JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Ein fest av ei remikssamling

Å høyre Madonnas jubileumssamling er ein opptur med ein liten nedtur.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
I år er det 40 år sidan debutsingelen til Madonna kom ut.

I år er det 40 år sidan debutsingelen til Madonna kom ut.

Foto: Wikimedia

I år er det 40 år sidan debutsingelen til Madonna kom ut.

I år er det 40 år sidan debutsingelen til Madonna kom ut.

Foto: Wikimedia

1838
20220812
1838
20220812

Pop

Madonna

Finally Enough Love

Warner Records

Madonna blei fødd i 1958, og i år er det 40 år sidan debutsingelen hennar, «Everybody», blei spelt inn. 50 av utgjevingane hennar – inkludert eit heilt album, You Can Dance, i 1987 – har oppnådd nummer-éin-plassering på den amerikanske Billboard Dance Club Songs-hitlista. Finally Enough Love feirar høvet ved å samle remiksar av 16 av desse, og 19. august kjem ei 50 spor lang samling, Finally Enough Love: 50 Number Ones.

Kortversjonen startar storslått med utvalde spor frå You Can Dance, og denne meldaren er entusiastisk med på notane fram til spor 13: Det er ingen løyndom at underteikna ikkje er fan av den svenske produsenten Avicii, og den overkomprimerte «Girl Gone Wild (Avicii’s UMF Mix)» framstår, med sine heller barnslege og banale synthriff, som temmeleg tam, veik og bleik. Det kjem seg heldigvis fram mot spor 16: Honey Dijons remiks av Madonnas dansehit nummer 50, «I Don’t Search I Find», er ein svært kompetent djup houseproduksjon, og det er teksten til denne songen tittelen til samlinga kjem frå.

Med unntak av ein liten nedtur utgjer Finally Enough Love ei medrivande tidsreise gjennom Madonnas musikkarriere i form av remiksar dei færraste tidligare har høyrt, og eg for min del blir sitjande att svolten på meir. Den komplette samlinga blir nok litt av ei skattekiste som ein vil kunne storkose seg med, lik ein diskotekets kong Krøsus, fanga i popdronninga sitt trollbindande, taktfaste grep. Og nett no vil eg sjå TV-serien Pose igjen. Han handlar om den skeive ballroomscenen i New York på 80-talet, subkulturen som inspirerte og bidrog til videoen til songen «Vogue».

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er DJ, trommeslagar, kunstnar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Pop

Madonna

Finally Enough Love

Warner Records

Madonna blei fødd i 1958, og i år er det 40 år sidan debutsingelen hennar, «Everybody», blei spelt inn. 50 av utgjevingane hennar – inkludert eit heilt album, You Can Dance, i 1987 – har oppnådd nummer-éin-plassering på den amerikanske Billboard Dance Club Songs-hitlista. Finally Enough Love feirar høvet ved å samle remiksar av 16 av desse, og 19. august kjem ei 50 spor lang samling, Finally Enough Love: 50 Number Ones.

Kortversjonen startar storslått med utvalde spor frå You Can Dance, og denne meldaren er entusiastisk med på notane fram til spor 13: Det er ingen løyndom at underteikna ikkje er fan av den svenske produsenten Avicii, og den overkomprimerte «Girl Gone Wild (Avicii’s UMF Mix)» framstår, med sine heller barnslege og banale synthriff, som temmeleg tam, veik og bleik. Det kjem seg heldigvis fram mot spor 16: Honey Dijons remiks av Madonnas dansehit nummer 50, «I Don’t Search I Find», er ein svært kompetent djup houseproduksjon, og det er teksten til denne songen tittelen til samlinga kjem frå.

Med unntak av ein liten nedtur utgjer Finally Enough Love ei medrivande tidsreise gjennom Madonnas musikkarriere i form av remiksar dei færraste tidligare har høyrt, og eg for min del blir sitjande att svolten på meir. Den komplette samlinga blir nok litt av ei skattekiste som ein vil kunne storkose seg med, lik ein diskotekets kong Krøsus, fanga i popdronninga sitt trollbindande, taktfaste grep. Og nett no vil eg sjå TV-serien Pose igjen. Han handlar om den skeive ballroomscenen i New York på 80-talet, subkulturen som inspirerte og bidrog til videoen til songen «Vogue».

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er DJ, trommeslagar, kunstnar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis