JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Klok_Innsida
Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
908
20180518
908
20180518

Viktig

Kva heiter verdas mest kjende trillingar – Ole, Dole og Doffen – på hebraisk?

Jo, Eedo, Deedo og Yoo.

Det bør du vite viss du skal til Israel og sjå ESC neste vår.

Dagens doble

Kor mange ord inneheld «Nocturne», som Noreg vann ESC med i 1995, og kor mange gonger har Noreg hamna på sisteplass?

Svar nedst på sida.

Havfrua

Då eg var i København helga før ESC, ville eg sjå den berømte havfrua, som eg har sett tusen bilete av. Eg jogga rundt og leita lenge, og fann henne til slutt. Men jøye meg, kor skuffande. Enten lyg bileta, eller så har ho tapt seg veldig.

Irriterande nynorsk

Vi såg så mange hovudverk
at vi fekk hovudverk.

Fælt homonym

Han hadde ei fæl mine
i ansiktet.

Oppgåvesvar

24 ord og ni gonger (1963, -69, -74, -76, -78, -81, -90, -97 og 2001). Svarte du riktig? Då får du premie: ein suveren View-Master 3-dimensjonal kikkert. «Et mer realistisk bilde av heltene dine får du neppe!»

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Viktig

Kva heiter verdas mest kjende trillingar – Ole, Dole og Doffen – på hebraisk?

Jo, Eedo, Deedo og Yoo.

Det bør du vite viss du skal til Israel og sjå ESC neste vår.

Dagens doble

Kor mange ord inneheld «Nocturne», som Noreg vann ESC med i 1995, og kor mange gonger har Noreg hamna på sisteplass?

Svar nedst på sida.

Havfrua

Då eg var i København helga før ESC, ville eg sjå den berømte havfrua, som eg har sett tusen bilete av. Eg jogga rundt og leita lenge, og fann henne til slutt. Men jøye meg, kor skuffande. Enten lyg bileta, eller så har ho tapt seg veldig.

Irriterande nynorsk

Vi såg så mange hovudverk
at vi fekk hovudverk.

Fælt homonym

Han hadde ei fæl mine
i ansiktet.

Oppgåvesvar

24 ord og ni gonger (1963, -69, -74, -76, -78, -81, -90, -97 og 2001). Svarte du riktig? Då får du premie: ein suveren View-Master 3-dimensjonal kikkert. «Et mer realistisk bilde av heltene dine får du neppe!»

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis