JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Bjeff og frijazzrap

Lil Bs to nye utgjevingar dekkjer eit breitt uttrykksspekter.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1956
20230127
1956
20230127

Hiphop / eksperimentell musikk

Lil B:

Call of Duty Task Force / Afrikantis

Basedworld Records

Lil B er ein av pionerane innan det som vert kalla cloud rap, på grunn av ein ofte svevande, draumeaktig stil og bruk av internett («skya») som publiseringskanal. Han starta karrieren som 15-åring i 2004, har gitt ut rundt 2000 låtar og er stadig i det produktive hjørnet: Dei nye albuma Call of Duty Task Force og Afrikantis kom ut samtidig.

Call of Duty Task Force er ei solid samling med noko for kvar rapsmak. «Cotham City» er ein hardtslåande gangsta rap; «Blackout» tek eit dykk ned i mørkare lydlandskap med djupe basstrommer, bjeff, knips og eit forfriskande skeivstemt synthriff. «Nike Air» er luftig og funky; «No Doubt» oser av klassisk rapmusikk med konsise funk- og jazzsamplingar, scratching og spretten gitarriffing. «Dub» er leikent melodisk, «Bag Lady» underleg skakkøyrd; «The Bigger Person» har eit varmt og jazzete preg medan «BasedGod We Need You» læt frijazzaktig.

Albumtittelen spelar på ein kjend spelserie, og Afrikantis har eit lydbilete som minner om tidleg PC-spelmusikk. Her er det skeive og underlege instrumentalar som dominerer. På opningssporet «My Father’s Drums» vert forfriskande ufaglært tromming kombinert med eit virvar av frijazzinspirerte synth-horn og spinnvill, atonal midi-pianoklunking. Fjerdesporet «Kim» er dominert av afrikanskklingande perkusjon, djupe bass- og tamtamtrommer med romsleg klang og fusion jazz-tangentinstrument. Nokre spor seinare, på «Solano Stroll», vert arven frå Captain Beefheart blanda med euforisk 90-talstrance.

Dette er to vidt forskjellige, men underleg samanhengande utgjevingar frå ein svært interessant musikar – som dertil har førelese på undervisningsinstitusjonar som Massachusetts Institute of Technology.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er kunstnar, perkusjonist, DJ og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Hiphop / eksperimentell musikk

Lil B:

Call of Duty Task Force / Afrikantis

Basedworld Records

Lil B er ein av pionerane innan det som vert kalla cloud rap, på grunn av ein ofte svevande, draumeaktig stil og bruk av internett («skya») som publiseringskanal. Han starta karrieren som 15-åring i 2004, har gitt ut rundt 2000 låtar og er stadig i det produktive hjørnet: Dei nye albuma Call of Duty Task Force og Afrikantis kom ut samtidig.

Call of Duty Task Force er ei solid samling med noko for kvar rapsmak. «Cotham City» er ein hardtslåande gangsta rap; «Blackout» tek eit dykk ned i mørkare lydlandskap med djupe basstrommer, bjeff, knips og eit forfriskande skeivstemt synthriff. «Nike Air» er luftig og funky; «No Doubt» oser av klassisk rapmusikk med konsise funk- og jazzsamplingar, scratching og spretten gitarriffing. «Dub» er leikent melodisk, «Bag Lady» underleg skakkøyrd; «The Bigger Person» har eit varmt og jazzete preg medan «BasedGod We Need You» læt frijazzaktig.

Albumtittelen spelar på ein kjend spelserie, og Afrikantis har eit lydbilete som minner om tidleg PC-spelmusikk. Her er det skeive og underlege instrumentalar som dominerer. På opningssporet «My Father’s Drums» vert forfriskande ufaglært tromming kombinert med eit virvar av frijazzinspirerte synth-horn og spinnvill, atonal midi-pianoklunking. Fjerdesporet «Kim» er dominert av afrikanskklingande perkusjon, djupe bass- og tamtamtrommer med romsleg klang og fusion jazz-tangentinstrument. Nokre spor seinare, på «Solano Stroll», vert arven frå Captain Beefheart blanda med euforisk 90-talstrance.

Dette er to vidt forskjellige, men underleg samanhengande utgjevingar frå ein svært interessant musikar – som dertil har førelese på undervisningsinstitusjonar som Massachusetts Institute of Technology.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er kunstnar, perkusjonist, DJ og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis