JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Klok_Innsida

Campingliv

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1220
20171103
1220
20171103

Nei då, det er på ingen måte slik at eg har noko romantisk-nostalgisk forhold til campingferiar. For å sitere meg sjølv frå ein tidlegare samanheng: «Dersom barndommen din er prega av campingferie, så trur eg du blir kurert for resten av livet. Då vil du seinare føretrekke kva som helst anna.»

Men no, då sommaren vel må seiast å vere over, kan ein tillate seg å tenkje at det var jo kanskje nokre få fine augneblinkar midt oppi campingferiehelvetet. Når teltet endeleg var slått opp, etter mykje om og men, og primusen ein sjeldan gong fungerte, kunne ein nyte brødskiver med oppvarma Snurring til. (Og er du så kulturlaus at du ikkje veit kva Snurring er, så får du google!) Og gjerne nippe til eit glas saft, mens myggen beit.

Og så er det dette med telt, ein skikk vi har overtatt frå dei nordamerikanske indianarane. I dag har ein gjerne ei slags førestilling om at alle telt var like, og like keisame å sjå til, men slik var det jo ikkje. Noko som bildet under viser på nesten overtydeleg vis. Det er tatt under ein ferietur sommaren 1967 – the summer of love – og viser far min som nettopp har slått opp teltet på campingplassen i Halmstad i Sverige, og som ein ser, er han godt fornøgd med resultatet.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Nei då, det er på ingen måte slik at eg har noko romantisk-nostalgisk forhold til campingferiar. For å sitere meg sjølv frå ein tidlegare samanheng: «Dersom barndommen din er prega av campingferie, så trur eg du blir kurert for resten av livet. Då vil du seinare føretrekke kva som helst anna.»

Men no, då sommaren vel må seiast å vere over, kan ein tillate seg å tenkje at det var jo kanskje nokre få fine augneblinkar midt oppi campingferiehelvetet. Når teltet endeleg var slått opp, etter mykje om og men, og primusen ein sjeldan gong fungerte, kunne ein nyte brødskiver med oppvarma Snurring til. (Og er du så kulturlaus at du ikkje veit kva Snurring er, så får du google!) Og gjerne nippe til eit glas saft, mens myggen beit.

Og så er det dette med telt, ein skikk vi har overtatt frå dei nordamerikanske indianarane. I dag har ein gjerne ei slags førestilling om at alle telt var like, og like keisame å sjå til, men slik var det jo ikkje. Noko som bildet under viser på nesten overtydeleg vis. Det er tatt under ein ferietur sommaren 1967 – the summer of love – og viser far min som nettopp har slått opp teltet på campingplassen i Halmstad i Sverige, og som ein ser, er han godt fornøgd med resultatet.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Juliette (Izïa Higelin) dreg til heimbyen for å besøke familien. Det viser seg at faren ikkje klarer å uttrykkje kjenslene sine, mora har blitt meir eksentrisk enn nokon gong, systera er i ei midtlivskrise, og bestemora har hamna på aldersheim.

Juliette (Izïa Higelin) dreg til heimbyen for å besøke familien. Det viser seg at faren ikkje klarer å uttrykkje kjenslene sine, mora har blitt meir eksentrisk enn nokon gong, systera er i ei midtlivskrise, og bestemora har hamna på aldersheim.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Vår Juliette har overraskande tyngde til å vera pakka inn så lett

Brit Aksnes
Juliette (Izïa Higelin) dreg til heimbyen for å besøke familien. Det viser seg at faren ikkje klarer å uttrykkje kjenslene sine, mora har blitt meir eksentrisk enn nokon gong, systera er i ei midtlivskrise, og bestemora har hamna på aldersheim.

Juliette (Izïa Higelin) dreg til heimbyen for å besøke familien. Det viser seg at faren ikkje klarer å uttrykkje kjenslene sine, mora har blitt meir eksentrisk enn nokon gong, systera er i ei midtlivskrise, og bestemora har hamna på aldersheim.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Vår Juliette har overraskande tyngde til å vera pakka inn så lett

Brit Aksnes
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis