Tiril Rem

tirirem@online.no

Artiklar

« 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 ... 167 »
Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.

Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.

Foto: Michael Meisen

Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.

Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.

Foto: Michael Meisen

Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.

Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.

Foto: Michael Meisen

Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor.  Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk.  Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.

Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor. Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk. Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.

Illustrasjon: Erik Solheim

Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor.  Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk.  Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.

Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor. Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk. Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.

Illustrasjon: Erik Solheim

Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor.  Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk.  Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.

Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor. Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk. Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.

Illustrasjon: Erik Solheim

Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.

Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.

Alle foto: Håvard Rem

Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.

Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.

Alle foto: Håvard Rem

Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.

Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.

Alle foto: Håvard Rem

Illustrasjonsfoto: Knut Fjeldstad / NTB scanpix

Illustrasjonsfoto: Knut Fjeldstad / NTB scanpix

Illustrasjonsfoto: Knut Fjeldstad / NTB scanpix

I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart.  Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.

I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart. Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.

Foto: Stig Nordrumshaugen

I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart.  Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.

I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart. Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.

Foto: Stig Nordrumshaugen

I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart.  Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.

I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart. Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.

Foto: Stig Nordrumshaugen

Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.

Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.

Foto: Storytelling Media

Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.

Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.

Foto: Storytelling Media

Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.

Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.

Foto: Storytelling Media

« 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 ... 167 »