Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.
Foto: Michael Meisen
– Ho er fråstøytande og tiltalande på same tid. Det er uråd å vere likegyldig til ho, seier Helga Guren.
Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.
Foto: Michael Meisen
– Ho er fråstøytande og tiltalande på same tid. Det er uråd å vere likegyldig til ho, seier Helga Guren.
Helga Guren skal spele Hedda Gabler på Rogaland Teater.
Foto: Michael Meisen
– Ho er fråstøytande og tiltalande på same tid. Det er uråd å vere likegyldig til ho, seier Helga Guren.
Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor. Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk. Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.
Illustrasjon: Erik Solheim
Saga var ein revolusjon i tilverkinga av bygningsmaterial. Det vart enklare å lage bord i store mengder, og det endra byggjeskikken. Mange fleire hus fekk kledning og varde lenger. Men den nyare utviklinga har gått ut over kvaliteten på bygningsmaterialen.
Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor. Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk. Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.
Illustrasjon: Erik Solheim
Saga var ein revolusjon i tilverkinga av bygningsmaterial. Det vart enklare å lage bord i store mengder, og det endra byggjeskikken. Mange fleire hus fekk kledning og varde lenger. Men den nyare utviklinga har gått ut over kvaliteten på bygningsmaterialen.
Med sirkelsag er det vanlege skurdmønsteret å lage grove dimensjonar midt i stokken, og gjerne bord utanfor. Med berre alved vert dei store plankane eller bjelkane veikare, og dei ròtesvake yteborda er ikkje eigna til utvendig bruk. Dei kuvar seg òg meir enn midtborda når dei tørkar.
Illustrasjon: Erik Solheim
Saga var ein revolusjon i tilverkinga av bygningsmaterial. Det vart enklare å lage bord i store mengder, og det endra byggjeskikken. Mange fleire hus fekk kledning og varde lenger. Men den nyare utviklinga har gått ut over kvaliteten på bygningsmaterialen.
Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.
Alle foto: Håvard Rem
LJUBLJANA: Vesle Slovenia rommar heile Europa, frå geografi til gudsomgrep, som i eit prisme og kan henda ei krystallkule.
Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.
Alle foto: Håvard Rem
LJUBLJANA: Vesle Slovenia rommar heile Europa, frå geografi til gudsomgrep, som i eit prisme og kan henda ei krystallkule.
Ljubljana sentrum med – frå venstre – den gule barokkatedralen, mellomalderborga og den raude fransiskanarkyrkja, og med Golovec-høgdene i søraust.
Alle foto: Håvard Rem
LJUBLJANA: Vesle Slovenia rommar heile Europa, frå geografi til gudsomgrep, som i eit prisme og kan henda ei krystallkule.
Illustrasjonsfoto: Knut Fjeldstad / NTB scanpix
Illustrasjonsfoto: Knut Fjeldstad / NTB scanpix
Illustrasjonsfoto: Knut Fjeldstad / NTB scanpix
I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart. Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.
Foto: Stig Nordrumshaugen
I opphavet var øksa. Dei eldste funna av steinøkser skal vere to millionar år gamle. Framleis er øksa den viktigaste reiskapen for den som vil restaurere gamle hus, eller byggje nye etter gamal skikk.
I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart. Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.
Foto: Stig Nordrumshaugen
I opphavet var øksa. Dei eldste funna av steinøkser skal vere to millionar år gamle. Framleis er øksa den viktigaste reiskapen for den som vil restaurere gamle hus, eller byggje nye etter gamal skikk.
I ei V-forma veit må ein hogge langs stokken for å få han til å opne seg. Med kilar sprengjer vi delane frå kvarandre. Fibrar som går tvers over sprekken, høgg vi vekk etter kvart. Er stokkane tjukke, må vi kanskje hogge frå den andre sida òg.
Foto: Stig Nordrumshaugen
I opphavet var øksa. Dei eldste funna av steinøkser skal vere to millionar år gamle. Framleis er øksa den viktigaste reiskapen for den som vil restaurere gamle hus, eller byggje nye etter gamal skikk.
Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.
Foto: Storytelling Media
Den storslagne russiske romfartsfilmen har konve nsjonell appell.
Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.
Foto: Storytelling Media
Den storslagne russiske romfartsfilmen har konve nsjonell appell.
Romfartsscenene er spektakulære, og spenninga innimellom intens.
Foto: Storytelling Media
Den storslagne russiske romfartsfilmen har konve nsjonell appell.