Moon Duo følgjer opp ei sterk plate om mørkret med ei langt svakare ei om ljoset.
Rock
Moon Duo:
Occult Architecture Vol. 2
Sacred
Bones
Den krautrockinspirerte trioen Moon Duos Occult Architecture er eit slags todelt konseptalbum som tar for seg yin og yang, det kjende, urgamle kinesiske symbolet som minner om at ting og tang har både ei ljos og ei mørk side, at ein ikkje kan ha det eine utan det andre, og at alt er eitt. Volum to av prosjektet set yang – den ljose sida – i rampeljoset, og ser ut til å vere tenkt ut som ein metaforisk, musikalsk soloppgang.
Occult Architecture Vol. 2 startar høveleg lovande med «New Dawn», eit spor med halvt melankolsk, halvt oppstemd vokal, drivande monotone trommerytmar, spretten synthbruk og kunstferdig gitarsolokrydderi. Truleg skal det fungere som ein slags soloppgangsinspirert overgang frå den dystre førreplata. Andresporet, «Mirror’s Edge», er tufta på eit banalt, heismusikkliknande gitarriff, og kunne kan hende fungert i heilskapen, hadde det ikkje vore for det ekstremt klisjéprega tredjesporet «Sevens». Her lèt akkordprogresjonen, som vert repetert gjennom den over seks minutt lange låten, pinleg lik både det eine og det andre. Fjerdesporet «Lost in Light» og avslutninga «Crystal World» meistrar ikkje å løfte stemninga.
Moon Duo mana fram ei meditativ, hugtakande stemning med sine repeterande vampar på Vol. 1 (og ikkje minst på konserten dei spelte på Blå i Oslo berre for nokre veker sidan), men eg må dessverre melde at dette ser ut til å vere eit band som kler mørkret best.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes musikar og fast platemeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Rock
Moon Duo:
Occult Architecture Vol. 2
Sacred
Bones
Den krautrockinspirerte trioen Moon Duos Occult Architecture er eit slags todelt konseptalbum som tar for seg yin og yang, det kjende, urgamle kinesiske symbolet som minner om at ting og tang har både ei ljos og ei mørk side, at ein ikkje kan ha det eine utan det andre, og at alt er eitt. Volum to av prosjektet set yang – den ljose sida – i rampeljoset, og ser ut til å vere tenkt ut som ein metaforisk, musikalsk soloppgang.
Occult Architecture Vol. 2 startar høveleg lovande med «New Dawn», eit spor med halvt melankolsk, halvt oppstemd vokal, drivande monotone trommerytmar, spretten synthbruk og kunstferdig gitarsolokrydderi. Truleg skal det fungere som ein slags soloppgangsinspirert overgang frå den dystre førreplata. Andresporet, «Mirror’s Edge», er tufta på eit banalt, heismusikkliknande gitarriff, og kunne kan hende fungert i heilskapen, hadde det ikkje vore for det ekstremt klisjéprega tredjesporet «Sevens». Her lèt akkordprogresjonen, som vert repetert gjennom den over seks minutt lange låten, pinleg lik både det eine og det andre. Fjerdesporet «Lost in Light» og avslutninga «Crystal World» meistrar ikkje å løfte stemninga.
Moon Duo mana fram ei meditativ, hugtakande stemning med sine repeterande vampar på Vol. 1 (og ikkje minst på konserten dei spelte på Blå i Oslo berre for nokre veker sidan), men eg må dessverre melde at dette ser ut til å vere eit band som kler mørkret best.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes musikar og fast platemeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Familien Nerdrum ved garden i Stavern.
Foto: Agnete Brun / NRK
Ikkje alt er politikk
Politiseringa av Nerdrum-familien er påfallande i lys av kor upolitisk Nerdrum eigentleg er.
Torje Hommedal Knausgård tek mastergrad i fransk ved Universitetet i Oslo. Lea Marie Krona gjer det same i tysk. Dei har få å sitje i kollokviegruppe med.
Foto: Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Framandspråka forsvinn
Tilgangen på framandspråk er større enn nokon gong. Likevel er det stadig færre som vil studere dei.
Teikning: May Linn Clement
Forgard i nord
Kan USA kome til å ta over Grønland med makt?
Rune Slagstad på veg inn til Finansdepartementet i november i fjor.
Foto: Dag og Tid
Fylgjene av konkurransestaten
Rune Slagstad syner korleis venstresida lenge har gløymt røtene og prinsippa sine. Der andre held seg til vande spor, gjenetablerer han vona om at vi kan finne ut av kva som er viktigast å diskutere.
Jean-Marie Le Pen døydde 7. januar, 96 år gamal.
Foto: Stephane Mahe / Reuters / NTB
Ein politisk krigar har falle
Jean-Marie Le Pen (1928–2025) vart ein nybrotsmann for all høgrepopulisme i dag.