JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Stillfaren melodikar

Låtane til Ferstad er ikkje meir snirklete enn det vi toler.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Sondre Ferstad (nr. 3 f.v.) har med seg Morten Stai, Vegard Lien Bjerkan og Heidi Skjerve på det nye albumet.

Sondre Ferstad (nr. 3 f.v.) har med seg Morten Stai, Vegard Lien Bjerkan og Heidi Skjerve på det nye albumet.

Pressefoto

Sondre Ferstad (nr. 3 f.v.) har med seg Morten Stai, Vegard Lien Bjerkan og Heidi Skjerve på det nye albumet.

Sondre Ferstad (nr. 3 f.v.) har med seg Morten Stai, Vegard Lien Bjerkan og Heidi Skjerve på det nye albumet.

Pressefoto

1614
20220114
1614
20220114

Jazz

Sondre Ferstad:

Snirkelsongar

Sondre Ferstad, munnspel og vokal; Heidi Skjerve, vokal; Morten Stai, bass; Vegard Lien Bjerkan, trøorgel og perkusjon.
Øra fonogram

Sunnmøringen Sondre Ferstad er ein sjeldan plante i den norske jazzfloraen. Munnspel høyrer ein knapt, og sjølv om trøorgel har fått sin renessanse, er det ikkje mange som gjer det til sjølve hovudinstrumentet på ei utgjeving. Ferstad er inspirert av Christian Wallumrød, som han meiner er ein meister i «retningsskifte» i musikken.

Melodiane skal ta overraskande vendingar. «Litt som dei er i ein labyrint», skriv Ferstad i presseskrivet. «Ventesong» har ein metatekst til prosjektet skriven av Heidi Skjerve, med ein aldeles nydeleg intro på bass og munnspel: «Så det vi alle ventar på/ er å finne ein forunderleg vakker melodi/ som snirklar seg gjennom ein uventa harmoni». Skjerve har skrive to tekstar til, medan to er førte i pennen av Maren Barlien.

Ferstad er også inspirert av den norsk salmetradisjonen. Ein kan gjerne sjå på ambisjonen om overraskande melodiske vendingar kopla med ei forankring i salmetradisjonen som ein formidabel motsetnad, men Ferstad lever godt i dette «konfliktområdet». Det blir musisert jordnært og upretensiøst, og ensemblet gjev lydaren godt rom til å dvela ved melodiske vendingar og harmoniske løysingar. Ferstad har valt seg eit hand-i-hanske-instrumentarium, og den ordlause fraseringa til Skjerve er gjennomført med dynamisk perfeksjon.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Sondre Ferstad:

Snirkelsongar

Sondre Ferstad, munnspel og vokal; Heidi Skjerve, vokal; Morten Stai, bass; Vegard Lien Bjerkan, trøorgel og perkusjon.
Øra fonogram

Sunnmøringen Sondre Ferstad er ein sjeldan plante i den norske jazzfloraen. Munnspel høyrer ein knapt, og sjølv om trøorgel har fått sin renessanse, er det ikkje mange som gjer det til sjølve hovudinstrumentet på ei utgjeving. Ferstad er inspirert av Christian Wallumrød, som han meiner er ein meister i «retningsskifte» i musikken.

Melodiane skal ta overraskande vendingar. «Litt som dei er i ein labyrint», skriv Ferstad i presseskrivet. «Ventesong» har ein metatekst til prosjektet skriven av Heidi Skjerve, med ein aldeles nydeleg intro på bass og munnspel: «Så det vi alle ventar på/ er å finne ein forunderleg vakker melodi/ som snirklar seg gjennom ein uventa harmoni». Skjerve har skrive to tekstar til, medan to er førte i pennen av Maren Barlien.

Ferstad er også inspirert av den norsk salmetradisjonen. Ein kan gjerne sjå på ambisjonen om overraskande melodiske vendingar kopla med ei forankring i salmetradisjonen som ein formidabel motsetnad, men Ferstad lever godt i dette «konfliktområdet». Det blir musisert jordnært og upretensiøst, og ensemblet gjev lydaren godt rom til å dvela ved melodiske vendingar og harmoniske løysingar. Ferstad har valt seg eit hand-i-hanske-instrumentarium, og den ordlause fraseringa til Skjerve er gjennomført med dynamisk perfeksjon.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.

Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.

Foto: Dagfinn Nordbø

MatFeature
Dagfinn Nordbø

Finaste finnbiffen

«Seier eg at eg skal invitere på finnbiff, blir folk berre glade. Dei veit at dei skal få smake noko av det beste landet vårt har å by på av ingrediensar, med reinkjøt som helten.»

Teikning: May Linn Clement

KommentarSamfunn
Halvor Tjønn

Krigen er ei ufatteleg ulukke for Ukraina. Men også for Russland er det som skjer, ein katastrofe.

Tusen dagar med russisk katastrofe

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

Thomas Fure / NTB

Samfunn
Christiane Jordheim Larsen

Utfordrar kjønnsundervisninga

Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro
Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis