JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Kraft og ynde

Open Secret er ei fin trioplate med utfordringar til lyttaren.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Olga Konkova har gjeve ut ny plate med den faste trioen sin.

Olga Konkova har gjeve ut ny plate med den faste trioen sin.

Foto: Aronas Photo

Olga Konkova har gjeve ut ny plate med den faste trioen sin.

Olga Konkova har gjeve ut ny plate med den faste trioen sin.

Foto: Aronas Photo

1670
20211029
1670
20211029

Jazz

Olga Konkova Trio:

Open Secret

Olga Konkova, piano og Fender Rhodes; Per Mathisen, bass; Gary Husband, trommer.
Losen Records

Olga Konkova er attende på Losen Records med den faste trioen sin og eit dusin nye låtar etter liveinnspeling på tyske Dreyer Gaido i fjor. Trioen var hjå Vidar Lunden på Musikkloftet i Asker dagen etter at Noreg koronastengde.

Låtmaterialet sveiper innom ulike sjangrar, tempi og uttrykk, men Konkova har eit spesielt varmt hjarte for det mollstemte. Ho nyttar pausar effektivt i «Discovering The Truth», og det gjev låten eit sterkt meditativt preg.

Pianostilen hennar er ein kombinasjon av kraft og ynde. Det er ein sjølvtrygg klarleik i spelet, og ho blir ofte dregen mot den lægre delen av registeret, noko som stundom gjev uttrykket eit dystert preg.

Elpianoet nyttar ho i hovudsak til å fargeleggja. Det er gjort på elegant vis i den raske «Grande Capitano». Her viser også Konkova temperament i pianokoret, noko ho kunne ha varta opp med oftare på plata. Dialogen med Husband på slutten av låten er også eit høgdepunkt på plata.

Husband kompar i all hovudsak, medan Mathisen har fleire solistiske markeringar. Han har ein vakker tone i den akustiske bassen. Lydbiletet er klårt, men til tider ganske sterkt. Opptaka med mikrofonplassering, bruk av klang, miksing og mastring gjev i sum ei lytteoppleving som skapar ei kjensle av å sitja midt inne i trioen. Eg opplever det som kunstig og til tider enerverande – utan at dette øydelegg for eit positivt heilskapsinntrykk.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Olga Konkova Trio:

Open Secret

Olga Konkova, piano og Fender Rhodes; Per Mathisen, bass; Gary Husband, trommer.
Losen Records

Olga Konkova er attende på Losen Records med den faste trioen sin og eit dusin nye låtar etter liveinnspeling på tyske Dreyer Gaido i fjor. Trioen var hjå Vidar Lunden på Musikkloftet i Asker dagen etter at Noreg koronastengde.

Låtmaterialet sveiper innom ulike sjangrar, tempi og uttrykk, men Konkova har eit spesielt varmt hjarte for det mollstemte. Ho nyttar pausar effektivt i «Discovering The Truth», og det gjev låten eit sterkt meditativt preg.

Pianostilen hennar er ein kombinasjon av kraft og ynde. Det er ein sjølvtrygg klarleik i spelet, og ho blir ofte dregen mot den lægre delen av registeret, noko som stundom gjev uttrykket eit dystert preg.

Elpianoet nyttar ho i hovudsak til å fargeleggja. Det er gjort på elegant vis i den raske «Grande Capitano». Her viser også Konkova temperament i pianokoret, noko ho kunne ha varta opp med oftare på plata. Dialogen med Husband på slutten av låten er også eit høgdepunkt på plata.

Husband kompar i all hovudsak, medan Mathisen har fleire solistiske markeringar. Han har ein vakker tone i den akustiske bassen. Lydbiletet er klårt, men til tider ganske sterkt. Opptaka med mikrofonplassering, bruk av klang, miksing og mastring gjev i sum ei lytteoppleving som skapar ei kjensle av å sitja midt inne i trioen. Eg opplever det som kunstig og til tider enerverande – utan at dette øydelegg for eit positivt heilskapsinntrykk.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.

Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.

Foto: Dagfinn Nordbø

MatFeature
Dagfinn Nordbø

Finaste finnbiffen

«Seier eg at eg skal invitere på finnbiff, blir folk berre glade. Dei veit at dei skal få smake noko av det beste landet vårt har å by på av ingrediensar, med reinkjøt som helten.»

Teikning: May Linn Clement

KommentarSamfunn
Halvor Tjønn

Krigen er ei ufatteleg ulukke for Ukraina. Men også for Russland er det som skjer, ein katastrofe.

Tusen dagar med russisk katastrofe

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

Thomas Fure / NTB

Samfunn
Christiane Jordheim Larsen

Utfordrar kjønnsundervisninga

Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro
Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis