Sterk debut
Gabriela Garrubo byr på eit musikalsk univers med ei sterk brasiliansk åre.
Gabriela Garrubo platedebuterer.
Foto: Embla Simonsen
Jazz
Gabriela Garrubo:
Rodando
Gabriela Lie Garrubo, vokal og piano; Johannes Aagaard, gitar; Nils Henrik Sagvåg, bass; Cato Lyngholm, trommer; Audun Humberset, perkusjon; Vetle Junker, synth og gitar; Jonas Hamre, saksofon (2, 7 og 8); Olav Imerslund, bass (9 og 10); Carmen Boveda, cello (8).
NXN Recordings
Debutplata til norskbrasilianske Gabriela Lie Garrubo har det vore knytt store forventningar til. Ho har gjort eit sterkt inntrykk på konsertscenen med eit sjølvkomponert repertoar. Musikken er ei blanding av tradisjonell brasiliansk musikk med innslag av bossanova og moderne jazz.
Ho er ein spanande komponist. Tekstane, som er både på portugisisk og engelsk, tek opp eksistensielle spørsmål som enkelt sagt handlar om å finna seg sjølv i ei kompleks, men vakker verd. Det er likevel Garrubo som formidlar mellom linjene som er det mest interessante.
Uttrykket kan verka skjørt og florlett, som i «Stars» og «Bells», men med pondus og autoritet når dette trengst, som til dømes i «A-Chave», der Hamre trør til med eit av dei betre kora på plata. Uansett kva modus det går i, har Garrubo full kontroll på tone og rytmikk. Ho er overraskande komplett som vokalist.
Bandet spelar tett og fint. Dei får det meste ut repertoaret. Det er lite rom for improvisasjon. Her er fokuset på Garrubo som tekstforfattar og låtskrivar.
Ikkje bli overraska om du ser denne plata som ei av dei nominerte til Spellemannprisens opne klasse.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
Gabriela Garrubo:
Rodando
Gabriela Lie Garrubo, vokal og piano; Johannes Aagaard, gitar; Nils Henrik Sagvåg, bass; Cato Lyngholm, trommer; Audun Humberset, perkusjon; Vetle Junker, synth og gitar; Jonas Hamre, saksofon (2, 7 og 8); Olav Imerslund, bass (9 og 10); Carmen Boveda, cello (8).
NXN Recordings
Debutplata til norskbrasilianske Gabriela Lie Garrubo har det vore knytt store forventningar til. Ho har gjort eit sterkt inntrykk på konsertscenen med eit sjølvkomponert repertoar. Musikken er ei blanding av tradisjonell brasiliansk musikk med innslag av bossanova og moderne jazz.
Ho er ein spanande komponist. Tekstane, som er både på portugisisk og engelsk, tek opp eksistensielle spørsmål som enkelt sagt handlar om å finna seg sjølv i ei kompleks, men vakker verd. Det er likevel Garrubo som formidlar mellom linjene som er det mest interessante.
Uttrykket kan verka skjørt og florlett, som i «Stars» og «Bells», men med pondus og autoritet når dette trengst, som til dømes i «A-Chave», der Hamre trør til med eit av dei betre kora på plata. Uansett kva modus det går i, har Garrubo full kontroll på tone og rytmikk. Ho er overraskande komplett som vokalist.
Bandet spelar tett og fint. Dei får det meste ut repertoaret. Det er lite rom for improvisasjon. Her er fokuset på Garrubo som tekstforfattar og låtskrivar.
Ikkje bli overraska om du ser denne plata som ei av dei nominerte til Spellemannprisens opne klasse.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.
Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB
Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza
Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.
Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.
Foto: Aurel Obreja / AP / NTB
Moldova i skvis
Frå 1. januar kjem det ikkje meir gass til Europa gjennom Ukraina. Det kan bli alvorleg for energitryggleiken i Moldova.
Gatekunsten på denne muren i Kyiv er basert på kunsten til Marija Prymatsjenko, som ukrainarane no omfamnar.
Foto via Wikimedia Commons
Naiv kunst og nøktern røyndom
Dei naivistiske dyrefigurane til Marija Prymatsjenko har blitt viktige for gjennomsnittsukrainaren, som kjempar vidare i trua på mirakel.
I november 2017 besøkte president Donald Trump kollegaen Xi Jinping i Beijing. Same året tok handelskrigen mellom USA og Kina til.
Foto: Damir Sagolj / Reuters / NTB
Det som kjem etter globaliseringa
35 år etter at Berlinmuren fall og liberalismen såg ut til å ha vunne, reiser tollmurane seg i verda.