Arkivet: U2, 2023
Då eg først høyrde U2s nye versjon av «With or Without You», som er å finne på dagsferske Songs of Surrender, kom eg til å tenkje på kameraten min som i si tid gjekk ut på Puddefjordsbrua her i Bergen og kasta The Joshua Tree (1987), der songen først dukka opp, ned i vatnet. Eg syntest nok det var litt strengt, for det albumet sette eg svært høgt, og eg er framleis glad i det, men på 2023-utgåva av «With or Without Me» høyrest diverre U2 ut som eit passe bra tribute-band. Dei mørke bølgjene under brua trugar meir enn nokon gong før.
Det finst vel dei som kjem til å ironisere over tittelen på denne nye samlinga, der dei fire i bandet har valt ut ti låtar kvar over fire diskar og spelt inn materialet på nytt, tidvis i radikalt nye versjonar. 2023 skal visst verte eit spektakulært, multimedialt U2-år, det har bandet sjølv annonsert med paukar og fanfare og Super Bowl-reklame.
Det tek til på Disney + i kveld (der David Letterman tek turen til Dublin), og til hausten ventar eit megalomant show på The Sphere i Las Vegas, der bandet skal hente fram klassiske Achtung Baby (1991) igjen. Tanken går til Elvis og konsertane han heldt på The International Hotel i same by på tampen av karrieren – før ikonet imploderte og eventyret var over for godt. Finst helvete, spelar dei av ein spelefilm om U2 regissert av Baz Lurhmann på storskjerm døgnet rundt.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Då eg først høyrde U2s nye versjon av «With or Without You», som er å finne på dagsferske Songs of Surrender, kom eg til å tenkje på kameraten min som i si tid gjekk ut på Puddefjordsbrua her i Bergen og kasta The Joshua Tree (1987), der songen først dukka opp, ned i vatnet. Eg syntest nok det var litt strengt, for det albumet sette eg svært høgt, og eg er framleis glad i det, men på 2023-utgåva av «With or Without Me» høyrest diverre U2 ut som eit passe bra tribute-band. Dei mørke bølgjene under brua trugar meir enn nokon gong før.
Det finst vel dei som kjem til å ironisere over tittelen på denne nye samlinga, der dei fire i bandet har valt ut ti låtar kvar over fire diskar og spelt inn materialet på nytt, tidvis i radikalt nye versjonar. 2023 skal visst verte eit spektakulært, multimedialt U2-år, det har bandet sjølv annonsert med paukar og fanfare og Super Bowl-reklame.
Det tek til på Disney + i kveld (der David Letterman tek turen til Dublin), og til hausten ventar eit megalomant show på The Sphere i Las Vegas, der bandet skal hente fram klassiske Achtung Baby (1991) igjen. Tanken går til Elvis og konsertane han heldt på The International Hotel i same by på tampen av karrieren – før ikonet imploderte og eventyret var over for godt. Finst helvete, spelar dei av ein spelefilm om U2 regissert av Baz Lurhmann på storskjerm døgnet rundt.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.
Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB
Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza
Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.
Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.
Foto: Aurel Obreja / AP / NTB
Moldova i skvis
Frå 1. januar kjem det ikkje meir gass til Europa gjennom Ukraina. Det kan bli alvorleg for energitryggleiken i Moldova.
Stoltenberg I-regjeringa på Slottsplassen. Dåverande statsminister Jens Stoltenberg og utanriksminister Thorbjørn Jagland står fremst.
Foto: Jarl Fr. Erichsen / NTB
Venstrepopulisme på norsk – en refleksjon
«Ved markedsrettingen og privatisering ga venstresiden delvis fra seg det som hadde vært dens kjennemerke, nemlig å mobilisere staten til fordel for folk flest.»
I november 2017 besøkte president Donald Trump kollegaen Xi Jinping i Beijing. Same året tok handelskrigen mellom USA og Kina til.
Foto: Damir Sagolj / Reuters / NTB
Det som kjem etter globaliseringa
35 år etter at Berlinmuren fall og liberalismen såg ut til å ha vunne, reiser tollmurane seg i verda.
Gatekunsten på denne muren i Kyiv er basert på kunsten til Marija Prymatsjenko, som ukrainarane no omfamnar.
Foto via Wikimedia Commons
Naiv kunst og nøktern røyndom
Dei naivistiske dyrefigurane til Marija Prymatsjenko har blitt viktige for gjennomsnittsukrainaren, som kjempar vidare i trua på mirakel.