Velregissert
Dirigent Jonathan Sells og fiolinist Isabelle Faust mottek applaus i Nikolaikyrkja.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Konsert
J.S. Bach, mfl:
Motettar og partitaer i dialog
Isabelle Faust, fiolin; Monteverdi Choir; dir.: Jonathan Sells
Nikolaikirche i Leipzig, sundag 9. juni
Det var eit musikalsk toppmøte som verka merkeleg på papiret, men synte seg å fungera utmerkt i praksis: Monteverdi Choir, som er Storbritannias mest kjende barokk-kor, skulle syngja motettar av J.S. Bach og andre komponistar i Bach-familien, medan Isabelle Faust, ein av vår tids fremste fiolinistar, skulle framføra enkeltsatsar frå Bachs solosonatar og -partitaer innimellom.
Resultatet blei ein velregissert leik med tid og rom. I korverka stod songarane ulike stader i Nikolaikyrkja, noko som forsterka dei ekkoverknadene komposisjonane legg opp til. Også dei små forseinkingane i lyden skapte herleg friksjon. Faust, som fyrst spelte frå lengst inne ved høgaltaret, dukka også etter kvart opp andre stader i kyrkjerommet, noko som bokstavleg talt synte ulike sider ved klangen til Stradivarius-fiolinen hennar frå 1704.
«Adagio»-satsen i Sonate i g-moll, BWV 1001, blei framført knappe tre meter frå der eg sat. Sjeldan har eg høyrt så kraftfull fiolinklang, med perfekt intonasjon på kvar tone.
Sjur Haga Bringeland
Musisering frå ulikt hald: Isabelle Faust i Nikolaikyrkja.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Konsert
J.S. Bach, mfl:
Motettar og partitaer i dialog
Isabelle Faust, fiolin; Monteverdi Choir; dir.: Jonathan Sells
Nikolaikirche i Leipzig, sundag 9. juni
Det var eit musikalsk toppmøte som verka merkeleg på papiret, men synte seg å fungera utmerkt i praksis: Monteverdi Choir, som er Storbritannias mest kjende barokk-kor, skulle syngja motettar av J.S. Bach og andre komponistar i Bach-familien, medan Isabelle Faust, ein av vår tids fremste fiolinistar, skulle framføra enkeltsatsar frå Bachs solosonatar og -partitaer innimellom.
Resultatet blei ein velregissert leik med tid og rom. I korverka stod songarane ulike stader i Nikolaikyrkja, noko som forsterka dei ekkoverknadene komposisjonane legg opp til. Også dei små forseinkingane i lyden skapte herleg friksjon. Faust, som fyrst spelte frå lengst inne ved høgaltaret, dukka også etter kvart opp andre stader i kyrkjerommet, noko som bokstavleg talt synte ulike sider ved klangen til Stradivarius-fiolinen hennar frå 1704.
«Adagio»-satsen i Sonate i g-moll, BWV 1001, blei framført knappe tre meter frå der eg sat. Sjeldan har eg høyrt så kraftfull fiolinklang, med perfekt intonasjon på kvar tone.
Sjur Haga Bringeland
Musisering frå ulikt hald: Isabelle Faust i Nikolaikyrkja.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Fleire artiklar
Takumi (Hitoshi Omika) og dottera Hana (Ryo Nishikawa) lever eit roleg liv på bygda, som no kan få ein «glampingplass».
Foto: Another World Entertainment
Djevelen i detaljane
By mot land er eit sentralt tema i endå ein framifrå film av Ryusuke Hamaguchi.
Ingrid Storholmen har teke utgangspunkt i eit stort datamateriale om folkehelsa i Nord-Trøndelag.
Foto: Merete Haseth
Våren over mannalivet
Ingrid Storholmen gjer tørre helsedata om til levande liv i Bloddråpetall.
Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.
Foto: Dagfinn Nordbø
Finaste finnbiffen
«Seier eg at eg skal invitere på finnbiff, blir folk berre glade. Dei veit at dei skal få smake noko av det beste landet vårt har å by på av ingrediensar, med reinkjøt som helten.»
Teikning: May Linn Clement
Krigen er ei ufatteleg ulukke for Ukraina. Men også for Russland er det som skjer, ein katastrofe.
Tusen dagar med russisk katastrofe
Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.
Foto: Thomas Fure / NTB
Mingleklubben for makt og pengar
Jens Stoltenberg blir partyfiksar for Bilderberg-møta, ein institusjon meir i utakt med samtida enn nokon gong.