Treningsapparat på TV Shop
Fjør frå 1950-talet. Så lenge ikkje bryst-håret sit fast i fjørene, er denne god.
Eit forskingsprosjekt eg gjerne skulle sett, er kvifor nokre heimetreningsapparat blir brukte meir enn tre gonger. På ein marknad som inneheld uendeleg mange variantar av treningsmaskinar, er det fort gjort å gå på eit impulskjøp. I alle fall var det det før, då vi såg på TV Shop.
Ein klassikar frå 1950-åra var treningsfjøra som aktiverer bryst og armar. Fjøra er faktisk ikkje så dum, fordi ho også krev ei viss stabilisering av overkroppen. Fjøra er enno til sals, men no er ho laga av plast. Slik slepp du å sette fast brysthåra i full muskelekstensjon.
Tidleg på 2000-talet kom ein ny suksess, i alle fall på nachspiel. Nemleg ein elektrisk muskelstøytmaskin. Ein sette fast elektrodar på kroppsdelane ein ville trene, gjerne på magen, dersom det var den seljarane kalla «problemområdet».
Med elektrodane på kunne ein lene seg tilbake i sofaen. Dei elektriske støytane skulle sørge for «punktforbrenning», som ville seie at ein brende akkurat der elektrodane var plasserte. Slik skulle ein få vekk magefeittet og samtidig halde på den breie brystkassa.
Mystiske treningsmaskinar finst enno, men her gjer verda framsteg. Siste kjøp frå TV Shop er ikkje lenger samtalen rundt lunsjbordet. Treningsutstyret frå 1990-åra er gitt bort på Finn.no, for no me veit me betre. Å sitte i ro medan ein støytmaskin jobbar, blir litt som å lyfte handa etter fjernkontrollen. Skal ein ha ekte treningseffekt, må ein røre seg på ekte vis.
Maren Bø
Maren Bø er idrettspedagog og frilansskribent.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Eit forskingsprosjekt eg gjerne skulle sett, er kvifor nokre heimetreningsapparat blir brukte meir enn tre gonger. På ein marknad som inneheld uendeleg mange variantar av treningsmaskinar, er det fort gjort å gå på eit impulskjøp. I alle fall var det det før, då vi såg på TV Shop.
Ein klassikar frå 1950-åra var treningsfjøra som aktiverer bryst og armar. Fjøra er faktisk ikkje så dum, fordi ho også krev ei viss stabilisering av overkroppen. Fjøra er enno til sals, men no er ho laga av plast. Slik slepp du å sette fast brysthåra i full muskelekstensjon.
Tidleg på 2000-talet kom ein ny suksess, i alle fall på nachspiel. Nemleg ein elektrisk muskelstøytmaskin. Ein sette fast elektrodar på kroppsdelane ein ville trene, gjerne på magen, dersom det var den seljarane kalla «problemområdet».
Med elektrodane på kunne ein lene seg tilbake i sofaen. Dei elektriske støytane skulle sørge for «punktforbrenning», som ville seie at ein brende akkurat der elektrodane var plasserte. Slik skulle ein få vekk magefeittet og samtidig halde på den breie brystkassa.
Mystiske treningsmaskinar finst enno, men her gjer verda framsteg. Siste kjøp frå TV Shop er ikkje lenger samtalen rundt lunsjbordet. Treningsutstyret frå 1990-åra er gitt bort på Finn.no, for no me veit me betre. Å sitte i ro medan ein støytmaskin jobbar, blir litt som å lyfte handa etter fjernkontrollen. Skal ein ha ekte treningseffekt, må ein røre seg på ekte vis.
Maren Bø
Maren Bø er idrettspedagog og frilansskribent.
Fleire artiklar
Det kjæraste eg har? Min ser ikkje slik ut, men eg er ganske glad i han, ja.
Foto via Wikimedia Commons
Smørbutten min får du nok aldri
Ei flygande badstove skal få ny heim, sit det nokon inni alt?
Foto: Maren Bø
Badstovene tek av
Det er interessant korleis badstove inne kan vere så ut, mens badstove ute er så in.
Morgonfrisk fersking
«Ein kan kjenna seg frisk og sterk, vera åndsfrisk eller endåtil frisk som ein fisk, friskna til, verta frisk att frå sjukdomen og heilt friskmeld.»
150-årsjubilant: den austerrikske komponisten Arnold Schönberg (1874–1951).
Fredshymne
Kammerchor Stuttgart tolkar Schönbergs «illusjon for blandakor» truverdig.
Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.
Foto: Sebastian Dalseide
Beckett-klassikar av godt merke
Glade dager byr på ein strålande skodespelarprestasjon av Marianne Nielsen.