JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Velregissert

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Dirigent Jonathan Sells og fiolinist Isabelle Faust mottek applaus i Nikolaikyrkja.

Dirigent Jonathan Sells og fiolinist Isabelle Faust mottek applaus i Nikolaikyrkja.

Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig

Dirigent Jonathan Sells og fiolinist Isabelle Faust mottek applaus i Nikolaikyrkja.

Dirigent Jonathan Sells og fiolinist Isabelle Faust mottek applaus i Nikolaikyrkja.

Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig

1200
20240614
1200
20240614

Konsert

J.S. Bach, mfl:

Motettar og partitaer i dialog

Isabelle Faust, fiolin; Monteverdi Choir; dir.: Jonathan Sells
Nikolaikirche i Leipzig, sundag 9. juni

Det var eit musikalsk toppmøte som verka merkeleg på papiret, men synte seg å fungera utmerkt i praksis: Monteverdi Choir, som er Storbritannias mest kjende barokk-kor, skulle syngja motettar av J.S. Bach og andre komponistar i Bach-familien, medan Isabelle Faust, ein av vår tids fremste fiolinistar, skulle framføra enkeltsatsar frå Bachs solosonatar og -partitaer innimellom.

Resultatet blei ein velregissert leik med tid og rom. I korverka stod songarane ulike stader i Nikolaikyrkja, noko som forsterka dei ekkoverknadene komposisjonane legg opp til. Også dei små forseinkingane i lyden skapte herleg friksjon. Faust, som fyrst spelte frå lengst inne ved høgaltaret, dukka også etter kvart opp andre stader i kyrkjerommet, noko som bokstavleg talt synte ulike sider ved klangen til Stradivarius-fiolinen hennar frå 1704.

«Adagio»-satsen i Sonate i g-moll, BWV 1001, blei framført knappe tre meter frå der eg sat. Sjeldan har eg høyrt så kraftfull fiolinklang, med perfekt intonasjon på kvar tone.

Sjur Haga Bringeland

Musisering frå ulikt hald: Isabelle Faust i Nikolaikyrkja.

Musisering frå ulikt hald: Isabelle Faust i Nikolaikyrkja.

Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Konsert

J.S. Bach, mfl:

Motettar og partitaer i dialog

Isabelle Faust, fiolin; Monteverdi Choir; dir.: Jonathan Sells
Nikolaikirche i Leipzig, sundag 9. juni

Det var eit musikalsk toppmøte som verka merkeleg på papiret, men synte seg å fungera utmerkt i praksis: Monteverdi Choir, som er Storbritannias mest kjende barokk-kor, skulle syngja motettar av J.S. Bach og andre komponistar i Bach-familien, medan Isabelle Faust, ein av vår tids fremste fiolinistar, skulle framføra enkeltsatsar frå Bachs solosonatar og -partitaer innimellom.

Resultatet blei ein velregissert leik med tid og rom. I korverka stod songarane ulike stader i Nikolaikyrkja, noko som forsterka dei ekkoverknadene komposisjonane legg opp til. Også dei små forseinkingane i lyden skapte herleg friksjon. Faust, som fyrst spelte frå lengst inne ved høgaltaret, dukka også etter kvart opp andre stader i kyrkjerommet, noko som bokstavleg talt synte ulike sider ved klangen til Stradivarius-fiolinen hennar frå 1704.

«Adagio»-satsen i Sonate i g-moll, BWV 1001, blei framført knappe tre meter frå der eg sat. Sjeldan har eg høyrt så kraftfull fiolinklang, med perfekt intonasjon på kvar tone.

Sjur Haga Bringeland

Musisering frå ulikt hald: Isabelle Faust i Nikolaikyrkja.

Musisering frå ulikt hald: Isabelle Faust i Nikolaikyrkja.

Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig

Emneknaggar

Fleire artiklar

I dokumentarfilmen seier Bruce Springsteen at han vil halde fram med å spele tre timars konsertar.

I dokumentarfilmen seier Bruce Springsteen at han vil halde fram med å spele tre timars konsertar.

Foto: Disney +

MusikkMeldingar

Bak scenen

Ein ny tv-dokumentar slepper sjåaren inn i Bruce Springsteens øvingslokale.

Øyvind Vågnes
I dokumentarfilmen seier Bruce Springsteen at han vil halde fram med å spele tre timars konsertar.

I dokumentarfilmen seier Bruce Springsteen at han vil halde fram med å spele tre timars konsertar.

Foto: Disney +

MusikkMeldingar

Bak scenen

Ein ny tv-dokumentar slepper sjåaren inn i Bruce Springsteens øvingslokale.

Øyvind Vågnes
Hjå vassfuglar kan skilnadene i fjørdrakt vera store innanfor éin og same art. Hjå lappspoven har hekkedrakta eit varmt rustbrunt skjær. Nebbet er svakt oppoverbøygt.

Hjå vassfuglar kan skilnadene i fjørdrakt vera store innanfor éin og same art. Hjå lappspoven har hekkedrakta eit varmt rustbrunt skjær. Nebbet er svakt oppoverbøygt.

Foto: Sveiniung Lindaas

DyrFeature

«Forskinga avslører stadig nye bragder som viser uthaldet og styrken til trekkfuglane.»

Naïd Mubalegh
Hjå vassfuglar kan skilnadene i fjørdrakt vera store innanfor éin og same art. Hjå lappspoven har hekkedrakta eit varmt rustbrunt skjær. Nebbet er svakt oppoverbøygt.

Hjå vassfuglar kan skilnadene i fjørdrakt vera store innanfor éin og same art. Hjå lappspoven har hekkedrakta eit varmt rustbrunt skjær. Nebbet er svakt oppoverbøygt.

Foto: Sveiniung Lindaas

DyrFeature

«Forskinga avslører stadig nye bragder som viser uthaldet og styrken til trekkfuglane.»

Naïd Mubalegh

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis