JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

TeaterMeldingar

Musikal for «gæmlisar»

Det svingar av 60-talsmusikk og karar med glimt i auget og sølv i strupen.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Frankie Valli (Atle Pettersen) (t.h.) og årstidene på Chateau Neu.

Frankie Valli (Atle Pettersen) (t.h.) og årstidene på Chateau Neu.

Pressefoto

Frankie Valli (Atle Pettersen) (t.h.) og årstidene på Chateau Neu.

Frankie Valli (Atle Pettersen) (t.h.) og årstidene på Chateau Neu.

Pressefoto

1720
20220211
1720
20220211

Chateau Neuf (Taran & Starworks)

Marshall Brickmann & Rick Elice:

Jersey Boys

Musikk: Bobo Gaudio
Songtekstar: Bob Gaudio & Bob Crewe
Regi: Tore Sergei Myklebust
Scenografi/kostyme: Takis
Koreografi: Kirsty McDonald
Musikalsk ansvarleg: Hans Einar Apelland

Den mjuke, litt glatte 60-talspopen, som blomstra side om side med nyfødd rock og hippiekultur, fekk avgjort sine eviggrøne klassikarar. Og omgrepet Frankie Valli & The Four Seasons har tydeleg sett spor for alltid, sjølv om kan hende ikkje artistnamnet i seg sjølv er det ein hugsar best.

På Chateau Neuf spelar dei no ein av dei mest seigliva Broadway-musikalane frå førre tiåret, ein nostalgisk-biografisk tur gjennom karrierane og låtane til denne gruppa.

Anført av mellom andre Atle Pettersen (som Frankie Valli) med eit stort gjennommusikalsk ensemble er det uråd å ikkje bli riven med av gromlåtar som «Big girls don’t cry», «Walk like a man», «My eyes adored you», «Can’t take my eyes off of you» og så bortetter. Scenografisk og kostymemessig er det med tilsynelatande enkle grep gitt oss imponerande augnelyst, og eit gudskjelov levande orkester følgjer opp så det rett susar.

Musikalar bygde på songkatalogane til velkjende artistar er sjølvsagt ein eigen velbrukt sjanger, stikkord Piaf! og Mamma Mia. I eit tilfelle som dette er det nok songane vi hugsar, meir ann artistane, iallfall her i Noreg, og faren for samanlikning med originalane er vel ikkje fullt så faretruande som det gjerne elles kan bli.

Men ut frå det vi ser og høyrer på Chateau Neuf i desse dagar, treng neppe Frankie Valli og årstidene hans gremme seg over arvtakarane.

Bent Kvalvik

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Chateau Neuf (Taran & Starworks)

Marshall Brickmann & Rick Elice:

Jersey Boys

Musikk: Bobo Gaudio
Songtekstar: Bob Gaudio & Bob Crewe
Regi: Tore Sergei Myklebust
Scenografi/kostyme: Takis
Koreografi: Kirsty McDonald
Musikalsk ansvarleg: Hans Einar Apelland

Den mjuke, litt glatte 60-talspopen, som blomstra side om side med nyfødd rock og hippiekultur, fekk avgjort sine eviggrøne klassikarar. Og omgrepet Frankie Valli & The Four Seasons har tydeleg sett spor for alltid, sjølv om kan hende ikkje artistnamnet i seg sjølv er det ein hugsar best.

På Chateau Neuf spelar dei no ein av dei mest seigliva Broadway-musikalane frå førre tiåret, ein nostalgisk-biografisk tur gjennom karrierane og låtane til denne gruppa.

Anført av mellom andre Atle Pettersen (som Frankie Valli) med eit stort gjennommusikalsk ensemble er det uråd å ikkje bli riven med av gromlåtar som «Big girls don’t cry», «Walk like a man», «My eyes adored you», «Can’t take my eyes off of you» og så bortetter. Scenografisk og kostymemessig er det med tilsynelatande enkle grep gitt oss imponerande augnelyst, og eit gudskjelov levande orkester følgjer opp så det rett susar.

Musikalar bygde på songkatalogane til velkjende artistar er sjølvsagt ein eigen velbrukt sjanger, stikkord Piaf! og Mamma Mia. I eit tilfelle som dette er det nok songane vi hugsar, meir ann artistane, iallfall her i Noreg, og faren for samanlikning med originalane er vel ikkje fullt så faretruande som det gjerne elles kan bli.

Men ut frå det vi ser og høyrer på Chateau Neuf i desse dagar, treng neppe Frankie Valli og årstidene hans gremme seg over arvtakarane.

Bent Kvalvik

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

KommentarSamfunn
Halvor Tjønn

Krigen er ei ufatteleg ulukke for Ukraina. Men også for Russland er det som skjer, ein katastrofe.

Tusen dagar med russisk katastrofe

Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.

Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.

Foto: Thomas Fure / NTB

Samfunn
Per Anders Todal

Mingleklubben for makt og pengar

Jens Stoltenberg blir partyfiksar for Bilderberg-møta, ein institusjon meir i utakt med samtida enn nokon gong.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

Thomas Fure / NTB

Samfunn
Christiane Jordheim Larsen

Utfordrar kjønnsundervisninga

Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro
Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis