Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
I 2009 gav Operaorkesteret ut eit utmerkt album med Mozarts operaouverturar.
Foto: Jorg Wiesner
Operaorkesteret har sjeldan spelt Mozart så bra som under Alessandrini.
I 2009 gav Operaorkesteret ut eit utmerkt album med Mozarts operaouverturar.
Foto: Jorg Wiesner
Operaorkesteret har sjeldan spelt Mozart så bra som under Alessandrini.
I 2009 gav Operaorkesteret ut eit utmerkt album med Mozarts operaouverturar.
Foto: Jorg Wiesner
Operaorkesteret har sjeldan spelt Mozart så bra som under Alessandrini.
Japanske Saya Hashino er organist i Saint-Germain-kyrkja i Genève.
Foto frå heimesida til artisten.
Saya Hashino spelar orgel med staccato og abrupte avslutningar.
Japanske Saya Hashino er organist i Saint-Germain-kyrkja i Genève.
Foto frå heimesida til artisten.
Saya Hashino spelar orgel med staccato og abrupte avslutningar.
Japanske Saya Hashino er organist i Saint-Germain-kyrkja i Genève.
Foto frå heimesida til artisten.
Saya Hashino spelar orgel med staccato og abrupte avslutningar.
Den japanske cembalisten og dirigenten Masato Suzuki.
Foto: Marco Borggreve
Masato Suzuki spelar J.S. Bachs cembalokonsertar med stor ordenssans.
Den japanske cembalisten og dirigenten Masato Suzuki.
Foto: Marco Borggreve
Masato Suzuki spelar J.S. Bachs cembalokonsertar med stor ordenssans.
Den japanske cembalisten og dirigenten Masato Suzuki.
Foto: Marco Borggreve
Masato Suzuki spelar J.S. Bachs cembalokonsertar med stor ordenssans.
Norsk relikvieskrin frå Filefjell (mellom 1230 og 1250). Norrøne dragehovud prydar gavlane, taket har relieff med Kristus og apostlane, medan medaljongane under syner scenar frå antikk mytologi.
Foto: Svein Skare / Universitetsmuseet i Bergen
Sjølv om kyrkjekunstsamlinga til Universitetsmuseet i Bergen er mellom dei finaste i Europa, er ho relativt ukjend. No er den fyrste utstillingskatalogen lansert, der 100 utvalde meisterverk blir skildra.
Norsk relikvieskrin frå Filefjell (mellom 1230 og 1250). Norrøne dragehovud prydar gavlane, taket har relieff med Kristus og apostlane, medan medaljongane under syner scenar frå antikk mytologi.
Foto: Svein Skare / Universitetsmuseet i Bergen
Sjølv om kyrkjekunstsamlinga til Universitetsmuseet i Bergen er mellom dei finaste i Europa, er ho relativt ukjend. No er den fyrste utstillingskatalogen lansert, der 100 utvalde meisterverk blir skildra.
Norsk relikvieskrin frå Filefjell (mellom 1230 og 1250). Norrøne dragehovud prydar gavlane, taket har relieff med Kristus og apostlane, medan medaljongane under syner scenar frå antikk mytologi.
Foto: Svein Skare / Universitetsmuseet i Bergen
Sjølv om kyrkjekunstsamlinga til Universitetsmuseet i Bergen er mellom dei finaste i Europa, er ho relativt ukjend. No er den fyrste utstillingskatalogen lansert, der 100 utvalde meisterverk blir skildra.
Luttspelaren Johann Gottlieb Baron (1696–1760) på eit koparstikk frå 1727.
Johann Gottlieb Baron komponerte solosuitar for eit utdøyande instrument.
Luttspelaren Johann Gottlieb Baron (1696–1760) på eit koparstikk frå 1727.
Johann Gottlieb Baron komponerte solosuitar for eit utdøyande instrument.
Luttspelaren Johann Gottlieb Baron (1696–1760) på eit koparstikk frå 1727.
Johann Gottlieb Baron komponerte solosuitar for eit utdøyande instrument.
Festivalensemblet Quatuor van Kuijk i Riddarsalen i Rosendal.
Foto: Liv Øvland
Beethovens tidlege strykekvartettar innvarsla viljen til å tøya sjangergrenser.
Festivalensemblet Quatuor van Kuijk i Riddarsalen i Rosendal.
Foto: Liv Øvland
Beethovens tidlege strykekvartettar innvarsla viljen til å tøya sjangergrenser.
Festivalensemblet Quatuor van Kuijk i Riddarsalen i Rosendal.
Foto: Liv Øvland
Beethovens tidlege strykekvartettar innvarsla viljen til å tøya sjangergrenser.