JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Klok_Innsida
Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1263
20180323
1263
20180323

Spørsmål til Arne Bendiksen, kor han no er:

Kvifor må ballongen vere blå?

«Dette er de vanligste sexfantasiene til nordmenn»

(Dagbladet, bak betalingsmur)

«Min nye partner har liten penis. Det påvirker sexlivet.»

(Dagbladet, bak betalingsmur)

God grunn til å skifte forlag:

«Forfatteren sier han er begeistret over entusiasmen og energien i det nye forlaget. De inviterte forfatteren på lunsj.» (NRK)

Tankar på toget

Når ein sit på toget til Bergen, og før ein når fram til Hardangervidda, er gjerne tanken som melder seg: «Her var det jaggu meg mykje skog!» Og eg ser ettertenksamt inn mellom trea og lurer på kva som skjuler seg der inne. Er det til dømes mange skoggangsmenn att der inne, desse som vi høyrde så mykje om i min oppvekst, desse fredlause som var dømde til å vandre rundt i skogane? Ein måtte passe seg for dei, men dei måtte jo også passe seg. Eg merkar at eg saknar skoggangsmennene, på same måte som eg saknar stimennene, landevegsrøvarane.

Men brått får eg auge på fire rådyr, i samla flokk; så mange på éin gong har eg aldri sett før, og dermed gløymer eg både skoggangsmenn og stimenn, og lurer i staden på kva desse rådyra har føre seg og kva dei tenkjer om livet og det heile. Om eg eingong finn eit svar på det, skal eg nok melde frå.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Spørsmål til Arne Bendiksen, kor han no er:

Kvifor må ballongen vere blå?

«Dette er de vanligste sexfantasiene til nordmenn»

(Dagbladet, bak betalingsmur)

«Min nye partner har liten penis. Det påvirker sexlivet.»

(Dagbladet, bak betalingsmur)

God grunn til å skifte forlag:

«Forfatteren sier han er begeistret over entusiasmen og energien i det nye forlaget. De inviterte forfatteren på lunsj.» (NRK)

Tankar på toget

Når ein sit på toget til Bergen, og før ein når fram til Hardangervidda, er gjerne tanken som melder seg: «Her var det jaggu meg mykje skog!» Og eg ser ettertenksamt inn mellom trea og lurer på kva som skjuler seg der inne. Er det til dømes mange skoggangsmenn att der inne, desse som vi høyrde så mykje om i min oppvekst, desse fredlause som var dømde til å vandre rundt i skogane? Ein måtte passe seg for dei, men dei måtte jo også passe seg. Eg merkar at eg saknar skoggangsmennene, på same måte som eg saknar stimennene, landevegsrøvarane.

Men brått får eg auge på fire rådyr, i samla flokk; så mange på éin gong har eg aldri sett før, og dermed gløymer eg både skoggangsmenn og stimenn, og lurer i staden på kva desse rådyra har føre seg og kva dei tenkjer om livet og det heile. Om eg eingong finn eit svar på det, skal eg nok melde frå.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis