JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Samfunn

Øyrevoks

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1931
20180615
1931
20180615

Det er ingenting dramatisk, men høgre øyregangen min er for trong. Difor må eg av og til innom eit sjukehus for å få han staka opp. Glad og nøgd køyrde eg til Drammen sjukehus sist tysdag. Særleg nøgd vart eg då det synte seg at lækjaren var ei ung og fager kvinne frå Troms. Eg fekk henne til å le minst sju gonger medan ho sat der og staka.

Men det med parkering synte seg å vera eit problem. På parkeringsplassen var det ein stor og ny monitor som eg skulle trykkja på. Eg trykte for to timar, men las samstundes at eg måtte nytte kortet mitt til å sjekka ut. Men då eg kom attende, var eg så nøgd med å ha fått at høyrsla at eg gløymde å sjekka ut med kortet mitt.

Vel heime i Asker greip otta meg, tenk om kortet berre gjekk og gjekk? Eg byrja i panikk å ringja ulike parkeringsselskap. Men tenk, dei kunne ikkje hjelpa meg, kor sjokkerande! Eg ringte så banken, dei kunne fortelja meg at det var reservert pengar frå kontoen min via Visa, men at dei ikkje kunne sjå kven som hadde reservert. «Men det går nok bra. Jeg hadde ikke kjørt tilbake», sa bankkvinna.

Eg køyrde attende. Men samstundes var eg heilt medviten om at eg ikkje ville inn att i parkeringssystemet. Eg parkerte på Esso-stasjonen 200 meter frå inngangen. Så sprang eg opp til automaten og stakk inn kortet. Alt var i orden. Dei som kjøpte ei fast tid – eg hadde kjøpt to timar – trong ikkje sjekka ut med kort.

Eg var sånn passe lukkeleg då eg gjekk attende til bilen. Nei, eg måtte ikkje betala ekstra, men eg hadde kaste vekk to timar på otta og ein time i bilen. Nede på Esso stod ein eldre kar og skreiv på eit blokk. Han spurde med tung serbisk aksent om det var min bil. Jau, det var då det. «Du har ikke kjøpt noe her. Da må du få bot.» Eg burde ha grine, men det var tullfliren som tok meg. Serbaren berre gav meg bota og såg undrande på meg: «Jeg kommer aldri til å forstå dere nordmenn.» Men så har han sikkert ikkje tronge øyregangar.

JH

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Det er ingenting dramatisk, men høgre øyregangen min er for trong. Difor må eg av og til innom eit sjukehus for å få han staka opp. Glad og nøgd køyrde eg til Drammen sjukehus sist tysdag. Særleg nøgd vart eg då det synte seg at lækjaren var ei ung og fager kvinne frå Troms. Eg fekk henne til å le minst sju gonger medan ho sat der og staka.

Men det med parkering synte seg å vera eit problem. På parkeringsplassen var det ein stor og ny monitor som eg skulle trykkja på. Eg trykte for to timar, men las samstundes at eg måtte nytte kortet mitt til å sjekka ut. Men då eg kom attende, var eg så nøgd med å ha fått at høyrsla at eg gløymde å sjekka ut med kortet mitt.

Vel heime i Asker greip otta meg, tenk om kortet berre gjekk og gjekk? Eg byrja i panikk å ringja ulike parkeringsselskap. Men tenk, dei kunne ikkje hjelpa meg, kor sjokkerande! Eg ringte så banken, dei kunne fortelja meg at det var reservert pengar frå kontoen min via Visa, men at dei ikkje kunne sjå kven som hadde reservert. «Men det går nok bra. Jeg hadde ikke kjørt tilbake», sa bankkvinna.

Eg køyrde attende. Men samstundes var eg heilt medviten om at eg ikkje ville inn att i parkeringssystemet. Eg parkerte på Esso-stasjonen 200 meter frå inngangen. Så sprang eg opp til automaten og stakk inn kortet. Alt var i orden. Dei som kjøpte ei fast tid – eg hadde kjøpt to timar – trong ikkje sjekka ut med kort.

Eg var sånn passe lukkeleg då eg gjekk attende til bilen. Nei, eg måtte ikkje betala ekstra, men eg hadde kaste vekk to timar på otta og ein time i bilen. Nede på Esso stod ein eldre kar og skreiv på eit blokk. Han spurde med tung serbisk aksent om det var min bil. Jau, det var då det. «Du har ikke kjøpt noe her. Da må du få bot.» Eg burde ha grine, men det var tullfliren som tok meg. Serbaren berre gav meg bota og såg undrande på meg: «Jeg kommer aldri til å forstå dere nordmenn.» Men så har han sikkert ikkje tronge øyregangar.

JH

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis