Får fram det beste hjå kvarandre
Samarbeidet mellom far og dotter går frå pop til jazz.
Jazz
Eberson:
Between Two Worlds
John Eberson, gitar; Marte Eberson, tangentinstrument; Jo Berger Myhre, bass; Rune Arnesen, perkusjon; Axel Skalstad, trommer.
Jazzland Recordings
Far og dotter Eberson er ute med ny plate som skil seg klart frå samarbeidsdebuten Empathy som kom i 2018. Between Two Worlds er ein illustrerande tittel. Musikken her har likeverdige bidrag frå båe generasjonar. På debuten var det åtte songar der arrangementa sjølvsagt relaterte til tekstane. Marte var vokalist, og musikken reflekterte først og fremst hennar musikalske univers. Det nye albumet er ei instrumentalplate der improvisasjonen har ein langt meir sentral plass.
På Between Two Worlds blir temaa formidla av gitar og/eller tangentinstrument i eit stadig skiftande lydlandskap, og dei improviserte partia glir ofte elegant over i arrangerte parti og attende. Jons karakteristiske gitartone får skina titt og ofte, og Marte byr på ei sareptakrukke av elektronisk vellyd. Det fungerer strålande plata igjennom, men på «The Butterfly’s Dream» greier dei ikkje å skapa den naudsynte spenninga.
Musikken er mangfaldig og spenner frå den groovy «Strange Highway», via balladen «Reverie» til høgdepunkta «Dream Walking», med ein utruleg spanande intro av Marte, og «Dancing with The Big Fish», der dei til dei grader spelar kvarandre gode. Rytmeseksjonen gjer ein framifrå jobb, og det må vera lov å dra fram det suggererande basspelet til Jo Berger Myhre. Kjøper du CD-en, får du i tillegg bonuslåten «A Silent Message».
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilansjournalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
Eberson:
Between Two Worlds
John Eberson, gitar; Marte Eberson, tangentinstrument; Jo Berger Myhre, bass; Rune Arnesen, perkusjon; Axel Skalstad, trommer.
Jazzland Recordings
Far og dotter Eberson er ute med ny plate som skil seg klart frå samarbeidsdebuten Empathy som kom i 2018. Between Two Worlds er ein illustrerande tittel. Musikken her har likeverdige bidrag frå båe generasjonar. På debuten var det åtte songar der arrangementa sjølvsagt relaterte til tekstane. Marte var vokalist, og musikken reflekterte først og fremst hennar musikalske univers. Det nye albumet er ei instrumentalplate der improvisasjonen har ein langt meir sentral plass.
På Between Two Worlds blir temaa formidla av gitar og/eller tangentinstrument i eit stadig skiftande lydlandskap, og dei improviserte partia glir ofte elegant over i arrangerte parti og attende. Jons karakteristiske gitartone får skina titt og ofte, og Marte byr på ei sareptakrukke av elektronisk vellyd. Det fungerer strålande plata igjennom, men på «The Butterfly’s Dream» greier dei ikkje å skapa den naudsynte spenninga.
Musikken er mangfaldig og spenner frå den groovy «Strange Highway», via balladen «Reverie» til høgdepunkta «Dream Walking», med ein utruleg spanande intro av Marte, og «Dancing with The Big Fish», der dei til dei grader spelar kvarandre gode. Rytmeseksjonen gjer ein framifrå jobb, og det må vera lov å dra fram det suggererande basspelet til Jo Berger Myhre. Kjøper du CD-en, får du i tillegg bonuslåten «A Silent Message».
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilansjournalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Familien Nerdrum ved garden i Stavern.
Foto: Agnete Brun / NRK
Ikkje alt er politikk
Politiseringa av Nerdrum-familien er påfallande i lys av kor upolitisk Nerdrum eigentleg er.
Torje Hommedal Knausgård tek mastergrad i fransk ved Universitetet i Oslo. Lea Marie Krona gjer det same i tysk. Dei har få å sitje i kollokviegruppe med.
Foto: Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Framandspråka forsvinn
Tilgangen på framandspråk er større enn nokon gong. Likevel er det stadig færre som vil studere dei.
Teikning: May Linn Clement
Forgard i nord
Kan USA kome til å ta over Grønland med makt?
Rune Slagstad på veg inn til Finansdepartementet i november i fjor.
Foto: Dag og Tid
Fylgjene av konkurransestaten
Rune Slagstad syner korleis venstresida lenge har gløymt røtene og prinsippa sine. Der andre held seg til vande spor, gjenetablerer han vona om at vi kan finne ut av kva som er viktigast å diskutere.
Jean-Marie Le Pen døydde 7. januar, 96 år gamal.
Foto: Stephane Mahe / Reuters / NTB
Ein politisk krigar har falle
Jean-Marie Le Pen (1928–2025) vart ein nybrotsmann for all høgrepopulisme i dag.