JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Saktegåande duo i storform

Imponerande treg og seig ny musikk frå Earth.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Dylan Carlson på gitarar og trommeslagar Adrienne Davis på trommer og perkusjon utgjer duoen Earth.

Dylan Carlson på gitarar og trommeslagar Adrienne Davis på trommer og perkusjon utgjer duoen Earth.

Omslagsfoto

Dylan Carlson på gitarar og trommeslagar Adrienne Davis på trommer og perkusjon utgjer duoen Earth.

Dylan Carlson på gitarar og trommeslagar Adrienne Davis på trommer og perkusjon utgjer duoen Earth.

Omslagsfoto

1755
20190614
1755
20190614

Rock

Earth:

Full upon her burning lips

Sargent House

Earth – kalla opp etter Black Sabbaths andre forsøk på bandnamn (det første var Polka Tulk Blues Band) – er eit amerikansk rocke- og metalband som speler ekstremt sakte. Bandet blei stifta i 1989 og er blant pionerane innan sjangeren dronerock. Det førre albumet deira, Primitive And Deadly frå 2014, var noko av ein avstikkar, sidan det inneheldt vokal, ganske ukarakteristisk for eit band som vanlegvis speler monoton, seig, mørk og utstrekt instrumentalmusikk, men no er bandet tilbake i instrumentalsporet med Full Upon Her Burning Lips.

I verdstoppen

For tida opererer Earth som duo, samansett av primus motor Dylan Carlson på gitarar og Adrienne Davies på trommer og perkusjon. Det er ikkje lett å spele sakte, iallfall ikkje på trommer. Det kan underteikna av erfaring skrive under på. Når det gjeld saktegåande trommespeling, er Davies i verdstoppen, og på denne plata er ho i betre form enn nokosinne. Det er ein fryd å høyre den akkurat passeleg slapsete timingen hennar og framifrå fotarbeid med hi-hat-pedalen.

Stilblanding

Samstundes durar Carlson i veg med massive gitar- og bassprogresjonar – og det vert spesifisert i tilhøyrande informasjon at han òg opererer duppedittar og forsterkarar, for dronerock lyt trass alt inkludere distortion og feedback. Det er Carlson så god på at det læt som den mest naturlege ting i verda, og i blandinga av stilelement frå så forskjellige sjangrar som doom metal, country og jazz er dette faktisk svært fengjande og avslappande. Annan musikk med like slafsete driv som dette skal ein leite lenge etter.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Rock

Earth:

Full upon her burning lips

Sargent House

Earth – kalla opp etter Black Sabbaths andre forsøk på bandnamn (det første var Polka Tulk Blues Band) – er eit amerikansk rocke- og metalband som speler ekstremt sakte. Bandet blei stifta i 1989 og er blant pionerane innan sjangeren dronerock. Det førre albumet deira, Primitive And Deadly frå 2014, var noko av ein avstikkar, sidan det inneheldt vokal, ganske ukarakteristisk for eit band som vanlegvis speler monoton, seig, mørk og utstrekt instrumentalmusikk, men no er bandet tilbake i instrumentalsporet med Full Upon Her Burning Lips.

I verdstoppen

For tida opererer Earth som duo, samansett av primus motor Dylan Carlson på gitarar og Adrienne Davies på trommer og perkusjon. Det er ikkje lett å spele sakte, iallfall ikkje på trommer. Det kan underteikna av erfaring skrive under på. Når det gjeld saktegåande trommespeling, er Davies i verdstoppen, og på denne plata er ho i betre form enn nokosinne. Det er ein fryd å høyre den akkurat passeleg slapsete timingen hennar og framifrå fotarbeid med hi-hat-pedalen.

Stilblanding

Samstundes durar Carlson i veg med massive gitar- og bassprogresjonar – og det vert spesifisert i tilhøyrande informasjon at han òg opererer duppedittar og forsterkarar, for dronerock lyt trass alt inkludere distortion og feedback. Det er Carlson så god på at det læt som den mest naturlege ting i verda, og i blandinga av stilelement frå så forskjellige sjangrar som doom metal, country og jazz er dette faktisk svært fengjande og avslappande. Annan musikk med like slafsete driv som dette skal ein leite lenge etter.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro
Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis