Fin fiolinsoul
Sjølvlærd fiolinist serverer storfelt musikk på Athena.
R&B
Sudan
Archives:
Athena
Stones Throw
Records
Den sjølvlærte fiolinist-vokalist-produsenten Brittney Denise Parks, som lagar musikk under namnet Sudan Archives og er oppvaksen i Ohio, hentar inspirasjon frå nordaustafrikansk felemusikk, R&B og eksperimentell elektronisk musikk. Resultatet er ein heilt unik sound.
Hennar EP frå fjoråret, Sink, blei laga med loopstation, trommemaskiner, fiolin, ei handfull handtrommer og generelt spartansk med utstyr, og låta «Nont For Sale» var eit drusteleg døme på kor storslege minimalistisk musikken til Sudan Archives kan vere. Sink var den andre EP-en hennar, og på debutalbumet Athena har ho samarbeidd med eit vell av produsentar – mellom andre Wilma Archer (Nilufer Yanya) og Paul White (Danny Brown, Charli XCX) – og etter ein introduksjon som består av strengplukking og ein enkel vokalmelodi, viser det seg raskt at lydbiletet har blitt langt meir omfattande enn tidligare.
Her får vi høyre ei rekke storstilte låtar, som til dømes den stakkato-strykar-drivne «Confessions» og den hjarteskjerande balladen «Down On Me». «Green Eyes» byd på nærast psykedeliske forvridde harmoniar, og den stadsuspesifikke folkedansen «Glorius» kjem med vrengd bass og rapgjesteartist på kjøpet. Medan den abstrakte funkinstrumentalen «Stuck» smakar som lydsporet til ein Shaft-film, er «Limitless» ein varm poplåt, og det heile kulminerer i avslutningssporet «Pelicans In The Summer», ein omfattande og svært groovy neosoulkomposisjon. Sudan Archives kler det storfelte og smått pompøse godt.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
R&B
Sudan
Archives:
Athena
Stones Throw
Records
Den sjølvlærte fiolinist-vokalist-produsenten Brittney Denise Parks, som lagar musikk under namnet Sudan Archives og er oppvaksen i Ohio, hentar inspirasjon frå nordaustafrikansk felemusikk, R&B og eksperimentell elektronisk musikk. Resultatet er ein heilt unik sound.
Hennar EP frå fjoråret, Sink, blei laga med loopstation, trommemaskiner, fiolin, ei handfull handtrommer og generelt spartansk med utstyr, og låta «Nont For Sale» var eit drusteleg døme på kor storslege minimalistisk musikken til Sudan Archives kan vere. Sink var den andre EP-en hennar, og på debutalbumet Athena har ho samarbeidd med eit vell av produsentar – mellom andre Wilma Archer (Nilufer Yanya) og Paul White (Danny Brown, Charli XCX) – og etter ein introduksjon som består av strengplukking og ein enkel vokalmelodi, viser det seg raskt at lydbiletet har blitt langt meir omfattande enn tidligare.
Her får vi høyre ei rekke storstilte låtar, som til dømes den stakkato-strykar-drivne «Confessions» og den hjarteskjerande balladen «Down On Me». «Green Eyes» byd på nærast psykedeliske forvridde harmoniar, og den stadsuspesifikke folkedansen «Glorius» kjem med vrengd bass og rapgjesteartist på kjøpet. Medan den abstrakte funkinstrumentalen «Stuck» smakar som lydsporet til ein Shaft-film, er «Limitless» ein varm poplåt, og det heile kulminerer i avslutningssporet «Pelicans In The Summer», ein omfattande og svært groovy neosoulkomposisjon. Sudan Archives kler det storfelte og smått pompøse godt.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Familien Nerdrum ved garden i Stavern.
Foto: Agnete Brun / NRK
Ikkje alt er politikk
Politiseringa av Nerdrum-familien er påfallande i lys av kor upolitisk Nerdrum eigentleg er.
Torje Hommedal Knausgård tek mastergrad i fransk ved Universitetet i Oslo. Lea Marie Krona gjer det same i tysk. Dei har få å sitje i kollokviegruppe med.
Foto: Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Framandspråka forsvinn
Tilgangen på framandspråk er større enn nokon gong. Likevel er det stadig færre som vil studere dei.
Teikning: May Linn Clement
Forgard i nord
Kan USA kome til å ta over Grønland med makt?
Rune Slagstad på veg inn til Finansdepartementet i november i fjor.
Foto: Dag og Tid
Fylgjene av konkurransestaten
Rune Slagstad syner korleis venstresida lenge har gløymt røtene og prinsippa sine. Der andre held seg til vande spor, gjenetablerer han vona om at vi kan finne ut av kva som er viktigast å diskutere.
Jean-Marie Le Pen døydde 7. januar, 96 år gamal.
Foto: Stephane Mahe / Reuters / NTB
Ein politisk krigar har falle
Jean-Marie Le Pen (1928–2025) vart ein nybrotsmann for all høgrepopulisme i dag.