JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Baksida

Jubilantar med godfot

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1249
20180427
1249
20180427

1. Skulpturen Go’foten: Det var ifølgje Fannrem Vel «kjøle foillt» av folk då Go’foten vart avduka av fotballtrenar og godfotfilosof Nils Arne Eggen i 2003. «Det er fint å vera god sjølv, men det viktigaste når du går på banen, er å spela dei andre gode», sa Eggen. Ei setning for livet. Måtte ho bli ståande som foten på sokkelen! Vi trur det og stør oss til Eggen att: It’s hope in hanging snore!

2. Kvarts: Folkemusikkgruppa Kvarts vekkjer den musikalske godfoten. Jo Asgeir Lie hanka inn tre vener då han skulle spela avsluttande eksamen ved Musikkhøgskolen i 1998, og etter det har dei fire karane hausta både Spellemannprisar og anna heider og ære. «Vaarvinden» får føtene til å trampe takten så kneskåler skvett, og når føter og sjel treng kvile, finst det ikkje betre balsam enn «Augustblomen».

3. André Bjerke: Litterær godfotambassadør, fødd i 1918. Han dansa innom mange sjangrar, og inspirert av ungane sin humor skreiv han til dømes lettbeinte dikt om farao på ferie hjå mormora og farmora, der dei klatra i furua. Meir mystiske og subtile fotefar finn vi i romanen De dødes tjern, som nitimelyttarane i 2004 kåra til landets nest beste krimroman gjennom tidene. (Hallo! Nest beste, liksom!)

Anne Marie Fosse Teigen

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

1. Skulpturen Go’foten: Det var ifølgje Fannrem Vel «kjøle foillt» av folk då Go’foten vart avduka av fotballtrenar og godfotfilosof Nils Arne Eggen i 2003. «Det er fint å vera god sjølv, men det viktigaste når du går på banen, er å spela dei andre gode», sa Eggen. Ei setning for livet. Måtte ho bli ståande som foten på sokkelen! Vi trur det og stør oss til Eggen att: It’s hope in hanging snore!

2. Kvarts: Folkemusikkgruppa Kvarts vekkjer den musikalske godfoten. Jo Asgeir Lie hanka inn tre vener då han skulle spela avsluttande eksamen ved Musikkhøgskolen i 1998, og etter det har dei fire karane hausta både Spellemannprisar og anna heider og ære. «Vaarvinden» får føtene til å trampe takten så kneskåler skvett, og når føter og sjel treng kvile, finst det ikkje betre balsam enn «Augustblomen».

3. André Bjerke: Litterær godfotambassadør, fødd i 1918. Han dansa innom mange sjangrar, og inspirert av ungane sin humor skreiv han til dømes lettbeinte dikt om farao på ferie hjå mormora og farmora, der dei klatra i furua. Meir mystiske og subtile fotefar finn vi i romanen De dødes tjern, som nitimelyttarane i 2004 kåra til landets nest beste krimroman gjennom tidene. (Hallo! Nest beste, liksom!)

Anne Marie Fosse Teigen

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis