Teikning: May Linn Clement
«Sverre gløymer aldri køyreturane med onkel Karsten, ein gong var dei i Mandal utan å ha noko ærend.»
Teikning: May Linn Clement
«Sverre gløymer aldri køyreturane med onkel Karsten, ein gong var dei i Mandal utan å ha noko ærend.»
Teikning: May Linn Clement
«Sverre gløymer aldri køyreturane med onkel Karsten, ein gong var dei i Mandal utan å ha noko ærend.»
Arkitekturopprøret har plassert dette arkitekturprosjektet i Telekvartalet i Sarpsborg på lista over dei beste i 2024. Arkitekt er MAD, og byggherre er Fredriksborg Eiendom.
Illustrasjon: Fredriksborg eiendom
Brølet nedanfrå gav ekko ovanfrå
Arkitekturopprøret har treft ein nerve blant folk. Og stadig fleire arkitektar lyttar.
Arkitekturopprøret har plassert dette arkitekturprosjektet i Telekvartalet i Sarpsborg på lista over dei beste i 2024. Arkitekt er MAD, og byggherre er Fredriksborg Eiendom.
Illustrasjon: Fredriksborg eiendom
Brølet nedanfrå gav ekko ovanfrå
Arkitekturopprøret har treft ein nerve blant folk. Og stadig fleire arkitektar lyttar.
Arkitekturopprøret har plassert dette arkitekturprosjektet i Telekvartalet i Sarpsborg på lista over dei beste i 2024. Arkitekt er MAD, og byggherre er Fredriksborg Eiendom.
Illustrasjon: Fredriksborg eiendom
Brølet nedanfrå gav ekko ovanfrå
Arkitekturopprøret har treft ein nerve blant folk. Og stadig fleire arkitektar lyttar.
Kristina Quintano.
Foto: Bendik Østbye Johannessen
Sivilisasjonens skipbrot
«Flyktningenes død ved våre grenser er villet politikk», skriv Kristina Quintano i den nye boka si, som er ei forstemmande skildring av «migrasjonskrisa» og EUs – og Noregs – svik mot menneske i naud.
Kristina Quintano.
Foto: Bendik Østbye Johannessen
Sivilisasjonens skipbrot
«Flyktningenes død ved våre grenser er villet politikk», skriv Kristina Quintano i den nye boka si, som er ei forstemmande skildring av «migrasjonskrisa» og EUs – og Noregs – svik mot menneske i naud.
Kristina Quintano.
Foto: Bendik Østbye Johannessen
Sivilisasjonens skipbrot
«Flyktningenes død ved våre grenser er villet politikk», skriv Kristina Quintano i den nye boka si, som er ei forstemmande skildring av «migrasjonskrisa» og EUs – og Noregs – svik mot menneske i naud.
Kjartan Slettemark tek imot Norsk kulturråds ærespris for 2001.
Foto: Knut Fjeldstad / NTB
Kunstnaren som berre ønskte å bli elska
Få år før han døydde, sa kunstnaren Kjartan Slettemark: «Jeg har skapt disse tingene for å bli elsket. Og for å kunne elske meg selv.» No har han fått ein biografi som langt på veg syner at dette er sant.
Kjartan Slettemark tek imot Norsk kulturråds ærespris for 2001.
Foto: Knut Fjeldstad / NTB
Kunstnaren som berre ønskte å bli elska
Få år før han døydde, sa kunstnaren Kjartan Slettemark: «Jeg har skapt disse tingene for å bli elsket. Og for å kunne elske meg selv.» No har han fått ein biografi som langt på veg syner at dette er sant.
Kjartan Slettemark tek imot Norsk kulturråds ærespris for 2001.
Foto: Knut Fjeldstad / NTB
Kunstnaren som berre ønskte å bli elska
Få år før han døydde, sa kunstnaren Kjartan Slettemark: «Jeg har skapt disse tingene for å bli elsket. Og for å kunne elske meg selv.» No har han fått ein biografi som langt på veg syner at dette er sant.
Teikning: May Linn Clement
«Sverre ante ikkje noko om gifteplanane, og har ikkje høyrt ifrå Aina og Torstein på mange år. Han trudde eigentleg at dei var gifte for lenge sidan.»
Teikning: May Linn Clement
«Sverre ante ikkje noko om gifteplanane, og har ikkje høyrt ifrå Aina og Torstein på mange år. Han trudde eigentleg at dei var gifte for lenge sidan.»
Teikning: May Linn Clement
«Sverre ante ikkje noko om gifteplanane, og har ikkje høyrt ifrå Aina og Torstein på mange år. Han trudde eigentleg at dei var gifte for lenge sidan.»
Hans Petter Graver har skrive boka om tukthuslovene.
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Då lovgivarane blei tvinga i kne
Etter at Stortinget vedtok dei såkalla tukthuslovene i 1927, blei reaksjonane så sterke at vi fekk det Hans Petter Graver i den nye boka si kallar eit av noregshistorias klaraste døme på at forholda låg til rette for sivil ulydnad.
Hans Petter Graver har skrive boka om tukthuslovene.
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Då lovgivarane blei tvinga i kne
Etter at Stortinget vedtok dei såkalla tukthuslovene i 1927, blei reaksjonane så sterke at vi fekk det Hans Petter Graver i den nye boka si kallar eit av noregshistorias klaraste døme på at forholda låg til rette for sivil ulydnad.
Hans Petter Graver har skrive boka om tukthuslovene.
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Då lovgivarane blei tvinga i kne
Etter at Stortinget vedtok dei såkalla tukthuslovene i 1927, blei reaksjonane så sterke at vi fekk det Hans Petter Graver i den nye boka si kallar eit av noregshistorias klaraste døme på at forholda låg til rette for sivil ulydnad.
