JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Trampolinehopping og kunsttekno

Framifrå eksperimentell teknopop signert vidgjeten biletkunstnar.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Bonoboen, dvergsjimpansen, dukkar opp i Powell Tillmans video på Youtube.

Bonoboen, dvergsjimpansen, dukkar opp i Powell Tillmans video på Youtube.

Stillbilete frå videoen

Bonoboen, dvergsjimpansen, dukkar opp i Powell Tillmans video på Youtube.

Bonoboen, dvergsjimpansen, dukkar opp i Powell Tillmans video på Youtube.

Stillbilete frå videoen

1835
20190111
1835
20190111

Elektronika

Powell Tillmans:

Spoken By The Other

XL Recordings

Sjølv om det knapt kan diskuterast at den tyske kunstnaren Wolfgang Tillmans er ein utkropen kunstnar som handsamar problemstillingar med stor relevans for tida vi lever i – persepsjon, utanforskap og aksjonisme – er minnet eg har om soloutstillinga There were 30 years between 1943 and 1973. 30 years from 1973 was the year 2003. på Hamburger Kunstverein i 2017, knusktørt. Det var nok derfor forventningane ikkje var høge då eg blei klar over at Tillmans nyleg gav ut ei plate saman med den elektroniske musikkprodusenten Oscar Powell. Men nyfiken var eg, og eg blei positivt overraska då lydbølgjene traverserte øyregangane mine.

Ambivalens

Det vil seie, første reaksjon var ein slags fengslande ambivalens. Opningssporet på plata, «Feel the Night», er ein svært merkeleg hybrid av kompromisslaust eksperimentell elektronisk instrumentering og sukkersøt, 90-talsaktig europeiske tyggegummiteknopopklisjear. Resten av spora tek form av likeins hakkete syntheksperimentering og Tillmans’ effektbelagde poesi – framført med sjarmerande tysk aksent – i ymse blandingsforhold. Ved nærare lytting dukkar det fram nærast dansbare, fengjande kvalitetar, og det heile er ganske framifrå.

Musikkvideoar

I same slengen snubla eg over dei fem musikkvideoane til Tillmans’ forrige EP, Heute Will Ich Frei Sein, utgjeven tidleg i 2018. Her er det tale om ei samling enkle, men effektive elektroniske songar sett til videoklipp av performativ natur ute i naturen, andre med trampolinehoppande bonoboar eller Newton-teleskopet som protagonist – og dei er tilgjengelege, gratis, på kunstnarens eigen Youtube-kanal.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Elektronika

Powell Tillmans:

Spoken By The Other

XL Recordings

Sjølv om det knapt kan diskuterast at den tyske kunstnaren Wolfgang Tillmans er ein utkropen kunstnar som handsamar problemstillingar med stor relevans for tida vi lever i – persepsjon, utanforskap og aksjonisme – er minnet eg har om soloutstillinga There were 30 years between 1943 and 1973. 30 years from 1973 was the year 2003. på Hamburger Kunstverein i 2017, knusktørt. Det var nok derfor forventningane ikkje var høge då eg blei klar over at Tillmans nyleg gav ut ei plate saman med den elektroniske musikkprodusenten Oscar Powell. Men nyfiken var eg, og eg blei positivt overraska då lydbølgjene traverserte øyregangane mine.

Ambivalens

Det vil seie, første reaksjon var ein slags fengslande ambivalens. Opningssporet på plata, «Feel the Night», er ein svært merkeleg hybrid av kompromisslaust eksperimentell elektronisk instrumentering og sukkersøt, 90-talsaktig europeiske tyggegummiteknopopklisjear. Resten av spora tek form av likeins hakkete syntheksperimentering og Tillmans’ effektbelagde poesi – framført med sjarmerande tysk aksent – i ymse blandingsforhold. Ved nærare lytting dukkar det fram nærast dansbare, fengjande kvalitetar, og det heile er ganske framifrå.

Musikkvideoar

I same slengen snubla eg over dei fem musikkvideoane til Tillmans’ forrige EP, Heute Will Ich Frei Sein, utgjeven tidleg i 2018. Her er det tale om ei samling enkle, men effektive elektroniske songar sett til videoklipp av performativ natur ute i naturen, andre med trampolinehoppande bonoboar eller Newton-teleskopet som protagonist – og dei er tilgjengelege, gratis, på kunstnarens eigen Youtube-kanal.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis