Keisam radiokanal
Beyoncés åttande er ei langdryg smørje.
Pop/Country
Beyoncé:
Cowboy Carter
Parkwood/Columbia
Cowboy Carter er det åttande studioalbumet til Beyoncé Giselle Knowles. For høvet leflar den generelt R&B-orienterte artisten med stilartar som americana, country og gospel, og Jersey club og house. Og radiovignettar og hiphop og trap og den slags.
Plata opnar med eit potpurri av tradisjonelle amerikanske sjangrar kalla «American Requiem». Spor to, «Blackbiird», er akkompagnert av metronom og kassegitar, og dette er i boka mi ført opp som ein risikabel klisjé. Heldigvis er dei mest skjerande frekvensane i klikket filtrert vekk, men eg tar ikkje poenget – det musikalske poenget, for å vere presis.
Kan hende skal det vere eit slags peik mot naivitet og læring; låt nummer fire startar iallfall med eit opptak av Beyoncés dotter Rumi, og slik bruk av artistungar er etter denne meldarens meining eit teikn på at noko har gått gale i mentaliseringa til ein artist. Det gjer ikkje saka betre at det læt som den barnlege førespurnaden om voggesong er tatt opp på mobiltelefon og smurd med ekkel reverb for å bøte på elendig lydkvalitet.
Så følgjer resten av dei 27 spora. «Konseptet» er at songane er inspirerte av ymse filmar, til dømes spagettiwesternar – låten «Spaghetti» er ei sausete hiphopsak – og at vi liksom høyrer på ein fiktiv amerikansk radiostasjon med namnet «Kntry». Det er ikkje interessant, sjølv om folk som Dolly Parton leikar radiovert.
Eg for min del høyrer heller på Dolly Partons eigen musikk og på Beyoncé i sitt rette dansemusikkelement, Destiny’s Childs R&B og så bortetter. Elles rimar det ikkje at ein artist som har kalla opp ei dotter etter 1200-talets store sufipoet, seier seg nøgd med nødrim.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er kunstnar, musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Pop/Country
Beyoncé:
Cowboy Carter
Parkwood/Columbia
Cowboy Carter er det åttande studioalbumet til Beyoncé Giselle Knowles. For høvet leflar den generelt R&B-orienterte artisten med stilartar som americana, country og gospel, og Jersey club og house. Og radiovignettar og hiphop og trap og den slags.
Plata opnar med eit potpurri av tradisjonelle amerikanske sjangrar kalla «American Requiem». Spor to, «Blackbiird», er akkompagnert av metronom og kassegitar, og dette er i boka mi ført opp som ein risikabel klisjé. Heldigvis er dei mest skjerande frekvensane i klikket filtrert vekk, men eg tar ikkje poenget – det musikalske poenget, for å vere presis.
Kan hende skal det vere eit slags peik mot naivitet og læring; låt nummer fire startar iallfall med eit opptak av Beyoncés dotter Rumi, og slik bruk av artistungar er etter denne meldarens meining eit teikn på at noko har gått gale i mentaliseringa til ein artist. Det gjer ikkje saka betre at det læt som den barnlege førespurnaden om voggesong er tatt opp på mobiltelefon og smurd med ekkel reverb for å bøte på elendig lydkvalitet.
Så følgjer resten av dei 27 spora. «Konseptet» er at songane er inspirerte av ymse filmar, til dømes spagettiwesternar – låten «Spaghetti» er ei sausete hiphopsak – og at vi liksom høyrer på ein fiktiv amerikansk radiostasjon med namnet «Kntry». Det er ikkje interessant, sjølv om folk som Dolly Parton leikar radiovert.
Eg for min del høyrer heller på Dolly Partons eigen musikk og på Beyoncé i sitt rette dansemusikkelement, Destiny’s Childs R&B og så bortetter. Elles rimar det ikkje at ein artist som har kalla opp ei dotter etter 1200-talets store sufipoet, seier seg nøgd med nødrim.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er kunstnar, musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Små-ulovleg: Godtet er smått, men er denne reklamen retta mot små eller store menneske? Det kan få alt å seie dersom ei ny forskrift vert vedteken.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
«Om høyringsinnspela frå Helsedirektoratet vert inkluderte, risikerer ein å kriminalisere heilt vanleg mat.»
I tillegg til å vere forfattar er Kristina Leganger Iversen også litteraturvitar, samfunnsdebattant og omsetjar.
Foto: Sara Olivia Sanderud
Nedslåande sanning
Kristina Leganger Iversen leverer eit grundig studium av noko som burde vere opplagt for fleire.
To unge mormonmisjonærar, søster Paxton (Sophie Thatcher) og søster Barnes (Chloe East), blir tvinga til å setje trua si på prøve i møtet med herr Reed (Hugh Grant).
Foto: Ymer Media
«Mange av skrekkfilmane no til dags liknar meir på filmar frå syttitalet»
Teikning: May Linn Clement
«Me har ikkje grunnlag for å seia at bokmålsbrukarar har kvassare penn enn andre, men nokre av dei evnar å kløyva kvass i to.»
Gjennom Hitlers progagandaminister Joseph Goebbels får vi eit innblikk i sanninga bak Nazi-Tysklands propagandamaskin.
Foto: Another World Entertainment
Propaganda på agendaen
Fører og forfører er ein drivande historietime om tidenes skumlaste skrønemakar.