JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Elektronisk melankoli

Com Truise uttrykker lengt gjennom syntetiske lydteppe.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1591
20190823
1591
20190823

Elektronisk ­musikk

Com
Truise

Persuasion System

Ghostly International

Den amerikanske produsenten og designaren Seth Haley, betre kjend under aliaset Com Truise, lagar musikk metta med nostalgiske lydar som manar fram sterke kjensler av det tjukkaste 1980-talet. Har ein sansen for nostalgien ein finn i TV-serien Stranger Things, eller film- og filmmusikkskaparen John Carpenters faktiske produkt av 80-talet, vil ein med høgt sannsyn setje pris på Com Truises estetikk.

Det kan vanskeleg seiast at Com Truise fornyar stilen sin på Persuasion System. Her er det snarare tale om raffinering. Vi får høyre meir av det denne karen er god til – store, syntetiske lydteppe med merkeleg organisk dynamikk og komposisjon, der det er smurt tjukt på med sentimentalitet. (Artistnamnet er trass alt ikkje berre eit ordspel, men òg eit uttrykk for lengt.) Og det kjennest godt.

Persuasion System er Com Truises mest raffinerte verk til no – på godt og vondt. Den hypersyntetiske lyden er på den eine sida reindyrka, på den andre til forveksling steril, dersom ein ikkje vil høyre godt etter. Ein skal vite at dersom ein er ny i møte med denne prominente synthwavemakaren, kan det tenkjast at ein med fordel kan starte med eldre utgjevingar som Galactic Melt (2012), som er litt røffare i kantane, og In Decay (2012), der samanstillinga av det organiske og elektroniske er meir påtakeleg. Likar ein desse, vil ein òg ha ei hyggjestund med denne, slik denne meldaren har, har hatt og kjem til å fortsetje å ha.

Rasmus Hungnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Elektronisk ­musikk

Com
Truise

Persuasion System

Ghostly International

Den amerikanske produsenten og designaren Seth Haley, betre kjend under aliaset Com Truise, lagar musikk metta med nostalgiske lydar som manar fram sterke kjensler av det tjukkaste 1980-talet. Har ein sansen for nostalgien ein finn i TV-serien Stranger Things, eller film- og filmmusikkskaparen John Carpenters faktiske produkt av 80-talet, vil ein med høgt sannsyn setje pris på Com Truises estetikk.

Det kan vanskeleg seiast at Com Truise fornyar stilen sin på Persuasion System. Her er det snarare tale om raffinering. Vi får høyre meir av det denne karen er god til – store, syntetiske lydteppe med merkeleg organisk dynamikk og komposisjon, der det er smurt tjukt på med sentimentalitet. (Artistnamnet er trass alt ikkje berre eit ordspel, men òg eit uttrykk for lengt.) Og det kjennest godt.

Persuasion System er Com Truises mest raffinerte verk til no – på godt og vondt. Den hypersyntetiske lyden er på den eine sida reindyrka, på den andre til forveksling steril, dersom ein ikkje vil høyre godt etter. Ein skal vite at dersom ein er ny i møte med denne prominente synthwavemakaren, kan det tenkjast at ein med fordel kan starte med eldre utgjevingar som Galactic Melt (2012), som er litt røffare i kantane, og In Decay (2012), der samanstillinga av det organiske og elektroniske er meir påtakeleg. Likar ein desse, vil ein òg ha ei hyggjestund med denne, slik denne meldaren har, har hatt og kjem til å fortsetje å ha.

Rasmus Hungnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis