Marknadsføringsmakkverk
Det «virtuelle bandet» Heartstone syng generisk boybandmusikk som læt som han er generert av KI.
Pop
Heartsteel:
Paranoia (League of Legends)
Riot Games
Tidlegare denne veka sende radiokanalen BBC World Service eit intervju med komponisten bak musikken til rollespelet Starfield. Han tala om filmmusikalske triks som var meinte for å stimulere fantasien, til dømes «romakkordar». Interessante greier, det ser ut til at spelmusikk blir tatt på alvor i hovudstraumen, og det med rette.
Men det er ikkje all spelmusikk som er rett. Heartsteel, ei fiktiv musikkgruppe som går inn under marknadsføringa av ei komande utvidingspakke til League of Legends – eit spel frå 2009 som har blitt ei av dei største e-sportsgreinene i verda – er i beste fall interessant i eigenskap av å vere ein kuriøs artefakt av epoken vi lever i. Riot Games har nylig gjeve ut den første singellåten til «bandet», «Paranoia».
Medlemene i det fiktive bandet er utstyrte med biografiar som, til liks med musikken og den tilhøyrande videoen, er komplett uforståelege. Iallfall for den som ikkje følgjer med på e-sport: Kayn har bursdag 30. oktober (men seier det er 31.), kallenamnet er Haast, han har «bjeff og bitt».
«Paranoia» er ein generisk og påtrengande boyband-liknande song som læt som han er skriven av ein kunstig intelligens på barneskulen. Lyrikken speglar den bokstaveleg tala latterlege forkortinga av tittelen på spelet: «LoL». Døme: «Reality is just a recycled dream» og «Waiting for the death of a rockstar».
Faren for at det sistnemnde blir røynd, er minimal, for om noko kan kallast makkverk, må det vere dette. Diverre har fleire slike oppdikta band blitt forma kring «LoL», og målet er vel å selje «skins» – kosmetiske oppgraderingar av spelarkarakterane som dei stakkars spelarane kan kjøpe for å uttrykkje sin unike identitet med, i League of Legends. Heile opplegget er heilt feil.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er kunstnar, trommeslagar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Pop
Heartsteel:
Paranoia (League of Legends)
Riot Games
Tidlegare denne veka sende radiokanalen BBC World Service eit intervju med komponisten bak musikken til rollespelet Starfield. Han tala om filmmusikalske triks som var meinte for å stimulere fantasien, til dømes «romakkordar». Interessante greier, det ser ut til at spelmusikk blir tatt på alvor i hovudstraumen, og det med rette.
Men det er ikkje all spelmusikk som er rett. Heartsteel, ei fiktiv musikkgruppe som går inn under marknadsføringa av ei komande utvidingspakke til League of Legends – eit spel frå 2009 som har blitt ei av dei største e-sportsgreinene i verda – er i beste fall interessant i eigenskap av å vere ein kuriøs artefakt av epoken vi lever i. Riot Games har nylig gjeve ut den første singellåten til «bandet», «Paranoia».
Medlemene i det fiktive bandet er utstyrte med biografiar som, til liks med musikken og den tilhøyrande videoen, er komplett uforståelege. Iallfall for den som ikkje følgjer med på e-sport: Kayn har bursdag 30. oktober (men seier det er 31.), kallenamnet er Haast, han har «bjeff og bitt».
«Paranoia» er ein generisk og påtrengande boyband-liknande song som læt som han er skriven av ein kunstig intelligens på barneskulen. Lyrikken speglar den bokstaveleg tala latterlege forkortinga av tittelen på spelet: «LoL». Døme: «Reality is just a recycled dream» og «Waiting for the death of a rockstar».
Faren for at det sistnemnde blir røynd, er minimal, for om noko kan kallast makkverk, må det vere dette. Diverre har fleire slike oppdikta band blitt forma kring «LoL», og målet er vel å selje «skins» – kosmetiske oppgraderingar av spelarkarakterane som dei stakkars spelarane kan kjøpe for å uttrykkje sin unike identitet med, i League of Legends. Heile opplegget er heilt feil.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er kunstnar, trommeslagar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.
Foto: Sebastian Dalseide
Beckett-klassikar av godt merke
Glade dager byr på ein strålande skodespelarprestasjon av Marianne Nielsen.
Ingrid Storholmen har teke utgangspunkt i eit stort datamateriale om folkehelsa i Nord-Trøndelag.
Foto: Merete Haseth
Våren over mannalivet
Ingrid Storholmen gjer tørre helsedata om til levande liv i Bloddråpetall.
Takumi (Hitoshi Omika) og dottera Hana (Ryo Nishikawa) lever eit roleg liv på bygda, som no kan få ein «glampingplass».
Foto: Another World Entertainment
Djevelen i detaljane
By mot land er eit sentralt tema i endå ein framifrå film av Ryusuke Hamaguchi.
Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.
Foto: Dagfinn Nordbø
Finaste finnbiffen
«Seier eg at eg skal invitere på finnbiff, blir folk berre glade. Dei veit at dei skal få smake noko av det beste landet vårt har å by på av ingrediensar, med reinkjøt som helten.»
KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.
Thomas Fure / NTB
Utfordrar kjønnsundervisninga
Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.