Ikkje berre ser Klein eit systemkritisk slektskap mellom seg sjølv og dei ho meiner står på motsett side i politikken, ho ser òg at ho og hennar allierte mislukkast i å tenke tilstrekkeleg kritisk under pandemien.
Foto: Sebastian Nevols / Oktober
I ein spegel, i ein ròte
I den ærbødige norske mottakinga av Naomi Kleins bok Dobbeltgjenger kunne ein ane fallgruver i å bruke spegelmetaforar for å forstå ideologiske konfliktar.
Ikkje berre ser Klein eit systemkritisk slektskap mellom seg sjølv og dei ho meiner står på motsett side i politikken, ho ser òg at ho og hennar allierte mislukkast i å tenke tilstrekkeleg kritisk under pandemien.
Foto: Sebastian Nevols / Oktober
I ein spegel, i ein ròte
I den ærbødige norske mottakinga av Naomi Kleins bok Dobbeltgjenger kunne ein ane fallgruver i å bruke spegelmetaforar for å forstå ideologiske konfliktar.
Ikkje berre ser Klein eit systemkritisk slektskap mellom seg sjølv og dei ho meiner står på motsett side i politikken, ho ser òg at ho og hennar allierte mislukkast i å tenke tilstrekkeleg kritisk under pandemien.
Foto: Sebastian Nevols / Oktober
I ein spegel, i ein ròte
I den ærbødige norske mottakinga av Naomi Kleins bok Dobbeltgjenger kunne ein ane fallgruver i å bruke spegelmetaforar for å forstå ideologiske konfliktar.
Helene Uri har doktorgrad i språkvitskap og arbeidde i tolv år ved Universitetet i Oslo før ho sa opp for å skrive på heiltid.
Foto: Julie Pike / Gyldendal
Djupdykk i den digitaliserte litteraturen
Er det rett at kvinnelege forfattarar nyttar fleire adjektiv enn mannlege kollegaer? Eller superlativ? Kva med bannord? Kven er «Den norske Hemingway»?
Helene Uri har doktorgrad i språkvitskap og arbeidde i tolv år ved Universitetet i Oslo før ho sa opp for å skrive på heiltid.
Foto: Julie Pike / Gyldendal
Djupdykk i den digitaliserte litteraturen
Er det rett at kvinnelege forfattarar nyttar fleire adjektiv enn mannlege kollegaer? Eller superlativ? Kva med bannord? Kven er «Den norske Hemingway»?
Helene Uri har doktorgrad i språkvitskap og arbeidde i tolv år ved Universitetet i Oslo før ho sa opp for å skrive på heiltid.
Foto: Julie Pike / Gyldendal
Djupdykk i den digitaliserte litteraturen
Er det rett at kvinnelege forfattarar nyttar fleire adjektiv enn mannlege kollegaer? Eller superlativ? Kva med bannord? Kven er «Den norske Hemingway»?
Ei kvinne går forbi ein venleikssalong med vindaugsdekorasjonar som har vorte øydelagde. Taliban forbyr slike salongar for kvinner. Kabul i Afghanistan, 2021.
Foto: Bernat Armangue / AP / NTB
– Gjer folkeopplysinga great again!
Vi kan ikkje leve i ei verd der vi ikkje tek inn over oss dei perspektiva som faktisk finst der, meiner Ayesha Wolasmal. Ho har skrive bok om røynslene sine i Afghanistan.
Ei kvinne går forbi ein venleikssalong med vindaugsdekorasjonar som har vorte øydelagde. Taliban forbyr slike salongar for kvinner. Kabul i Afghanistan, 2021.
Foto: Bernat Armangue / AP / NTB
– Gjer folkeopplysinga great again!
Vi kan ikkje leve i ei verd der vi ikkje tek inn over oss dei perspektiva som faktisk finst der, meiner Ayesha Wolasmal. Ho har skrive bok om røynslene sine i Afghanistan.
Ei kvinne går forbi ein venleikssalong med vindaugsdekorasjonar som har vorte øydelagde. Taliban forbyr slike salongar for kvinner. Kabul i Afghanistan, 2021.
Foto: Bernat Armangue / AP / NTB
– Gjer folkeopplysinga great again!
Vi kan ikkje leve i ei verd der vi ikkje tek inn over oss dei perspektiva som faktisk finst der, meiner Ayesha Wolasmal. Ho har skrive bok om røynslene sine i Afghanistan.
Malin Charlotte Melby Rønning debuterte som romanforfattar i 2020 og er omsett til fleire språk.
Foto: Baard Henriksen / Forlaget Oktober
Den skuggen vi har i oss
Då Malin Charlotte Melby Rønning oppdaga at romanen ho heldt på med, ville i ei anna retning enn ho ønskte, greip ho tak i eit bilete ho hadde i hovudet, og skapte Det tolvte huset i staden.
Malin Charlotte Melby Rønning debuterte som romanforfattar i 2020 og er omsett til fleire språk.
Foto: Baard Henriksen / Forlaget Oktober
Den skuggen vi har i oss
Då Malin Charlotte Melby Rønning oppdaga at romanen ho heldt på med, ville i ei anna retning enn ho ønskte, greip ho tak i eit bilete ho hadde i hovudet, og skapte Det tolvte huset i staden.
Malin Charlotte Melby Rønning debuterte som romanforfattar i 2020 og er omsett til fleire språk.
Foto: Baard Henriksen / Forlaget Oktober
Den skuggen vi har i oss
Då Malin Charlotte Melby Rønning oppdaga at romanen ho heldt på med, ville i ei anna retning enn ho ønskte, greip ho tak i eit bilete ho hadde i hovudet, og skapte Det tolvte huset i staden.