Finn fem feil – på vegen
Vandreteater er artig, men litt lureri.
Stykket er femte og siste del av pentalogien med tittelen Livet.
Uttrykksfoto: Kim Hiorthøy
Det Norske Teatret
Goksøyr og Martens:
Gå
Regi: Toril Goksøyr og Camilla Martens
Teamet Goksøyr og Martens har laga mange flotte og spanande kvardagsdrama i seinare år, annleisteater med voice over og headset til publikum. Det er ein ny type teater. Den nyaste framsyninga no er eit vandreteater, med handling sentrert om familiekrisene med eldre og sjuke i koronatida. Det er eit viktig tema, og det er ei fin lita historie vi får servert under vandringa, fortrinnsvis frå Ane Dahl Torps forteljarrøyst.
Litt snytt føler vi oss vel likevel etterpå, for dette kjendest eigentleg mest som å gå på ein vanleg tur med lydbok på øyret. Kvar var den levande teaterdimensjonen? Det er da den vi betaler for når vi går på teater, trass i alt? I ettertid førekjem det oss at vi kan hende såg eit og anna glimt av ein skodespelar her og der på vegen, det gjorde vi kan hende. Men da kjennest det mest som vi har blitt narra med på ein intelligenstest, ein iakttakingsleik. Og når vi til sist, oppe på Vår Frelsers gravlund, gjev frå oss headsetta, er det ingen som kjem fram for å ta imot applaus.
Vel vel, eksperimentet er interessant. Men denne gongen er vi ikkje heilt overtydde om resultatet.
Bent Kvalvik
Bent Kvalvik er filmarkivar og fast teatermeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Det Norske Teatret
Goksøyr og Martens:
Gå
Regi: Toril Goksøyr og Camilla Martens
Teamet Goksøyr og Martens har laga mange flotte og spanande kvardagsdrama i seinare år, annleisteater med voice over og headset til publikum. Det er ein ny type teater. Den nyaste framsyninga no er eit vandreteater, med handling sentrert om familiekrisene med eldre og sjuke i koronatida. Det er eit viktig tema, og det er ei fin lita historie vi får servert under vandringa, fortrinnsvis frå Ane Dahl Torps forteljarrøyst.
Litt snytt føler vi oss vel likevel etterpå, for dette kjendest eigentleg mest som å gå på ein vanleg tur med lydbok på øyret. Kvar var den levande teaterdimensjonen? Det er da den vi betaler for når vi går på teater, trass i alt? I ettertid førekjem det oss at vi kan hende såg eit og anna glimt av ein skodespelar her og der på vegen, det gjorde vi kan hende. Men da kjennest det mest som vi har blitt narra med på ein intelligenstest, ein iakttakingsleik. Og når vi til sist, oppe på Vår Frelsers gravlund, gjev frå oss headsetta, er det ingen som kjem fram for å ta imot applaus.
Vel vel, eksperimentet er interessant. Men denne gongen er vi ikkje heilt overtydde om resultatet.
Bent Kvalvik
Bent Kvalvik er filmarkivar og fast teatermeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Takumi (Hitoshi Omika) og dottera Hana (Ryo Nishikawa) lever eit roleg liv på bygda, som no kan få ein «glampingplass».
Foto: Another World Entertainment
Djevelen i detaljane
By mot land er eit sentralt tema i endå ein framifrå film av Ryusuke Hamaguchi.
Ingrid Storholmen har teke utgangspunkt i eit stort datamateriale om folkehelsa i Nord-Trøndelag.
Foto: Merete Haseth
Våren over mannalivet
Ingrid Storholmen gjer tørre helsedata om til levande liv i Bloddråpetall.
Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.
Foto: Dagfinn Nordbø
Finaste finnbiffen
«Seier eg at eg skal invitere på finnbiff, blir folk berre glade. Dei veit at dei skal få smake noko av det beste landet vårt har å by på av ingrediensar, med reinkjøt som helten.»
Teikning: May Linn Clement
Krigen er ei ufatteleg ulukke for Ukraina. Men også for Russland er det som skjer, ein katastrofe.
Tusen dagar med russisk katastrofe
Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.
Foto: Thomas Fure / NTB
Mingleklubben for makt og pengar
Jens Stoltenberg blir partyfiksar for Bilderberg-møta, ein institusjon meir i utakt med samtida enn nokon gong.