JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

FilmMeldingar

Klamme tonar

Av og til kjem det filmar som er hårreisande, om enn harmlaust kalkulerte. Coda er ein slik.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
17 år gamle Ruby (Emilia Jones) drøymer om å satse på musikken, men er redd for å svikte familien.

17 år gamle Ruby (Emilia Jones) drøymer om å satse på musikken, men er redd for å svikte familien.

Foto: Norsk Film Distribusjon

17 år gamle Ruby (Emilia Jones) drøymer om å satse på musikken, men er redd for å svikte familien.

17 år gamle Ruby (Emilia Jones) drøymer om å satse på musikken, men er redd for å svikte familien.

Foto: Norsk Film Distribusjon

1775
20211119
1775
20211119

Drama

Regi: Sian Heder

Coda

Med: Emilia Jones, Eugenio
Derbez, Marlee Matlin, Troy Kotsur
Kinofilm

Den einaste høyrande i familien, Ruby (Jones), viser seg å ha eit talent for song, men kva skal dei gjera om dottera reiser vekk for å studera musikk i staden for å hjelpa til med fiskeverksemda?

Motstandslaust

På eit vis er det kanskje rart at det tok såpass lang tid før franske Familien Belier (2015) fekk sin amerikanske blåkopi. Og som forventa er det smurt om mogleg endå tjukkare på med overtydeleg humor (ja, tenk, døve folk har sex) og overdrivne poeng (ja, tenk, døve folk kan bli skikkeleg forbanna).

Det er noko nedlatande med denne totale mangelen på nyansar, billege poeng som skal gå rett heim utan motstand. I ei verd full av Idol og The Voice passar det jo særs godt å bruka dette med song som raud tråd. Og tenk, dottera til døve folk kan synga! Synd at foreldra ikkje kan høyra henne, faktisk så synd at eg må gråta ein skvett. Skulle nesten tru det heile var tilsikta.

Knappane

Eg kan nærast sjå for meg filmskapar Sian Heder og teamet gå gjennom manuset hennar og planlegga kva som skal til for å røra publikum. Bruken av Joni Mitchells klassikar «Both sides now» er på grensa til kynisk. Den karikerte musikklæraren spør Ruby kva ho føøøøler når ho syng, og det eg føler, er at eg ikkje forstår kvifor akkurat ho skil seg sånn ut, med den ganske ordinære stemma si.

Men la ikkje mi himling med auga og mine armar i kryss hindra deg dersom du har lyst på ein eindimensjonal, rørande film, like effektiv som ein forsikringsreklame og med omtrent like klar bodskap.

Brit Aksnes

Brit Aksnes er frilans kulturarbeidar og fast filmmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Drama

Regi: Sian Heder

Coda

Med: Emilia Jones, Eugenio
Derbez, Marlee Matlin, Troy Kotsur
Kinofilm

Den einaste høyrande i familien, Ruby (Jones), viser seg å ha eit talent for song, men kva skal dei gjera om dottera reiser vekk for å studera musikk i staden for å hjelpa til med fiskeverksemda?

Motstandslaust

På eit vis er det kanskje rart at det tok såpass lang tid før franske Familien Belier (2015) fekk sin amerikanske blåkopi. Og som forventa er det smurt om mogleg endå tjukkare på med overtydeleg humor (ja, tenk, døve folk har sex) og overdrivne poeng (ja, tenk, døve folk kan bli skikkeleg forbanna).

Det er noko nedlatande med denne totale mangelen på nyansar, billege poeng som skal gå rett heim utan motstand. I ei verd full av Idol og The Voice passar det jo særs godt å bruka dette med song som raud tråd. Og tenk, dottera til døve folk kan synga! Synd at foreldra ikkje kan høyra henne, faktisk så synd at eg må gråta ein skvett. Skulle nesten tru det heile var tilsikta.

Knappane

Eg kan nærast sjå for meg filmskapar Sian Heder og teamet gå gjennom manuset hennar og planlegga kva som skal til for å røra publikum. Bruken av Joni Mitchells klassikar «Both sides now» er på grensa til kynisk. Den karikerte musikklæraren spør Ruby kva ho føøøøler når ho syng, og det eg føler, er at eg ikkje forstår kvifor akkurat ho skil seg sånn ut, med den ganske ordinære stemma si.

Men la ikkje mi himling med auga og mine armar i kryss hindra deg dersom du har lyst på ein eindimensjonal, rørande film, like effektiv som ein forsikringsreklame og med omtrent like klar bodskap.

Brit Aksnes

Brit Aksnes er frilans kulturarbeidar og fast filmmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis