Introspektiv funk
Du kan slappe av med Garretts ambient-funk.
Funk
Garrett:
Private Life II
Music From Memory / Glydezone
Den Los Angeles-baserte artisten Damon Garrett Riddick – best kjend under artistnamnet Dâm-Funk, etter fornamnet Damon – og det Amsterdam-baserte plateselskapet Music From Memory har det til felles at dei begge fokuserer på nostalgiske, saftige og gjerne undervurderte lydar frå 80-åra. Private Matters II er den andre plata Riddick gir ut under det andre artistnamnet sitt, mellomnamnet Garrett, på Music From Memory og sitt eige plateselskap, Glydezone.
Sanneleg byd denne plata, til liks med forlauparen, på musikk som glid friksjonslaust av garde og skulle kunne hjelpe dei mest kortisolmetta av oss med å finne vegen til meir svevande sinnsstemningar. Det kan for så vidt musikken som kjem ut under Dâm-Funk-fana òg, men lydbileta til Garrett flyt av garde i meir seinvore, mindre medrivande tempo og med lausare låtstrukturar. På desse sju instrumentalspora er det luftig tangenttraktering halde saman av gode og tjukke synthbassliner og mjuke trommemaskiner som står på agendaen.
Dâm-Funk-albumet Invite The Light frå 2015 hadde ein viss politisk undertone i den apokalyptiske forteljinga om ei framtid der funken har forsvunne. Det var før Trump-tida, og Private Life II blir presentert som ein slags medisin: «Lat musikken dekkje over deg som ei kappe», foreslår pressemeldinga. Det kan tilrådast, for denne plata er spekka med fredsæl ambient-funk «der du berre kan slappe av, sjå på solnedgangar og bli introspektiv», som Riddick sjølv sa i eit intervju.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Funk
Garrett:
Private Life II
Music From Memory / Glydezone
Den Los Angeles-baserte artisten Damon Garrett Riddick – best kjend under artistnamnet Dâm-Funk, etter fornamnet Damon – og det Amsterdam-baserte plateselskapet Music From Memory har det til felles at dei begge fokuserer på nostalgiske, saftige og gjerne undervurderte lydar frå 80-åra. Private Matters II er den andre plata Riddick gir ut under det andre artistnamnet sitt, mellomnamnet Garrett, på Music From Memory og sitt eige plateselskap, Glydezone.
Sanneleg byd denne plata, til liks med forlauparen, på musikk som glid friksjonslaust av garde og skulle kunne hjelpe dei mest kortisolmetta av oss med å finne vegen til meir svevande sinnsstemningar. Det kan for så vidt musikken som kjem ut under Dâm-Funk-fana òg, men lydbileta til Garrett flyt av garde i meir seinvore, mindre medrivande tempo og med lausare låtstrukturar. På desse sju instrumentalspora er det luftig tangenttraktering halde saman av gode og tjukke synthbassliner og mjuke trommemaskiner som står på agendaen.
Dâm-Funk-albumet Invite The Light frå 2015 hadde ein viss politisk undertone i den apokalyptiske forteljinga om ei framtid der funken har forsvunne. Det var før Trump-tida, og Private Life II blir presentert som ein slags medisin: «Lat musikken dekkje over deg som ei kappe», foreslår pressemeldinga. Det kan tilrådast, for denne plata er spekka med fredsæl ambient-funk «der du berre kan slappe av, sjå på solnedgangar og bli introspektiv», som Riddick sjølv sa i eit intervju.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Familien Nerdrum ved garden i Stavern.
Foto: Agnete Brun / NRK
Ikkje alt er politikk
Politiseringa av Nerdrum-familien er påfallande i lys av kor upolitisk Nerdrum eigentleg er.
Torje Hommedal Knausgård tek mastergrad i fransk ved Universitetet i Oslo. Lea Marie Krona gjer det same i tysk. Dei har få å sitje i kollokviegruppe med.
Foto: Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Framandspråka forsvinn
Tilgangen på framandspråk er større enn nokon gong. Likevel er det stadig færre som vil studere dei.
Teikning: May Linn Clement
Forgard i nord
Kan USA kome til å ta over Grønland med makt?
Rune Slagstad på veg inn til Finansdepartementet i november i fjor.
Foto: Dag og Tid
Fylgjene av konkurransestaten
Rune Slagstad syner korleis venstresida lenge har gløymt røtene og prinsippa sine. Der andre held seg til vande spor, gjenetablerer han vona om at vi kan finne ut av kva som er viktigast å diskutere.
Jean-Marie Le Pen døydde 7. januar, 96 år gamal.
Foto: Stephane Mahe / Reuters / NTB
Ein politisk krigar har falle
Jean-Marie Le Pen (1928–2025) vart ein nybrotsmann for all høgrepopulisme i dag.