Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Arkivet: The Band

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1450
20210305
1450
20210305

Korleis høyrest Stage Fright (1970), den tredje studioplata til The Band, ut eit halvt hundreår seinare? Har du ein neve hundrelappar å avsjå, og ønskjer du å fordjupe deg i dette spørsmålet, bør jubileumsboksen som no er ute, vere ei investering verdt ei vurdering, ikkje minst i desse innetider.

Det er klart, ein kan jo spørje seg kor mange gonger ei plate kan komme ut, i stadig nye «utvida utgåver», og ingen kan tvile på at det er pengar å tene på slikt, i alle fall på ei praktutgiving som dette. Boksen skiftar om på rekkjefølgja, slengjer på eit konsertopptak og nokre demoar og er nydeleg pakka inn med eit hefte det går an å tilbringe ei fin lita stund med.

Stage Fright har komme totalt i skuggen av dei to forgjengarane (og udiskutable klassikarane) Music From Big Pink (1968) og The Band (1969), og slik kanonisering har ofte noko sjølvforsterkande over seg.

For denne lyttaren kan nok likevel ingen av dei andre platene til The Band skyve desse ned frå trona, korleis ein enn utvidar og nypakkar, og skulle ein annan kandidat utmerke seg, måtte det vere Northern Lights – Southern Cross (1975).

Men det inneber jo ikkje at ein ikkje kan leite fram igjen Stage Fright, ei plate med sjarm og varme som på sitt beste går utanpå det meste, som når Levon Helms lågmælte vokal og Garth Hudsons tangentvirtuositet gjer «All La Glory» til ein av dei verkeleg skjulte skattane i The Band-katalogen. For ei stund.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Korleis høyrest Stage Fright (1970), den tredje studioplata til The Band, ut eit halvt hundreår seinare? Har du ein neve hundrelappar å avsjå, og ønskjer du å fordjupe deg i dette spørsmålet, bør jubileumsboksen som no er ute, vere ei investering verdt ei vurdering, ikkje minst i desse innetider.

Det er klart, ein kan jo spørje seg kor mange gonger ei plate kan komme ut, i stadig nye «utvida utgåver», og ingen kan tvile på at det er pengar å tene på slikt, i alle fall på ei praktutgiving som dette. Boksen skiftar om på rekkjefølgja, slengjer på eit konsertopptak og nokre demoar og er nydeleg pakka inn med eit hefte det går an å tilbringe ei fin lita stund med.

Stage Fright har komme totalt i skuggen av dei to forgjengarane (og udiskutable klassikarane) Music From Big Pink (1968) og The Band (1969), og slik kanonisering har ofte noko sjølvforsterkande over seg.

For denne lyttaren kan nok likevel ingen av dei andre platene til The Band skyve desse ned frå trona, korleis ein enn utvidar og nypakkar, og skulle ein annan kandidat utmerke seg, måtte det vere Northern Lights – Southern Cross (1975).

Men det inneber jo ikkje at ein ikkje kan leite fram igjen Stage Fright, ei plate med sjarm og varme som på sitt beste går utanpå det meste, som når Levon Helms lågmælte vokal og Garth Hudsons tangentvirtuositet gjer «All La Glory» til ein av dei verkeleg skjulte skattane i The Band-katalogen. For ei stund.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.

Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.

Skjermdump

Samfunn

Nyhende ifølgje TikTok

Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.

Christiane Jordheim Larsen
Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.

Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.

Skjermdump

Samfunn

Nyhende ifølgje TikTok

Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.

Christiane Jordheim Larsen
Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.

Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.

Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB

Meldingar
DagTuastad

Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza

Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.

Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.

Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.

Foto: Aurel Obreja / AP / NTB

Samfunn
Sofie May Rånes

Moldova i skvis

Frå 1. januar kjem det ikkje meir gass til Europa gjennom Ukraina. Det kan bli alvorleg for energitryggleiken i Moldova.

Stoltenberg I-regjeringa på Slottsplassen. Dåverande statsminister Jens Stoltenberg og utanriksminister Thorbjørn Jagland står fremst.

Stoltenberg I-regjeringa på Slottsplassen. Dåverande statsminister Jens Stoltenberg og utanriksminister Thorbjørn Jagland står fremst.

Foto: Jarl Fr. Erichsen / NTB

Ordskifte
ThorbjørnJagland

Venstrepopulisme på norsk – en refleksjon

«Ved markedsrettingen og privatisering ga venstresiden delvis fra seg det som hadde vært dens kjennemerke, nemlig å mobilisere staten til fordel for folk flest.»

Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.

Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.

Foto: Svein Gjerdåker

Samfunn

Den nye biskopen i Oslo, Sunniva Gylver, lever i trua på at Jesus er Guds son.

– Eg talar med Gud nesten heile tida

Eskil Skjeldal
Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.

Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.

Foto: Svein Gjerdåker

Samfunn

Den nye biskopen i Oslo, Sunniva Gylver, lever i trua på at Jesus er Guds son.

– Eg talar med Gud nesten heile tida

Eskil Skjeldal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis