Sjur Haga Bringeland

Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.

sjurhabring@gmail.com

Artiklar

« 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 58 »
Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.

Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.

Foto: Giorgia Bertazzi

Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.

Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.

Foto: Giorgia Bertazzi

Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.

Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.

Foto: Giorgia Bertazzi

Phantasm er eit gambeconsort.

Phantasm er eit gambeconsort.

Foto: Marco Borggreve

Phantasm er eit gambeconsort.

Phantasm er eit gambeconsort.

Foto: Marco Borggreve

Phantasm er eit gambeconsort.

Phantasm er eit gambeconsort.

Foto: Marco Borggreve

Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.

Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.

Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss

Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.

Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.

Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss

Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.

Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.

Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss

Originalinstrumentensemblet Chiaroscuro Quartet.

Originalinstrumentensemblet Chiaroscuro Quartet.

Foto: Sussie Ahlburg

Originalinstrumentensemblet Chiaroscuro Quartet.

Originalinstrumentensemblet Chiaroscuro Quartet.

Foto: Sussie Ahlburg

Originalinstrumentensemblet Chiaroscuro Quartet.

Originalinstrumentensemblet Chiaroscuro Quartet.

Foto: Sussie Ahlburg

Det norske ensemblet Ssens Trio, som blei stifta i 2014.

Det norske ensemblet Ssens Trio, som blei stifta i 2014.

Foto: Bård Gundersen

Det norske ensemblet Ssens Trio, som blei stifta i 2014.

Det norske ensemblet Ssens Trio, som blei stifta i 2014.

Foto: Bård Gundersen

Det norske ensemblet Ssens Trio, som blei stifta i 2014.

Det norske ensemblet Ssens Trio, som blei stifta i 2014.

Foto: Bård Gundersen

Oslo domkyrkje fotografert kring 1870, då L.M. Lindeman var organist der.

Oslo domkyrkje fotografert kring 1870, då L.M. Lindeman var organist der.

Foto: Riksantikvaren

Oslo domkyrkje fotografert kring 1870, då L.M. Lindeman var organist der.

Oslo domkyrkje fotografert kring 1870, då L.M. Lindeman var organist der.

Foto: Riksantikvaren

Oslo domkyrkje fotografert kring 1870, då L.M. Lindeman var organist der.

Oslo domkyrkje fotografert kring 1870, då L.M. Lindeman var organist der.

Foto: Riksantikvaren

« 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 58 »