JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Variasjon i konstant tempo

I Dillons elektroniske musikk er lydbiletet uvant ryddig.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1650
20200221
1650
20200221

Elektronisk
musikk

Beatrice Dillon:

Workaround

PAN

Musikken til den britiske musikaren og biletkunstnaren Beatrice Dillon er inspirert av mellom anna afrikansk rytmikk, karibisk dub og ymse variantar av elektronisk musikk, og heile debutalbumet hennar går i eit tempo på 150 slag i minuttet. Likevel læt det på ingen måte einspora.

Det er det metriske som står i sentrum her: Medan Dillon har med seg Kuljit Bhamra på dei tradisjonelle indiske trommene som heiter tabla, blir bidraga til andre gjestemusikarar i omtrent like stor grad handsama primært som perkusjon. Nokre døme er Lucy Railtons eksperimentelle cellospel, Jonny Lams (kjend frå Pharoah Sanders Band) steelgitararbeid og Griot Kadialy Kouyatés koraklimpring (kora er eit vestafrikansk bass-strenginstrument).

Melodi og harmoni spelar ei underordna rolle, og desse bidraga vert heller brukte som rytmisk krydder og gir kreativ klangfarge til ein alt rytmisk kompleks elektronisk miks.

Lydbiletet er uvant tydeleg. Der mange produsentar av elektronisk musikk tyr til effektar som reverb for å skape eit inntrykk av samanflytande fylde, har Dillon basert arbeidet sitt på gating, som i rak motsetnad avgrensar omfanget til kvar enkelt lyd og ryddar opp i støy, etterklang og brumming, slik at kvar vesle detalj får stå fram i full, krystallklar, nærast avkledd prakt. Resultatet læt ikkje som noko anna og fungerer framifrå. På Workaround er alle element ein høyrer, plasserte med høg presisjon og hensikt.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er biletkunstnar, trommeslagar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Elektronisk
musikk

Beatrice Dillon:

Workaround

PAN

Musikken til den britiske musikaren og biletkunstnaren Beatrice Dillon er inspirert av mellom anna afrikansk rytmikk, karibisk dub og ymse variantar av elektronisk musikk, og heile debutalbumet hennar går i eit tempo på 150 slag i minuttet. Likevel læt det på ingen måte einspora.

Det er det metriske som står i sentrum her: Medan Dillon har med seg Kuljit Bhamra på dei tradisjonelle indiske trommene som heiter tabla, blir bidraga til andre gjestemusikarar i omtrent like stor grad handsama primært som perkusjon. Nokre døme er Lucy Railtons eksperimentelle cellospel, Jonny Lams (kjend frå Pharoah Sanders Band) steelgitararbeid og Griot Kadialy Kouyatés koraklimpring (kora er eit vestafrikansk bass-strenginstrument).

Melodi og harmoni spelar ei underordna rolle, og desse bidraga vert heller brukte som rytmisk krydder og gir kreativ klangfarge til ein alt rytmisk kompleks elektronisk miks.

Lydbiletet er uvant tydeleg. Der mange produsentar av elektronisk musikk tyr til effektar som reverb for å skape eit inntrykk av samanflytande fylde, har Dillon basert arbeidet sitt på gating, som i rak motsetnad avgrensar omfanget til kvar enkelt lyd og ryddar opp i støy, etterklang og brumming, slik at kvar vesle detalj får stå fram i full, krystallklar, nærast avkledd prakt. Resultatet læt ikkje som noko anna og fungerer framifrå. På Workaround er alle element ein høyrer, plasserte med høg presisjon og hensikt.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er biletkunstnar, trommeslagar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

KommentarSamfunn
Halvor Tjønn

Krigen er ei ufatteleg ulukke for Ukraina. Men også for Russland er det som skjer, ein katastrofe.

Tusen dagar med russisk katastrofe

Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.

Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.

Foto: Thomas Fure / NTB

Samfunn
Per Anders Todal

Mingleklubben for makt og pengar

Jens Stoltenberg blir partyfiksar for Bilderberg-møta, ein institusjon meir i utakt med samtida enn nokon gong.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

Thomas Fure / NTB

Samfunn
Christiane Jordheim Larsen

Utfordrar kjønnsundervisninga

Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro
Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis