Skodespelar og regissør Idris Elba.
Foto: Evan Agostini / AP / NTB scanpix
Filmfjes
Mange vil hevde at fjeset til Idris Elba i seg sjølv fortener spalteplass, men den britiske skodespelaren har mykje å by på. Han imponerte enormt som amerikanar i The Wire og er no ei stor stjerne. Denne veka debuterer han som regissør med Yardie, som har premiere på Sundance-festivalen, men han fekk mest merksemd då han sa at neste James Bond kan vere kvinne, og ho treng ikkje vere kvit eingong. Nettrolla som rabla då den barske karen sjølv blei foreslått, har nok versallåsen – Caps Lock – klar.
H.T.
Sjå på nett no
(Filmgrail.com) Dei fleste av filmane som blei nominerte til Oscar for beste film denne veka, går anten på kino no eller kjem snart. To av dei gjekk derimot for lenge sidan. Ein bør sjå Get Out og Dunkirk på stort lerret, men gjekk du glipp av dei, kan du trøyste deg med at du får båe frå sju kjelder på nett. Når du har sett kor formidable fotoet og fargane er i krigsfilmen Dunkirk, og kor aktuell, treffande og smart satiren i skrekkfilmen Get Out er, heiar du kanskje på dei under utdelinga.
H.T.
Tre på topp
Døden er ikkje noko kjærteikn, men han gjer seg betre på film enn i røynda.
The Sweet Hereafter (1997) Atom Egoyans uendeleg triste film om ei bussulukke i Canada gjorde og gjer framleis sterkt inntrykk på meg.
Viskningar och rop (1972) Kva Ingmar Bergman-film skal ein velja liksom? Denne er både vakker og djup, og eg må snart sjå han om igjen. Om eg orkar.
Departures (2008) Denne japanske filmen er ganske så finurleg, med portrett av ulike folk som vurderer sjølvmord.
B.A.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Filmfjes
Mange vil hevde at fjeset til Idris Elba i seg sjølv fortener spalteplass, men den britiske skodespelaren har mykje å by på. Han imponerte enormt som amerikanar i The Wire og er no ei stor stjerne. Denne veka debuterer han som regissør med Yardie, som har premiere på Sundance-festivalen, men han fekk mest merksemd då han sa at neste James Bond kan vere kvinne, og ho treng ikkje vere kvit eingong. Nettrolla som rabla då den barske karen sjølv blei foreslått, har nok versallåsen – Caps Lock – klar.
H.T.
Sjå på nett no
(Filmgrail.com) Dei fleste av filmane som blei nominerte til Oscar for beste film denne veka, går anten på kino no eller kjem snart. To av dei gjekk derimot for lenge sidan. Ein bør sjå Get Out og Dunkirk på stort lerret, men gjekk du glipp av dei, kan du trøyste deg med at du får båe frå sju kjelder på nett. Når du har sett kor formidable fotoet og fargane er i krigsfilmen Dunkirk, og kor aktuell, treffande og smart satiren i skrekkfilmen Get Out er, heiar du kanskje på dei under utdelinga.
H.T.
Tre på topp
Døden er ikkje noko kjærteikn, men han gjer seg betre på film enn i røynda.
The Sweet Hereafter (1997) Atom Egoyans uendeleg triste film om ei bussulukke i Canada gjorde og gjer framleis sterkt inntrykk på meg.
Viskningar och rop (1972) Kva Ingmar Bergman-film skal ein velja liksom? Denne er både vakker og djup, og eg må snart sjå han om igjen. Om eg orkar.
Departures (2008) Denne japanske filmen er ganske så finurleg, med portrett av ulike folk som vurderer sjølvmord.
B.A.
Fleire artiklar
Dyrlegen kjem
Joachim Cooder er kjend som perkusjonist frå fleire utgivingar saman med opphavet, Ry Cooder.
Foto: Amanda Charchian
Motellet til drøymaren
Joachim Cooder opnar dørene til sju musikalske rom.
Det kjæraste eg har? Min ser ikkje slik ut, men eg er ganske glad i han, ja.
Foto via Wikimedia Commons
Smørbutten min får du nok aldri
Ei flygande badstove skal få ny heim, sit det nokon inni alt?
Foto: Maren Bø
Badstovene tek av
Det er interessant korleis badstove inne kan vere så ut, mens badstove ute er så in.
Morgonfrisk fersking
«Ein kan kjenna seg frisk og sterk, vera åndsfrisk eller endåtil frisk som ein fisk, friskna til, verta frisk att frå sjukdomen og heilt friskmeld.»