JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Klok_Innsida

Bergensstemning

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1102
20180427
1102
20180427

Men eg har sjølvsagt ikkje berre vore på Cuba sidan sist, det ville no ha vore litt stussleg. Eg har også vore i Bergen. Dit må ein jo berre innimellom. (Dette er det ikkje alle som veit, men det trur eg det er fint lite å gjere med.) Ein fordel med å dra til Bergen framfor å dra til Cuba er at ein kan reise med tog, og dermed lure seg unna turbulens i fly og nokre kilo med dødsangst. I staden kan ein sitje i ro og mak i kafévogna med ei halvflaske heilt brukbar raudvin og nokre velsmakande elgkarbonadar og sjå landskapet sveve forbi som i ein draum.
Eg hugsar ikkje heilt kva eg skulle i Bergen denne gongen, truleg ingenting viktig. Det viktige er rett og slett å vere i Bergen. Men eg fekk iallfall tatt eit lite stemningsbilde frå ein trappeoppgang i Håkonsgaten. Og for dei som ikkje synest dette bildet er dekkande for Bergen, og kanskje heller ikkje er noko å by lesarane, som trass alt har betalt abonnementet sitt, så legg eg også ved, som kontrast, eit stemningsbilde av Innsidemannen på restaurant i Havanna, med ein ganske solid gin tonic som han hadde stor glede av.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Men eg har sjølvsagt ikkje berre vore på Cuba sidan sist, det ville no ha vore litt stussleg. Eg har også vore i Bergen. Dit må ein jo berre innimellom. (Dette er det ikkje alle som veit, men det trur eg det er fint lite å gjere med.) Ein fordel med å dra til Bergen framfor å dra til Cuba er at ein kan reise med tog, og dermed lure seg unna turbulens i fly og nokre kilo med dødsangst. I staden kan ein sitje i ro og mak i kafévogna med ei halvflaske heilt brukbar raudvin og nokre velsmakande elgkarbonadar og sjå landskapet sveve forbi som i ein draum.
Eg hugsar ikkje heilt kva eg skulle i Bergen denne gongen, truleg ingenting viktig. Det viktige er rett og slett å vere i Bergen. Men eg fekk iallfall tatt eit lite stemningsbilde frå ein trappeoppgang i Håkonsgaten. Og for dei som ikkje synest dette bildet er dekkande for Bergen, og kanskje heller ikkje er noko å by lesarane, som trass alt har betalt abonnementet sitt, så legg eg også ved, som kontrast, eit stemningsbilde av Innsidemannen på restaurant i Havanna, med ein ganske solid gin tonic som han hadde stor glede av.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis