JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Klok_Innsida

Quizsvar

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1231
20180601
1231
20180601

1. Albert Einstein, 1879–1955

2. 1809­–1882

3. 1953

4. James Watson og Francis Crick

5. Jura

6. Mandal

7. Bygdøy i Oslo

8. Eit jordbærslag

9. I Kragerø kommune i Telemark

10. I Troms

11. I Irak

12. I Finnmark. Ekkerøy er ei halvøy i Vadsø kommune

13. Fredrikstad

14. ZZ kjem frå Lakselv i Finnmark

15. Etiopia

16. Ein liten bokstav i alfabetet. Majuskel er stor bokstav

17. Til bølgjene (tapt, gå til grunne)

18. Kong Belsasar i Daniels bok, kapittel 5 (Belshazzar, Baltasar er andre skrivemåtar)

19. Engelsk

20. Ty og Odin

21. Eple

22. Poteta kom frå Sør-Amerika rundt 1550

23. 1. juni 2004

24. Råmjølkspudding

25. Vodka, kaffilikør (t.d. Kahlua eller Tia Maria), fløyte

26. Sergio Mattarella

27. Hordaland Teater

28. Philip Roth

29. Jakob og Nils Ole Oftebro

30. Kirsten Flagstad (100 kr) og Kristian Birkeland (200 kr)

31. Madrid

32. Torbjørn Rødland

33. I Nederland

34. Marit Eikemo

35. Nena

36. Ingebrigt Davik var lærar, forfattar og kringkastingsmedarbeidar. Han leidde barneprogram i radio og TV og gav ut barnebøker og visesamlingar

37. Dogbert

38. Nei, det er ein tremastra stålbark

39. Ein elektrisk gitar som er ein bestseljar og det mest imiterte av musikkinstrumenta til selskapet Fender

40. I 1987 (28. mai)

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

1. Albert Einstein, 1879–1955

2. 1809­–1882

3. 1953

4. James Watson og Francis Crick

5. Jura

6. Mandal

7. Bygdøy i Oslo

8. Eit jordbærslag

9. I Kragerø kommune i Telemark

10. I Troms

11. I Irak

12. I Finnmark. Ekkerøy er ei halvøy i Vadsø kommune

13. Fredrikstad

14. ZZ kjem frå Lakselv i Finnmark

15. Etiopia

16. Ein liten bokstav i alfabetet. Majuskel er stor bokstav

17. Til bølgjene (tapt, gå til grunne)

18. Kong Belsasar i Daniels bok, kapittel 5 (Belshazzar, Baltasar er andre skrivemåtar)

19. Engelsk

20. Ty og Odin

21. Eple

22. Poteta kom frå Sør-Amerika rundt 1550

23. 1. juni 2004

24. Råmjølkspudding

25. Vodka, kaffilikør (t.d. Kahlua eller Tia Maria), fløyte

26. Sergio Mattarella

27. Hordaland Teater

28. Philip Roth

29. Jakob og Nils Ole Oftebro

30. Kirsten Flagstad (100 kr) og Kristian Birkeland (200 kr)

31. Madrid

32. Torbjørn Rødland

33. I Nederland

34. Marit Eikemo

35. Nena

36. Ingebrigt Davik var lærar, forfattar og kringkastingsmedarbeidar. Han leidde barneprogram i radio og TV og gav ut barnebøker og visesamlingar

37. Dogbert

38. Nei, det er ein tremastra stålbark

39. Ein elektrisk gitar som er ein bestseljar og det mest imiterte av musikkinstrumenta til selskapet Fender

40. I 1987 (28. mai)

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis