Tung rock med lyrisk tilsnitt.
Punk-jazz-avant-rock
THE TRONOSONIC EXPERIENCE
The Tronosonic Experience
Ole Jørgen Bardal, saksofonar; Øyvind Nypan, gitarar; Per Harald Ottesen, bass: Ivar Loe Bjørnstad, trommer. LOSEN RECORDS LOS 174-2
Sjølv om alle musikarane i The Tronosonic Experience er kjende frå ulike konstellasjonar i grenselandet jazz/rock, er kvartetten relativ fersk, og musikken er spelt inn så seint som ved juletider i fjor i Ocean Sound Recordings på Giske. Dei har spelt inn ein god halvtime musikk fordelt på sju komposisjonar, der bassist Per Harald Ottesen står for seks av dei. «Maelstrom» er komponert på fellesen første dag i studio.
I vaskesetelen kallar bandet musikken «punk-jazz-avant-rock». Det er langt meir rock enn jazz. Sjølv om musikken kan vera både tung og dyster, er han gjennomgåande melodiøs – overraskande melodiøs. Ottesen er rett og slett ein god låtsnikkar. Det er noko majestetisk over fleire av komposisjonane, men det tippar aldri over i det pompøse.
Solistisk er det Bardal og Nypan som dreg lasset. Særleg sistnemnde har fleire spenstige bidrag. Høgdepunktet er «The Crossing», der Nypans improviserer over eit musikalsk forløp med sterke kontrastar. Det han gjer, er ikkje banebrytande på noko vis. Det er berre så velforma og tøft. Bak han spelar Ottesen og Loe Bjørnstad eksemplarisk, og førstnemnde manar med ei utsøkt basslinje fram bilete av ein ung Dave Holland med Miles Davis. Kanskje ikkje all musikken er like slitesterk, men dette er ein debut verd å merka seg.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans kulturarbeidar og fast plate-
meldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Punk-jazz-avant-rock
THE TRONOSONIC EXPERIENCE
The Tronosonic Experience
Ole Jørgen Bardal, saksofonar; Øyvind Nypan, gitarar; Per Harald Ottesen, bass: Ivar Loe Bjørnstad, trommer. LOSEN RECORDS LOS 174-2
Sjølv om alle musikarane i The Tronosonic Experience er kjende frå ulike konstellasjonar i grenselandet jazz/rock, er kvartetten relativ fersk, og musikken er spelt inn så seint som ved juletider i fjor i Ocean Sound Recordings på Giske. Dei har spelt inn ein god halvtime musikk fordelt på sju komposisjonar, der bassist Per Harald Ottesen står for seks av dei. «Maelstrom» er komponert på fellesen første dag i studio.
I vaskesetelen kallar bandet musikken «punk-jazz-avant-rock». Det er langt meir rock enn jazz. Sjølv om musikken kan vera både tung og dyster, er han gjennomgåande melodiøs – overraskande melodiøs. Ottesen er rett og slett ein god låtsnikkar. Det er noko majestetisk over fleire av komposisjonane, men det tippar aldri over i det pompøse.
Solistisk er det Bardal og Nypan som dreg lasset. Særleg sistnemnde har fleire spenstige bidrag. Høgdepunktet er «The Crossing», der Nypans improviserer over eit musikalsk forløp med sterke kontrastar. Det han gjer, er ikkje banebrytande på noko vis. Det er berre så velforma og tøft. Bak han spelar Ottesen og Loe Bjørnstad eksemplarisk, og førstnemnde manar med ei utsøkt basslinje fram bilete av ein ung Dave Holland med Miles Davis. Kanskje ikkje all musikken er like slitesterk, men dette er ein debut verd å merka seg.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans kulturarbeidar og fast plate-
meldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.
Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB
Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza
Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.
Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.
Foto: Aurel Obreja / AP / NTB
Moldova i skvis
Frå 1. januar kjem det ikkje meir gass til Europa gjennom Ukraina. Det kan bli alvorleg for energitryggleiken i Moldova.
Gatekunsten på denne muren i Kyiv er basert på kunsten til Marija Prymatsjenko, som ukrainarane no omfamnar.
Foto via Wikimedia Commons
Naiv kunst og nøktern røyndom
Dei naivistiske dyrefigurane til Marija Prymatsjenko har blitt viktige for gjennomsnittsukrainaren, som kjempar vidare i trua på mirakel.
I november 2017 besøkte president Donald Trump kollegaen Xi Jinping i Beijing. Same året tok handelskrigen mellom USA og Kina til.
Foto: Damir Sagolj / Reuters / NTB
Det som kjem etter globaliseringa
35 år etter at Berlinmuren fall og liberalismen såg ut til å ha vunne, reiser tollmurane seg i verda.