JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Nytt blikk på gamalt stoff

Sara Aldén er også ein framifrå låtskrivar.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Sara Alden og bandet på jazzfestivalen i Tallin.

Sara Alden og bandet på jazzfestivalen i Tallin.

Foto: Gethe Maria Eljas

Sara Alden og bandet på jazzfestivalen i Tallin.

Sara Alden og bandet på jazzfestivalen i Tallin.

Foto: Gethe Maria Eljas

1797
20240628
1797
20240628

Jazz

Sara Aldén:

There Is No Future

Sara Aldén, vokal; August Björn, tangentinstrument og vokal (4,8); Daniel Andersson, bass og vokal (4,8); Johannes Lundberg, vokal (1); Malin Kjellgren, harpe (1); Hannes Bennich, altsaksofon (2); Johan Björklund trommer (4)
Prophone

Å finna nye vriar på standardrepertoaret er ei velkjend øving. Den svenske vokalisten Sara Aldén gjer nettopp dette på den siste plata si, som vart gjeven ut for nokre månader sidan.

Aldén er ikkje skuggeredd. Ho har valt «Misty», «Someday My Prince Will Come», «Somewhere over the Rainbow», «They Can’t Take That Away from Me» og «What a Wonderful World». Å finna nye innfallsvinklar til eit repertoar som er så velbrukt, er ikkje lett, men Aldén gjer det med bravur. Det er ein styrke ved plata at klassikarane blir kombinerte med ei handfull sjølvlaga låtar.

Aldén gøymer seg heller ikkje bak mangfaldig instrumentarium. Tangentinstrumenta og kontrabassen traktert av Björn og Andersson er med heile vegen, men arrangementa er ofte minimalistiske. «What a Wonderful World» er glitrande døme på den forenkla forma, men den absolutt mest spenstige tolkinga gjer ho av «Misty».

Aldén brukar dynamikk og temposkifte for alt det er verdt. Ho har ikkje ei påfallande mektig stemme, men ho trakkar nokre gonger til heilt på grensa av det røysta toler. Det er noko ærleg og oppriktig i uttrykket.

Samstundes fortel det noko om Aldén som låtskrivar og tekstforfattar at den sjølvlaga tittellåten er eit av høgdepunkta på plata. Låten balanserer på den vidkjende knivseggen mellom det bittersøte og den beiske vonløysa. Sjekk ut Sara Aldén, men det er denne plata som gjeld.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Sara Aldén:

There Is No Future

Sara Aldén, vokal; August Björn, tangentinstrument og vokal (4,8); Daniel Andersson, bass og vokal (4,8); Johannes Lundberg, vokal (1); Malin Kjellgren, harpe (1); Hannes Bennich, altsaksofon (2); Johan Björklund trommer (4)
Prophone

Å finna nye vriar på standardrepertoaret er ei velkjend øving. Den svenske vokalisten Sara Aldén gjer nettopp dette på den siste plata si, som vart gjeven ut for nokre månader sidan.

Aldén er ikkje skuggeredd. Ho har valt «Misty», «Someday My Prince Will Come», «Somewhere over the Rainbow», «They Can’t Take That Away from Me» og «What a Wonderful World». Å finna nye innfallsvinklar til eit repertoar som er så velbrukt, er ikkje lett, men Aldén gjer det med bravur. Det er ein styrke ved plata at klassikarane blir kombinerte med ei handfull sjølvlaga låtar.

Aldén gøymer seg heller ikkje bak mangfaldig instrumentarium. Tangentinstrumenta og kontrabassen traktert av Björn og Andersson er med heile vegen, men arrangementa er ofte minimalistiske. «What a Wonderful World» er glitrande døme på den forenkla forma, men den absolutt mest spenstige tolkinga gjer ho av «Misty».

Aldén brukar dynamikk og temposkifte for alt det er verdt. Ho har ikkje ei påfallande mektig stemme, men ho trakkar nokre gonger til heilt på grensa av det røysta toler. Det er noko ærleg og oppriktig i uttrykket.

Samstundes fortel det noko om Aldén som låtskrivar og tekstforfattar at den sjølvlaga tittellåten er eit av høgdepunkta på plata. Låten balanserer på den vidkjende knivseggen mellom det bittersøte og den beiske vonløysa. Sjekk ut Sara Aldén, men det er denne plata som gjeld.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

I ei sterk scene skildrar Marc Brew korleis mor hans måtte dusje han etter ulykka, som om han var ein liten gut igjen.

I ei sterk scene skildrar Marc Brew korleis mor hans måtte dusje han etter ulykka, som om han var ein liten gut igjen.

Foto: Lars Opstad / CODA Oslo International Dance Festival

ReportasjeFeature

Du trur det ikkje når du ser han, at han reiser verda rundt med dansen sin. Marc Brew sit i rullestol.

Marita Liabø
I ei sterk scene skildrar Marc Brew korleis mor hans måtte dusje han etter ulykka, som om han var ein liten gut igjen.

I ei sterk scene skildrar Marc Brew korleis mor hans måtte dusje han etter ulykka, som om han var ein liten gut igjen.

Foto: Lars Opstad / CODA Oslo International Dance Festival

ReportasjeFeature

Du trur det ikkje når du ser han, at han reiser verda rundt med dansen sin. Marc Brew sit i rullestol.

Marita Liabø
Det var ein fiskar som oppdaga kvalflokken denne fredagsmorgonen, og så gjekk alarmen. Det blei bestemt at han skulle takast inn til Hvannasund. Der venta om lag hundre menneske som var varsla gjennom ei lukka gruppe på Facebook.

Det var ein fiskar som oppdaga kvalflokken denne fredagsmorgonen, og så gjekk alarmen. Det blei bestemt at han skulle takast inn til Hvannasund. Der venta om lag hundre menneske som var varsla gjennom ei lukka gruppe på Facebook.

Alle foto: Hallgeir Opedal

ReportasjeFeature

Grinda kjem!

I dag har eg vore med på å drepe 220 grindkvalar. Ja, mogleg det var 230, eg mista teljinga.

Hallgeir Opedal
Det var ein fiskar som oppdaga kvalflokken denne fredagsmorgonen, og så gjekk alarmen. Det blei bestemt at han skulle takast inn til Hvannasund. Der venta om lag hundre menneske som var varsla gjennom ei lukka gruppe på Facebook.

Det var ein fiskar som oppdaga kvalflokken denne fredagsmorgonen, og så gjekk alarmen. Det blei bestemt at han skulle takast inn til Hvannasund. Der venta om lag hundre menneske som var varsla gjennom ei lukka gruppe på Facebook.

Alle foto: Hallgeir Opedal

ReportasjeFeature

Grinda kjem!

I dag har eg vore med på å drepe 220 grindkvalar. Ja, mogleg det var 230, eg mista teljinga.

Hallgeir Opedal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis