JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Duran Duran store min

Det er ingen sure miner å spore på Duran Durans blodferske utforsking av aldring og dødsangst.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
2025
20231103
2025
20231103

Rock

Duran Duran:

Danse Macabre

BMG

Duran Duran sprang ut or den prangande klubbsubkulturen new romantics i Storbritannia seint på 70-talet, og med romanse i mente gir det vel meining at bandnamnet er lånt frå sci-fi-kultfilmen Barbarella, der antagonisten Durand Durand piner Jane Fondas karakter halvvegs til dauden med eit orgasmeframkallande pumpeorgel.

Danse Macabre, det 16. studioalbumet deira, kom ut halloweenhelga og er ein sursøt dansepopgodtepose med grøssaraktige synthorgelknep, slagkraftig rytmeseksjon og durkdrivne vokalprestasjonar frå frontfigur og kor likeins. Her står grøss og gru på menyen iført blytunge, spretne danseskor, og temaet er dødsangst.

Albumet handsamar breidda i den pophistoriske perioden bandet har gjennomlevd. Her er nye songar og omkalfatra gamle hitar sidestilte med eit vell av coverlåtar av eit breitt artistspekter: Siouxie and the Banshees, Rolling Stones, Billie Eilish, til og med Rickard James’ «Super Freak» (sampla i MC Hammers «Can’t Touch This») er med her.

New wave-veteranorkesteret tar si lange erfaring med å så å seie torturere publikum med øyreorgasmeframkallande dansepop fatt og sender lyttaren til nye høgder; det heile framstår som ei berg-og-dal-bane med stramme kulelager og førarar som veit nøyaktig kva dei gjer; lyttaren kjenner seg trygg i vogna.

Sjå til dømes framføringa av songen «Black Moonlight» på Graham Norton Show. Det som står på scena, er eit band som har lagt all iver og utolmod att i fortida og leverer ein presist koreografert og beint fram sjokkerande avslappa maktdemonstrasjon som osar av kompromisslaus sjølvtillit og enorm, langstrekt erfaring.

Som ein ven underleg poetisk formulerte det: «Det einaste som gjer meg uroa, er at Sean Bean (trommer) skal krepere innan songen er ferdig.» Godt vaksne Duran Duran imponerer – om enn utan nyskaping.

Rasmus Hungnes

er kunstnar, musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Rock

Duran Duran:

Danse Macabre

BMG

Duran Duran sprang ut or den prangande klubbsubkulturen new romantics i Storbritannia seint på 70-talet, og med romanse i mente gir det vel meining at bandnamnet er lånt frå sci-fi-kultfilmen Barbarella, der antagonisten Durand Durand piner Jane Fondas karakter halvvegs til dauden med eit orgasmeframkallande pumpeorgel.

Danse Macabre, det 16. studioalbumet deira, kom ut halloweenhelga og er ein sursøt dansepopgodtepose med grøssaraktige synthorgelknep, slagkraftig rytmeseksjon og durkdrivne vokalprestasjonar frå frontfigur og kor likeins. Her står grøss og gru på menyen iført blytunge, spretne danseskor, og temaet er dødsangst.

Albumet handsamar breidda i den pophistoriske perioden bandet har gjennomlevd. Her er nye songar og omkalfatra gamle hitar sidestilte med eit vell av coverlåtar av eit breitt artistspekter: Siouxie and the Banshees, Rolling Stones, Billie Eilish, til og med Rickard James’ «Super Freak» (sampla i MC Hammers «Can’t Touch This») er med her.

New wave-veteranorkesteret tar si lange erfaring med å så å seie torturere publikum med øyreorgasmeframkallande dansepop fatt og sender lyttaren til nye høgder; det heile framstår som ei berg-og-dal-bane med stramme kulelager og førarar som veit nøyaktig kva dei gjer; lyttaren kjenner seg trygg i vogna.

Sjå til dømes framføringa av songen «Black Moonlight» på Graham Norton Show. Det som står på scena, er eit band som har lagt all iver og utolmod att i fortida og leverer ein presist koreografert og beint fram sjokkerande avslappa maktdemonstrasjon som osar av kompromisslaus sjølvtillit og enorm, langstrekt erfaring.

Som ein ven underleg poetisk formulerte det: «Det einaste som gjer meg uroa, er at Sean Bean (trommer) skal krepere innan songen er ferdig.» Godt vaksne Duran Duran imponerer – om enn utan nyskaping.

Rasmus Hungnes

er kunstnar, musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er eit viktig likestillingsverkemiddel.

Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er eit viktig likestillingsverkemiddel.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Ordskifte

Grunn til uro

Ikkje berre er leiande norske politikarar og dei største partia lite opptekne av rettane til menneske med nedsett funksjonsevne; også statlege forvaltningsorgan, til dømes Pasientskadenemnda, praktiserer lovverket på diskriminerande vis.

Carl Aasland Jerstad
Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er eit viktig likestillingsverkemiddel.

Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er eit viktig likestillingsverkemiddel.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Ordskifte

Grunn til uro

Ikkje berre er leiande norske politikarar og dei største partia lite opptekne av rettane til menneske med nedsett funksjonsevne; også statlege forvaltningsorgan, til dømes Pasientskadenemnda, praktiserer lovverket på diskriminerande vis.

Carl Aasland Jerstad
Gaute Heivoll har vunne Brageprisen, blant andre prisar, sidan han debuterte i 2002.

Gaute Heivoll har vunne Brageprisen, blant andre prisar, sidan han debuterte i 2002.

Foto: Monika Holand Bøe

BokMeldingar

Eit solid stykke arbeid

Gaute Heivoll skriv storslått om dei små tinga og smålåtent om dei store.

Ingvild Bræin
Gaute Heivoll har vunne Brageprisen, blant andre prisar, sidan han debuterte i 2002.

Gaute Heivoll har vunne Brageprisen, blant andre prisar, sidan han debuterte i 2002.

Foto: Monika Holand Bøe

BokMeldingar

Eit solid stykke arbeid

Gaute Heivoll skriv storslått om dei små tinga og smålåtent om dei store.

Ingvild Bræin

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis