JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Med røter i tradisjonen

Trombone og barytonsaksofon gjev ein eigen patina.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1560
20221223
1560
20221223

Jazz

Universell
Pelikan:

Feil vei!

Peter Robertstad, trombone; Jenny Frøysa, barytonsaksofon; Eirik Tveten, piano; Oda Steinkopf, bass; Steinar
Heide Bø, trommer. AMP

Peter Robertstad (23) vart uteksaminert frå jazzlinja i Trondheim som den første trombonisten på 15 år. Dette er i stor grad hans plate. Han har skrive alle dei ni låtane og vore produsent, men kvalitetane i musikken er sterkt knytt til det spesielle klanguniverset instrumentariet har i seg.

Amerikansk jazz

Komposisjonane hentar inspirasjon frå amerikansk jazztradisjon frå 60-talet og bakover. På nokre låtar sameiner Robertstad element frå cooljazzen med Tvetens perkusive pianostil. «Ulv i fåreklær» er eit døme på at bandet kan eksperimentera med friare former. Komposisjonane vekslar også fint i tempo.

Musikken er på sitt aller beste når dei leikar seg i samspelet og tek seg tid til å utvikla improvisasjonane. Slik sett er tittellåten «Feil vei!» det absolutte høgdepunktet på plata. Her serverer dei fleire fine og morosame detaljar i oppbygginga før Robertstad, Tveten og Bø alle leverer solide kor. Steinkopf og Frøysa tek sitt mon att i «Tennvann».

På rett veg

Også i den konvensjonelle jazzvalsen «Albatross» innvilgar dei seg godt med solistisk armslag etter ein blå pianointro i beste Oscar Peterson-stil.

Universell Pelikan er absolutt ikkje inne på feil veg, men dei kan bli endå meir resolutte i vegen framover.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Universell
Pelikan:

Feil vei!

Peter Robertstad, trombone; Jenny Frøysa, barytonsaksofon; Eirik Tveten, piano; Oda Steinkopf, bass; Steinar
Heide Bø, trommer. AMP

Peter Robertstad (23) vart uteksaminert frå jazzlinja i Trondheim som den første trombonisten på 15 år. Dette er i stor grad hans plate. Han har skrive alle dei ni låtane og vore produsent, men kvalitetane i musikken er sterkt knytt til det spesielle klanguniverset instrumentariet har i seg.

Amerikansk jazz

Komposisjonane hentar inspirasjon frå amerikansk jazztradisjon frå 60-talet og bakover. På nokre låtar sameiner Robertstad element frå cooljazzen med Tvetens perkusive pianostil. «Ulv i fåreklær» er eit døme på at bandet kan eksperimentera med friare former. Komposisjonane vekslar også fint i tempo.

Musikken er på sitt aller beste når dei leikar seg i samspelet og tek seg tid til å utvikla improvisasjonane. Slik sett er tittellåten «Feil vei!» det absolutte høgdepunktet på plata. Her serverer dei fleire fine og morosame detaljar i oppbygginga før Robertstad, Tveten og Bø alle leverer solide kor. Steinkopf og Frøysa tek sitt mon att i «Tennvann».

På rett veg

Også i den konvensjonelle jazzvalsen «Albatross» innvilgar dei seg godt med solistisk armslag etter ein blå pianointro i beste Oscar Peterson-stil.

Universell Pelikan er absolutt ikkje inne på feil veg, men dei kan bli endå meir resolutte i vegen framover.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

KommentarSamfunn
Halvor Tjønn

Krigen er ei ufatteleg ulukke for Ukraina. Men også for Russland er det som skjer, ein katastrofe.

Tusen dagar med russisk katastrofe

Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.

Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.

Foto: Thomas Fure / NTB

Samfunn
Per Anders Todal

Mingleklubben for makt og pengar

Jens Stoltenberg blir partyfiksar for Bilderberg-møta, ein institusjon meir i utakt med samtida enn nokon gong.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

Thomas Fure / NTB

Samfunn
Christiane Jordheim Larsen

Utfordrar kjønnsundervisninga

Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro
Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis