JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMusikk

Meisterleg elektronika

Marie Davidson byr på mørk og mangslungen elektronisk musikk med humoristisk sans.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1678
20181019
1678
20181019

Elektronika

Marie Davidson:

Working Class Woman

Ninja Tune Records

Kanadiske Marie Davidson er kjend som den eine halvparten av den Montreal-ætta duoen Essaie Pas (fransk for «ikkje prøv»). Bandkameraten hennar, Pierre Guerineau, har bidrege til produksjonen på den fjerde soloplata hennar. Medan Essaie Pas lagar postpunkinspirert techno, er Working Class Woman spekka med referansar til elektronisk musikk frå 80- og 90-åra.

Dette er ei mangefasettert, men heilskapleg plate med mykje humor. I opningslåta, «Your Biggest Fan», får vi høyre lite flatterande etterapingar av nachspielhungrige hipstergroupiar i spoken word- og kviskreformat med eit filmatisk akkompagnement som kunne vore lydsporet til ein intens spionthriller. På «Work it» leverer Davidson ein intens motivasjonstale over eit ihuga elektrospor som læt som om det kjem rake vegen ut or 1982 – som om Afrika Bambaata var aerobicsinstruktør. «The Psychologist» er ein musikalsk terapitime med dramatiske synthlydar og schizofrent indre monologkor, medan «Lara» meisterleg leikar seg med musikalske flosklar frå psykedelisk trance-sjangeren. «Daydreaming» byd på flytande, fredsæle synthmelodiar à la new age-musikk frå tidlege 80-år, og etter kvart går turen vidare inn i 90-åra med singellåta «So Right».

Plata er framifrå, og Davidson er for tida på Europa-turné: førstkommande torsdag blir ho å sjå på Insomnia-festivalen i Tromsø, laurdagen som følgjer på Ekko-festivalen i Bergen. Begge blir truleg framifrå konsertopplevingar.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Elektronika

Marie Davidson:

Working Class Woman

Ninja Tune Records

Kanadiske Marie Davidson er kjend som den eine halvparten av den Montreal-ætta duoen Essaie Pas (fransk for «ikkje prøv»). Bandkameraten hennar, Pierre Guerineau, har bidrege til produksjonen på den fjerde soloplata hennar. Medan Essaie Pas lagar postpunkinspirert techno, er Working Class Woman spekka med referansar til elektronisk musikk frå 80- og 90-åra.

Dette er ei mangefasettert, men heilskapleg plate med mykje humor. I opningslåta, «Your Biggest Fan», får vi høyre lite flatterande etterapingar av nachspielhungrige hipstergroupiar i spoken word- og kviskreformat med eit filmatisk akkompagnement som kunne vore lydsporet til ein intens spionthriller. På «Work it» leverer Davidson ein intens motivasjonstale over eit ihuga elektrospor som læt som om det kjem rake vegen ut or 1982 – som om Afrika Bambaata var aerobicsinstruktør. «The Psychologist» er ein musikalsk terapitime med dramatiske synthlydar og schizofrent indre monologkor, medan «Lara» meisterleg leikar seg med musikalske flosklar frå psykedelisk trance-sjangeren. «Daydreaming» byd på flytande, fredsæle synthmelodiar à la new age-musikk frå tidlege 80-år, og etter kvart går turen vidare inn i 90-åra med singellåta «So Right».

Plata er framifrå, og Davidson er for tida på Europa-turné: førstkommande torsdag blir ho å sjå på Insomnia-festivalen i Tromsø, laurdagen som følgjer på Ekko-festivalen i Bergen. Begge blir truleg framifrå konsertopplevingar.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis