Intimt og sterkt
Jon Eberson og Sigurd Hole står særs fint til kvarandre.
Jazz
Jon Eberson/Sigurd Hole:
Play Ballads
Jon Eberson, gitar og Sigurd Hole, bass.
JEG Records JEG006
Jon Eberson og Sigurd Hole møtte kvarandre på Norges musikkhøgskole i 2002, den eine som lærar og den andre som student. Dei byrja å spela saman i Jon Eberson Group med Hilde Marie Kjersem på vokal. Tre plater har dei gjeve ut så langt. Langt meir hemmeleg er det at Eberson og Hole har hatt ein duo som spelar standardrepertoaret, men nett her om dagen kom plata med den nøkterne tittelen Play Ballads.
«Bluesmumrikken»
Det er nett det dei gjer, spelar balladar, og langt dei fleste er frå den store amerikanske songboka – med unnatak av erkenorske «Blåmann» og Eberson-originalen «Bluesmumrikken». Sistnemnde er, som tittelen tyder på, ein stødig bluesballade som dei to tek i mange ulike retningar.
Raud tråd
Den raude og blå tråden gjennom heile plata er den meditative roen kombinert med ein genuin utforskartrong. Solistisk leverer Eberson både dei fleste og lengste bidraga, men båe vartar opp med overraskande og interessante innfallsvinklar til improvisasjonane. Samspelet er samstundes både tett og laust. Instrumentklangen er både nær og mektig med mykje romklang. Favorittane kjem som perler på ei snor. Det spørst kva aspekt ved musikken ein vektlegg, men i skrivande stund er eg totalt opp i undring over «My Man’s Gone Now». Eg vågar eit veddemål på at denne er å finna blant dei som er nominerte til Spellemann i år.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
Jon Eberson/Sigurd Hole:
Play Ballads
Jon Eberson, gitar og Sigurd Hole, bass.
JEG Records JEG006
Jon Eberson og Sigurd Hole møtte kvarandre på Norges musikkhøgskole i 2002, den eine som lærar og den andre som student. Dei byrja å spela saman i Jon Eberson Group med Hilde Marie Kjersem på vokal. Tre plater har dei gjeve ut så langt. Langt meir hemmeleg er det at Eberson og Hole har hatt ein duo som spelar standardrepertoaret, men nett her om dagen kom plata med den nøkterne tittelen Play Ballads.
«Bluesmumrikken»
Det er nett det dei gjer, spelar balladar, og langt dei fleste er frå den store amerikanske songboka – med unnatak av erkenorske «Blåmann» og Eberson-originalen «Bluesmumrikken». Sistnemnde er, som tittelen tyder på, ein stødig bluesballade som dei to tek i mange ulike retningar.
Raud tråd
Den raude og blå tråden gjennom heile plata er den meditative roen kombinert med ein genuin utforskartrong. Solistisk leverer Eberson både dei fleste og lengste bidraga, men båe vartar opp med overraskande og interessante innfallsvinklar til improvisasjonane. Samspelet er samstundes både tett og laust. Instrumentklangen er både nær og mektig med mykje romklang. Favorittane kjem som perler på ei snor. Det spørst kva aspekt ved musikken ein vektlegg, men i skrivande stund er eg totalt opp i undring over «My Man’s Gone Now». Eg vågar eit veddemål på at denne er å finna blant dei som er nominerte til Spellemann i år.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.
Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB
Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza
Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.
Gassleidningar i Moldova. Landet risikerer ei energikrise til neste år.
Foto: Aurel Obreja / AP / NTB
Moldova i skvis
Frå 1. januar kjem det ikkje meir gass til Europa gjennom Ukraina. Det kan bli alvorleg for energitryggleiken i Moldova.
Stoltenberg I-regjeringa på Slottsplassen. Dåverande statsminister Jens Stoltenberg og utanriksminister Thorbjørn Jagland står fremst.
Foto: Jarl Fr. Erichsen / NTB
Venstrepopulisme på norsk – en refleksjon
«Ved markedsrettingen og privatisering ga venstresiden delvis fra seg det som hadde vært dens kjennemerke, nemlig å mobilisere staten til fordel for folk flest.»
I november 2017 besøkte president Donald Trump kollegaen Xi Jinping i Beijing. Same året tok handelskrigen mellom USA og Kina til.
Foto: Damir Sagolj / Reuters / NTB
Det som kjem etter globaliseringa
35 år etter at Berlinmuren fall og liberalismen såg ut til å ha vunne, reiser tollmurane seg i verda.
Gatekunsten på denne muren i Kyiv er basert på kunsten til Marija Prymatsjenko, som ukrainarane no omfamnar.
Foto via Wikimedia Commons
Naiv kunst og nøktern røyndom
Dei naivistiske dyrefigurane til Marija Prymatsjenko har blitt viktige for gjennomsnittsukrainaren, som kjempar vidare i trua på mirakel.