Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

FilmMeldingar

Borgarskapsdame møter arbeidarklassemann utan at kjemien eller historia er der.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Overklassekvinna Emily (Diane Keaton) frå Hampstead møter Donald (Brendan Gleeson), som bur i eit skur.

Overklassekvinna Emily (Diane Keaton) frå Hampstead møter Donald (Brendan Gleeson), som bur i eit skur.

Foto: Nick Wall / Norsk Filmdistribusjon

Overklassekvinna Emily (Diane Keaton) frå Hampstead møter Donald (Brendan Gleeson), som bur i eit skur.

Overklassekvinna Emily (Diane Keaton) frå Hampstead møter Donald (Brendan Gleeson), som bur i eit skur.

Foto: Nick Wall / Norsk Filmdistribusjon

1656
20170818
1656
20170818

ROMANTISK DRAMA

Regi: Joel Hopkins

Hjemme i Hampstead

Med: Diane Keaton, Brendan Gleeson

Amerikanske Emily (Diane Keaton) lever eit trygt, men eindimensjonalt liv blant overklassen i Londons prangande nabolag Hampstead. Ho er også i økonomisk knipe, viser det seg, men dette hindrar henne ikkje i å gå på dyre restaurantar og kjøpe nye hovudplagg.

Emilys økonomi er dessverre ikkje den einaste logiske bresten i Hjemme i Hampstead. At Emily fell for den ureinslege Donald (Brendan Gleeson), ein særing som bur i eit sjølvlaga skur, blir meir og meir uforståeleg utover i handlinga.

Hjemme i Hampstead er altså eit romantisk drama, men utan sjarmen, humoren og skodespelet som kan løfte slike filmar. Kjemien mellom Keaton og Gleeson er påtrengd og kunstig. Det er skuffande, all den tid dette er to solide skodespelarar som burde fungere som turtelduer på film. Det er trist, sidan Diane Keaton har gjort roller som dette med langt større bravur tidlegare: Tankane går umiddelbart til Something’s Gotta Give, der ho og Jack Nicholson utstråla ein kjemi, varme og sensibilitet vi ikkje ser her. Eller åra med Woody Allen, for den del.

Undervegs har filmen også eit visst stikk til profittsugne eigedomsutviklarar og Londons stadig meir urimelege bustadmarknad. Han har også ein viss solidaritet med Donald og dei svake i samfunnet. Men sjølv om rettferda sigrar for helten vår, er Hjemme i Hampstead dessverre lettare å gløyme enn (klasse)tematikken og den sosiale urettvisa filmen berre så vidt rører ved.

Sondre Åkervik

Sondre Åkervik er kulturjournalist
og sosiologistudent.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

ROMANTISK DRAMA

Regi: Joel Hopkins

Hjemme i Hampstead

Med: Diane Keaton, Brendan Gleeson

Amerikanske Emily (Diane Keaton) lever eit trygt, men eindimensjonalt liv blant overklassen i Londons prangande nabolag Hampstead. Ho er også i økonomisk knipe, viser det seg, men dette hindrar henne ikkje i å gå på dyre restaurantar og kjøpe nye hovudplagg.

Emilys økonomi er dessverre ikkje den einaste logiske bresten i Hjemme i Hampstead. At Emily fell for den ureinslege Donald (Brendan Gleeson), ein særing som bur i eit sjølvlaga skur, blir meir og meir uforståeleg utover i handlinga.

Hjemme i Hampstead er altså eit romantisk drama, men utan sjarmen, humoren og skodespelet som kan løfte slike filmar. Kjemien mellom Keaton og Gleeson er påtrengd og kunstig. Det er skuffande, all den tid dette er to solide skodespelarar som burde fungere som turtelduer på film. Det er trist, sidan Diane Keaton har gjort roller som dette med langt større bravur tidlegare: Tankane går umiddelbart til Something’s Gotta Give, der ho og Jack Nicholson utstråla ein kjemi, varme og sensibilitet vi ikkje ser her. Eller åra med Woody Allen, for den del.

Undervegs har filmen også eit visst stikk til profittsugne eigedomsutviklarar og Londons stadig meir urimelege bustadmarknad. Han har også ein viss solidaritet med Donald og dei svake i samfunnet. Men sjølv om rettferda sigrar for helten vår, er Hjemme i Hampstead dessverre lettare å gløyme enn (klasse)tematikken og den sosiale urettvisa filmen berre så vidt rører ved.

Sondre Åkervik

Sondre Åkervik er kulturjournalist
og sosiologistudent.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.

Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.

Alle foto: Svein Gjerdåker

ReportasjeFeature
Svein Gjerdåker

Soga om stølspurka

Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.

Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.

Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.

Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB

Meldingar
DagTuastad

Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza

Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.

Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.

Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.

Foto: Aurel Obreja / AP / NTB

Samfunn
Sofie May Rånes

Moldova i skvis

Frå 1. januar kjem det ikkje meir gass til Europa gjennom Ukraina. Det kan bli alvorleg for energitryggleiken i Moldova.

Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.

Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.

Skjermdump

Samfunn

Nyhende ifølgje TikTok

Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.

Christiane Jordheim Larsen
Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.

Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.

Skjermdump

Samfunn

Nyhende ifølgje TikTok

Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.

Christiane Jordheim Larsen

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis