Arkivet: Baksida blei historisk plateomslag
Bo Diddley song «I look like a farmer/ but I’m a lover/ you can’t judge a book by looking at its cover.» Sist helg hadde Oslo-galleriet (art with a) Purpose i samarbeid med foreininga Grafill ei utstilling med 105 rockhistoriske LP-cover laga av teikneserieskaparar.
Det er ny sjanse til å sjå utstillinga denne helga. Kurator Lars Fiske og gallerist Michael Manasse siterer Bo Diddley og har kalla utstillinga Judge it by the cover, med eit kremutval av norske og utanlandske teiknarar.
Her heng coveret til Cheap Thrills, som var debutalbumet til Janis Joplin og The Big Brother & the Holding Company i 1968, laga av undergrunnsteiknar nr. 1, Robert Crumb.
Crumb likte Janis Joplin fordi ho kunne synge gamal countryblues, men kunne ikkje utstå den psykedeliske rocken til Big Brother. Han blei uglad då framsida han teikna, blei vraka til fordel for baksideillustrasjonen med ei fantasifull teikneserierute for kvart spor.
Men Robert Crumb, som har fleire tusen 78-plater med blues, jazz og hillbilly frå 20- og 30-åra, har gitt ut eigne LP-ar der han tolkar akustiske old-timey-favorittar saman med Cheap Suit Serenaders. Cover ved Robert Crumb. Eit av dei er på utstillinga.
Øyvind Pharo
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Bo Diddley song «I look like a farmer/ but I’m a lover/ you can’t judge a book by looking at its cover.» Sist helg hadde Oslo-galleriet (art with a) Purpose i samarbeid med foreininga Grafill ei utstilling med 105 rockhistoriske LP-cover laga av teikneserieskaparar.
Det er ny sjanse til å sjå utstillinga denne helga. Kurator Lars Fiske og gallerist Michael Manasse siterer Bo Diddley og har kalla utstillinga Judge it by the cover, med eit kremutval av norske og utanlandske teiknarar.
Her heng coveret til Cheap Thrills, som var debutalbumet til Janis Joplin og The Big Brother & the Holding Company i 1968, laga av undergrunnsteiknar nr. 1, Robert Crumb.
Crumb likte Janis Joplin fordi ho kunne synge gamal countryblues, men kunne ikkje utstå den psykedeliske rocken til Big Brother. Han blei uglad då framsida han teikna, blei vraka til fordel for baksideillustrasjonen med ei fantasifull teikneserierute for kvart spor.
Men Robert Crumb, som har fleire tusen 78-plater med blues, jazz og hillbilly frå 20- og 30-åra, har gitt ut eigne LP-ar der han tolkar akustiske old-timey-favorittar saman med Cheap Suit Serenaders. Cover ved Robert Crumb. Eit av dei er på utstillinga.
Øyvind Pharo
Fleire artiklar
Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.
Foto: Sebastian Dalseide
Beckett-klassikar av godt merke
Glade dager byr på ein strålande skodespelarprestasjon av Marianne Nielsen.
Ingrid Storholmen har teke utgangspunkt i eit stort datamateriale om folkehelsa i Nord-Trøndelag.
Foto: Merete Haseth
Våren over mannalivet
Ingrid Storholmen gjer tørre helsedata om til levande liv i Bloddråpetall.
Takumi (Hitoshi Omika) og dottera Hana (Ryo Nishikawa) lever eit roleg liv på bygda, som no kan få ein «glampingplass».
Foto: Another World Entertainment
Djevelen i detaljane
By mot land er eit sentralt tema i endå ein framifrå film av Ryusuke Hamaguchi.
Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.
Foto: Dagfinn Nordbø
Finaste finnbiffen
«Seier eg at eg skal invitere på finnbiff, blir folk berre glade. Dei veit at dei skal få smake noko av det beste landet vårt har å by på av ingrediensar, med reinkjøt som helten.»
KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.
Thomas Fure / NTB
Utfordrar kjønnsundervisninga
Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.