JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Klok_Innsida

Temperaturmåling

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1241
20180518
1241
20180518

Helga før Eurovision Song Contest-finalen tenkte eg at det var lurt å reise ut i Europa og ta tempen på deltakarlanda og lodde stemninga blant folket. Eg begynte med Danmark, sidan eg hadde ein gratisbillett på danskebåten – 17 timar over, 5 timar i land og 17 timar tilbake er god valuta for null pengar. Eg jogga rundt – for å spare tid – i København og spurde folk kva dei meinte om det danske bidraget: Rasmussen og «Higher Ground» – ei vikinginspirert, men ikkje-valdeleg innpakning under snøfokk.

– Kva trur de om Rasmussen? spurde eg. – Kan han vinne?

Men nei, folk hadde ikkje tid til å svare, fordi det var vår, trur eg, og fordi dei åt raude pølser.

Eller kanskje dei ikkje skjønte kva eg sa, sidan eg snakkar godt norsk.

I alle fall blei eg glad då eg kom over to unge kvinner som ville uttale seg. Nakne var dei òg. (Det skal dei ha, danskane: Dei er frilynte.)

– Nei, men, sa dei, for det er slik dei innleier svar i Danmark.
– Nei, men Rasmussen er inspirert av norske Kristofer Hivju i Game of Thrones.

Og så forklarte dei at dette er den gode grunnen til at dei skreiv «Danmark takker Norge» på pallen dei stod på.

Sjølv takk, Danmark.

Elles kom Rasmussen på niande plass, seks plassar framfor Noreg.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Helga før Eurovision Song Contest-finalen tenkte eg at det var lurt å reise ut i Europa og ta tempen på deltakarlanda og lodde stemninga blant folket. Eg begynte med Danmark, sidan eg hadde ein gratisbillett på danskebåten – 17 timar over, 5 timar i land og 17 timar tilbake er god valuta for null pengar. Eg jogga rundt – for å spare tid – i København og spurde folk kva dei meinte om det danske bidraget: Rasmussen og «Higher Ground» – ei vikinginspirert, men ikkje-valdeleg innpakning under snøfokk.

– Kva trur de om Rasmussen? spurde eg. – Kan han vinne?

Men nei, folk hadde ikkje tid til å svare, fordi det var vår, trur eg, og fordi dei åt raude pølser.

Eller kanskje dei ikkje skjønte kva eg sa, sidan eg snakkar godt norsk.

I alle fall blei eg glad då eg kom over to unge kvinner som ville uttale seg. Nakne var dei òg. (Det skal dei ha, danskane: Dei er frilynte.)

– Nei, men, sa dei, for det er slik dei innleier svar i Danmark.
– Nei, men Rasmussen er inspirert av norske Kristofer Hivju i Game of Thrones.

Og så forklarte dei at dette er den gode grunnen til at dei skreiv «Danmark takker Norge» på pallen dei stod på.

Sjølv takk, Danmark.

Elles kom Rasmussen på niande plass, seks plassar framfor Noreg.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis