

Med inntoget til fru Clemet og hennar hær fekk vi lærarane erfare at vår lange erfaring og vår fagkunnskap hadde null verdi, skriv den pensjonerte læraren Kirsten Evjen.

Foto: Berit Roald / NTB

Med inntoget til fru Clemet og hennar hær fekk vi lærarane erfare at vår lange erfaring og vår fagkunnskap hadde null verdi, skriv den pensjonerte læraren Kirsten Evjen.

Med inntoget til fru Clemet og hennar hær fekk vi lærarane erfare at vår lange erfaring og vår fagkunnskap hadde null verdi, skriv den pensjonerte læraren Kirsten Evjen.

Foto: Berit Roald / NTB

Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.

Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.

Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.

Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Faksimile Dag og Tid.

Faksimile Dag og Tid.

Faksimile Dag og Tid.

Faksimile Dag og Tid.

Faksimile Dag og Tid.

Faksimile Dag og Tid.

Natosjef Jens Stoltenberg og president Joe Biden på Nato-toppmøtet i Vilnius i 2023.

Natosjef Jens Stoltenberg og president Joe Biden på Nato-toppmøtet i Vilnius i 2023.

Foto: Mindaugas Kulbis / NTB

Natosjef Jens Stoltenberg og president Joe Biden på Nato-toppmøtet i Vilnius i 2023.

Natosjef Jens Stoltenberg og president Joe Biden på Nato-toppmøtet i Vilnius i 2023.

Foto: Mindaugas Kulbis / NTB

Natosjef Jens Stoltenberg og president Joe Biden på Nato-toppmøtet i Vilnius i 2023.

Natosjef Jens Stoltenberg og president Joe Biden på Nato-toppmøtet i Vilnius i 2023.

Foto: Mindaugas Kulbis / NTB

Man må ha mye kunnskap for å oppnå den kompetansen som beskrives i læreplanene, skriv Kristin Clemet.

Man må ha mye kunnskap for å oppnå den kompetansen som beskrives i læreplanene, skriv Kristin Clemet.

Gorm Kallestad / NTB

Man må ha mye kunnskap for å oppnå den kompetansen som beskrives i læreplanene, skriv Kristin Clemet.

Man må ha mye kunnskap for å oppnå den kompetansen som beskrives i læreplanene, skriv Kristin Clemet.

Gorm Kallestad / NTB

Man må ha mye kunnskap for å oppnå den kompetansen som beskrives i læreplanene, skriv Kristin Clemet.

Man må ha mye kunnskap for å oppnå den kompetansen som beskrives i læreplanene, skriv Kristin Clemet.

Gorm Kallestad / NTB

« 1 ... 17 18 19 20