Arkivet: Sarah syng Mahalia
Sarah Brown i studio.
Foto: SarahBrownOfficial.com
Mahalia Jackson (1911–1972) var songaren som hjelpte Mavis Staples med å «finne si eiga røyst», kjem det fram i Greg Kots I’ll Take You There (2014): Gospel-songarar som Dorothy Love Coates (1928–2002) i the Gospel Harmonettes og Ruth Davis (1927–1970) i the Davis Sisters var viktige for henne, men Jackson fekk avgjerande innverknad, ein bakgrunn som gjer møtet mellom dei to songarane på scenen sommaren 1969 – nyleg dokumentert i konsertfilmen Summer of Soul (2021) – ekstra spesielt.
Jackson har sjølvsagt vore viktig for mange songarar, mellom dei Sarah Brown, som i dag er ute med Sarah Brown Sings Mahalia Jackson. For mange vil Brown vere eit ukjent namn, sjølv om røysta kan verke kjend – den engelske songaren har nemleg figurert på plater og turnear med Stevie Wonder, Pink Floyd, George Michael og Roxy Music, for å nemne berre nokre få namn frå ei prominent liste.
Det var under oppveksten i ein småby nord for London at Brown først oppdaga Mahalia Jackson. Ho song med til platene, og etter kvart heldt ho konsertar i den lokale kyrkja, der gospelen fekk god plass, med fullt opplegg med band der trommer, gitarar, bass og hammondorgel var viktige element. Sarah Brown Sings Mahalia Jackson går tilbake til kjelda, for Brown og mange andre, på ei plate der gospelklassikarar får sitt uttrykk i eit moderne lydbilete.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Mahalia Jackson (1911–1972) var songaren som hjelpte Mavis Staples med å «finne si eiga røyst», kjem det fram i Greg Kots I’ll Take You There (2014): Gospel-songarar som Dorothy Love Coates (1928–2002) i the Gospel Harmonettes og Ruth Davis (1927–1970) i the Davis Sisters var viktige for henne, men Jackson fekk avgjerande innverknad, ein bakgrunn som gjer møtet mellom dei to songarane på scenen sommaren 1969 – nyleg dokumentert i konsertfilmen Summer of Soul (2021) – ekstra spesielt.
Jackson har sjølvsagt vore viktig for mange songarar, mellom dei Sarah Brown, som i dag er ute med Sarah Brown Sings Mahalia Jackson. For mange vil Brown vere eit ukjent namn, sjølv om røysta kan verke kjend – den engelske songaren har nemleg figurert på plater og turnear med Stevie Wonder, Pink Floyd, George Michael og Roxy Music, for å nemne berre nokre få namn frå ei prominent liste.
Det var under oppveksten i ein småby nord for London at Brown først oppdaga Mahalia Jackson. Ho song med til platene, og etter kvart heldt ho konsertar i den lokale kyrkja, der gospelen fekk god plass, med fullt opplegg med band der trommer, gitarar, bass og hammondorgel var viktige element. Sarah Brown Sings Mahalia Jackson går tilbake til kjelda, for Brown og mange andre, på ei plate der gospelklassikarar får sitt uttrykk i eit moderne lydbilete.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.
Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB
Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza
Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.
Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.
Foto: Aurel Obreja / AP / NTB
Moldova i skvis
Frå 1. januar kjem det ikkje meir gass til Europa gjennom Ukraina. Det kan bli alvorleg for energitryggleiken i Moldova.
Stoltenberg I-regjeringa på Slottsplassen. Dåverande statsminister Jens Stoltenberg og utanriksminister Thorbjørn Jagland står fremst.
Foto: Jarl Fr. Erichsen / NTB
Venstrepopulisme på norsk – en refleksjon
«Ved markedsrettingen og privatisering ga venstresiden delvis fra seg det som hadde vært dens kjennemerke, nemlig å mobilisere staten til fordel for folk flest.»
I november 2017 besøkte president Donald Trump kollegaen Xi Jinping i Beijing. Same året tok handelskrigen mellom USA og Kina til.
Foto: Damir Sagolj / Reuters / NTB
Det som kjem etter globaliseringa
35 år etter at Berlinmuren fall og liberalismen såg ut til å ha vunne, reiser tollmurane seg i verda.
Gatekunsten på denne muren i Kyiv er basert på kunsten til Marija Prymatsjenko, som ukrainarane no omfamnar.
Foto via Wikimedia Commons
Naiv kunst og nøktern røyndom
Dei naivistiske dyrefigurane til Marija Prymatsjenko har blitt viktige for gjennomsnittsukrainaren, som kjempar vidare i trua på mirakel.