Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Sopranen Dorothea Röschmann syng Beethovens skotske folkesongar i Riddersalen.
Foto: Liv Øvland
På hammarklaver kling Beethovens klavermusikk uvant delikat.
Sopranen Dorothea Röschmann syng Beethovens skotske folkesongar i Riddersalen.
Foto: Liv Øvland
På hammarklaver kling Beethovens klavermusikk uvant delikat.
Sopranen Dorothea Röschmann syng Beethovens skotske folkesongar i Riddersalen.
Foto: Liv Øvland
På hammarklaver kling Beethovens klavermusikk uvant delikat.
Firhendig: Víkingur Ólafsson og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Ólafsson og Andsnes spelte Bach firhendig.
Firhendig: Víkingur Ólafsson og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Ólafsson og Andsnes spelte Bach firhendig.
Firhendig: Víkingur Ólafsson og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Ólafsson og Andsnes spelte Bach firhendig.
Festivalensemblet Quatuor van Kuijk i Riddarsalen i Rosendal.
Foto: Liv Øvland
Beethovens tidlege strykekvartettar innvarsla viljen til å tøya sjangergrenser.
Festivalensemblet Quatuor van Kuijk i Riddarsalen i Rosendal.
Foto: Liv Øvland
Beethovens tidlege strykekvartettar innvarsla viljen til å tøya sjangergrenser.
Festivalensemblet Quatuor van Kuijk i Riddarsalen i Rosendal.
Foto: Liv Øvland
Beethovens tidlege strykekvartettar innvarsla viljen til å tøya sjangergrenser.
Parti frå Canal Grande i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Capella de la Torre syner oss korleis alt endra seg med Monteverdi.
Parti frå Canal Grande i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Capella de la Torre syner oss korleis alt endra seg med Monteverdi.
Parti frå Canal Grande i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Capella de la Torre syner oss korleis alt endra seg med Monteverdi.
Luttspelande englar frå Giovanni Bellinis (ca. 1443–1516) «Tronande madonna» (utsnitt) i Gallerie dell’Accademia i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Jonas Nordberg tryllar fram velklang frå sauetarm.
Luttspelande englar frå Giovanni Bellinis (ca. 1443–1516) «Tronande madonna» (utsnitt) i Gallerie dell’Accademia i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Jonas Nordberg tryllar fram velklang frå sauetarm.
Luttspelande englar frå Giovanni Bellinis (ca. 1443–1516) «Tronande madonna» (utsnitt) i Gallerie dell’Accademia i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Jonas Nordberg tryllar fram velklang frå sauetarm.
Den danske strykekvartett spelar Beethoven, Bach og Mendelssohn.
Foto: Caroline Bittencourt
Den danske strykekvartett set Beethovens seine verk i samanheng.
Den danske strykekvartett spelar Beethoven, Bach og Mendelssohn.
Foto: Caroline Bittencourt
Den danske strykekvartett set Beethovens seine verk i samanheng.
Den danske strykekvartett spelar Beethoven, Bach og Mendelssohn.
Foto: Caroline Bittencourt
Den danske strykekvartett set Beethovens seine verk i samanheng.